hvorre Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 What that guy said ^ Jeg skjønner jo til en viss grad frustrasjonen, men er det VIRKELIG verdt det? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jakke-prosjektet mitt, noe av det kjipeste jeg har gjort på lenge. Sitter å presser inn studsene for hånd. Ca hele jakken skal dekkes til slutt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Lol, lykke til. Jeg hater håndarbeid. Jeg prøvde å lage noen armbånd selv for et års tid siden, og jeg gav opp etter ca tre minutter. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Resultatet blir nok rimelig kult, Vowels. Lenke til kommentar
stonescar1 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hei, tenkte jeg skulle kjøpe en genser i morgen. Den skal ha lyngfargene(ca) lilla og grønn. Skal være en genser med tykkelsen til en rugbygenser ca, og kan godt være en rugbygenser(må ikke) Mønsteret er ikke så viktig bare genseren har fargene, men ikke noe ruter! Og glemte nesten å fortelle at butikken må være i Oslo, helst mot sentrum. Håper jeg slipper kommentarene sjekk selv osv . Men er vel litt lat hehe. Takk for hjelpen og beklager hvis jeg poster feil Endret 25. januar 2012 av stonescar1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 @Rankiz: Hvordan er det på noen måte en lur idè? Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen bak den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei, tenkte jeg skulle kjøpe en genser i morgen. Den skal ha lyngfargene(ca) lilla og grønn. Skal være en genser med tykkelsen til en rugbygenser ca, og kan godt være en rugbygenser(må ikke) Mønsteret er ikke så viktig bare genseren har fargene, men ikke noe ruter! Og glemte nesten å fortelle at butikken må være i Oslo, helst mot sentrum. Håper jeg slipper kommentarene sjekk selv osv . Men er vel litt lat hehe. Takk for hjelpen og beklager hvis jeg poster feil Sjekk selv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for tips angående jakke på forrige side her, skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hva synes dere om å kjøpe brukte slips? Slips kan jo sjeldent bli veldig slitt eller ødelagt. Denne ebay-selleren har et godt utvalg av italienske slips til veldig lav pris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det hjelper ikke at prisen er lav når de ser helt jævlige ut. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Mange av dem er stygge, men hva med denne? Lenke til kommentar
fervent Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bare husk å gre den før du går ut Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Er på utkikk etter en "pen" parkasjakke, helst ganske slim, og den må nesten være sort. Noen som kan anbefale noen butikker i Oslo, med bra utvalg? Hvordan er det på Follestad f.eks? Er ikke akkurat favoritt jakketypen min dette, har brukt forskjellige pea coats de siste årene, men innser at jeg trenger noe varmere. Jeg har Woolrich Arctic i grønn, og den ser jævlig bra ut til å være en slik jakke. Litt mer "canvas-aktig" overflate enn CG, i tillegg til at den knapt har noen logoer. Relativt slim òg. Holder meg varm i 15 kalde i Beijing nå, så varm nok er den i hvert fall. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har du noen hotelltips i Beijing? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 http://www.peninsula.com/Beijing/en/default.aspx#/Beijing/en/Accommodation/ 1 Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hva er viktigst når man bestiller en dress på nettet, med tanke på størrelse? Er det viktigst at bryst-størrelsen er stor nok? Eller lengden på ermene? Livet? Vurderer å bestille en dress fra suitsupply.com (http://www.suitsupply.com/shop/1.P3079/Suit?sorton=1#), og regner med at den må fikses litt hos en skredder for å sitte godt. Med andre ord, hva som kan fikses på enklest mulig. Er forøvrig 181cm, og 80 kg hvis det har noen relevans. Endret 26. januar 2012 av madgringo 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Uten at jeg er noen ekspert. Ermene er vel det enkleste og skulderne er det vanskligste. Velg heller en som passer i skuldrene og som er litt for lang i ermene, enn motsatt, med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå