Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Vel den må passe perfekt i skuldrene. Ermene må være passe, eller litt for lange. Er de for korte må du få en skredder til å sy inn ekstra stoff som man feks kan ta fra buksebena. Dette er ganske dyrt, koster rundt 900kr på oslo skredderstue.

Lengden på jakken bør passe også. Den kan legges opp litt, men ikke mye siden da kommer lommene på jakken for "langt ned" Er også relativt dyrt tror jeg.

Rundt livet bør den også passe, evt være litt for stor, slik at den kan legges inn.

Buksen er en smal sak å legge opp i lengden, og ta inn/ut i livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, skal i 18 års lag/fyllefest på lørdag. Dresskode er formelt dress/kjole. Jeg har en dress jakke fra tiger, hvit skjorte og bukse skal jeg få låne av broren min i morgen. Det jeg mangler er slips/sløyfe. Hva burde jeg kjøpe Evy farger? Dressen er svart.

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

Alfie i Alfie ser bra ut med lyserosa.

Problemet er at de fleste filmstjerner som er sminket av proffe folk og ser veldig bra ut i utgangspunktet ser bedre ut enn de fleste i det meste. Selv om han ser bra ut i svart og rosa ville han sett enda bedre ut i marineblått og rosa, grått og rosa, brunt og rosa osv.

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål, men skal skinn kunne spjære? Altså revne?

Da jeg puttet hendene i lommen på skinnjakken min i går revnet 10-15 cm med skinn fra sømmen på lommen. Skal være ekte skinn (These Glory days)

These glory days har ikke fantaskisk kvalitet, og ja skinn kan revne, hvis ikke ville det blitt brukt av NASA til alt mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...