kynne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vel den må passe perfekt i skuldrene. Ermene må være passe, eller litt for lange. Er de for korte må du få en skredder til å sy inn ekstra stoff som man feks kan ta fra buksebena. Dette er ganske dyrt, koster rundt 900kr på oslo skredderstue. Lengden på jakken bør passe også. Den kan legges opp litt, men ikke mye siden da kommer lommene på jakken for "langt ned" Er også relativt dyrt tror jeg. Rundt livet bør den også passe, evt være litt for stor, slik at den kan legges inn. Buksen er en smal sak å legge opp i lengden, og ta inn/ut i livet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tl;dr, den må passe i skuldrene, ikke være så mye for kort i armer eller ben og passe omtrent i livet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Jakken har vel ofte litt stoff i ermene som kan legges ut slik at den kan være litt for kort? Men det opplyses vel kanskje om, som regel edit: jakken, ikke jekken. Endret 26. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Derfor "ikke så mye for kort". Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hei, skal i 18 års lag/fyllefest på lørdag. Dresskode er formelt dress/kjole. Jeg har en dress jakke fra tiger, hvit skjorte og bukse skal jeg få låne av broren min i morgen. Det jeg mangler er slips/sløyfe. Hva burde jeg kjøpe Evy farger? Dressen er svart. Endret 26. januar 2012 av TheNarsissist Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ja, jeg burde skrevet noe som gjorde at det ble tydelig at det var mer en kommentar på kynnes innlegg. Kanskje unødvendig innlegg av meg, men jeg ville bare si i fra at man ikke må ta stoff fra buksebeina og sy på armen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ah, leste ikke innlegget hans så nøye.. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen som har erfaring med å få en skredder til å legge opp jakkeermer fra skulderen i Oslo; pris, kvalitet, osv.? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Skal ha ny skjorte til sort dress. Setter pris på innspill til farge, merke og butikk i Stavanger Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Det eneste som fungerer til sort dress er hvit skjorte. imo Endret 26. januar 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvit blir vell gjerne litt stivt. Skal ha det litt uformelt. Lyseblå uten striper da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Lyseblått og sort er stygt. Og lol @ uformelt. Det er en sort dress, det kan ikke bli mer formelt når det kommer til dresser. Hvit skjorte eller en annen farge på dressen. Endret 26. januar 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvit blir vell gjerne litt stivt. Skal ha det litt uformelt. Lyseblå uten striper da? Alfie i Alfie ser bra ut med lyserosa. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Enkel hvitt lommetørkle, hvor får jeg tak i det i Trondheim. oppdaget i dag at alle lå hjemme samens med dressen og har bruk for det i helga. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Enkel hvitt lommetørkle, hvor får jeg tak i det i Trondheim. oppdaget i dag at alle lå hjemme samens med dressen og har bruk for det i helga. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kan jo liksågodt bare ta en Mr. Bean http://www.youtube.com/watch?v=JizFAhEpiEc Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Enkel hvitt lommetørkle, hvor får jeg tak i det i Trondheim. oppdaget i dag at alle lå hjemme samens med dressen og har bruk for det i helga. Du kan se på Bogart. Jeg kjøpte ett der i hvertfall. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Alfie i Alfie ser bra ut med lyserosa. Problemet er at de fleste filmstjerner som er sminket av proffe folk og ser veldig bra ut i utgangspunktet ser bedre ut enn de fleste i det meste. Selv om han ser bra ut i svart og rosa ville han sett enda bedre ut i marineblått og rosa, grått og rosa, brunt og rosa osv. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men skal skinn kunne spjære? Altså revne? Da jeg puttet hendene i lommen på skinnjakken min i går revnet 10-15 cm med skinn fra sømmen på lommen. Skal være ekte skinn (These Glory days) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men skal skinn kunne spjære? Altså revne? Da jeg puttet hendene i lommen på skinnjakken min i går revnet 10-15 cm med skinn fra sømmen på lommen. Skal være ekte skinn (These Glory days) These glory days har ikke fantaskisk kvalitet, og ja skinn kan revne, hvis ikke ville det blitt brukt av NASA til alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå