Vertical^ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bare du bruker en pen skjorte og/eller en cardigan vil jeg si du allerede kler deg mye penere en 80% av ungdommene i Norge. Å bruke slips blir overkill. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 en 16-18åring "ser" ikke forskjellen på et vanlig slips og et strikketslips. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Er på utkikk etter en "pen" parkasjakke, helst ganske slim, og den må nesten være sort. Noen som kan anbefale noen butikker i Oslo, med bra utvalg? Hvordan er det på Follestad f.eks? Er ikke akkurat favoritt jakketypen min dette, har brukt forskjellige pea coats de siste årene, men innser at jeg trenger noe varmere. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg er superhappy med parkasen min fra Woolrich hvertfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Cg har jo også et par ganske enkle, pene modeller, men personlig ville jeg aldri kjøpt en jakke med et så enormt fjortisstempel. Som Kavinsky er jeg også fornøyd med Woolrich, og selv om de begynner å bli ganske vanlige tviler jeg på at de noen gang vil bli særlig populære blant fjortiser ettersom det omtrent ikke finnes logoer på jakken, og det samme gjelder vel også damer i overgangsalderen, som jo har klart å gjøre parajumpers til allemannseie på noen år. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bruker skjerf hver dag omtrent :-P 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Er på utkikk etter en "pen" parkasjakke, helst ganske slim, og den må nesten være sort. Noen som kan anbefale noen butikker i Oslo, med bra utvalg? Hvordan er det på Follestad f.eks? Er ikke akkurat favoritt jakketypen min dette, har brukt forskjellige pea coats de siste årene, men innser at jeg trenger noe varmere. 30%-40% salg på alle jakker på Anton Sport, Alexander Kjellands Plass. Kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 ? At det er helt umulig å forstå hvorfor du sier du går med skjerf nesten hver dag? :S Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Er på utkikk etter en "pen" parkasjakke, helst ganske slim, og den må nesten være sort. Noen som kan anbefale noen butikker i Oslo, med bra utvalg? Hvordan er det på Follestad f.eks? Er ikke akkurat favoritt jakketypen min dette, har brukt forskjellige pea coats de siste årene, men innser at jeg trenger noe varmere. 30%-40% salg på alle jakker på Anton Sport, Alexander Kjellands Plass. Kan være verdt en titt. Det gjelder alle Anton-butikkene. Selv syns jeg den i Bogstadveien har best utvalg. Sånn mens vi er inne på sportsbutikker, vil jeg anbefale Rå Sport til alle. Trolig byens beste sportsbutikk innenfor sitt segment. Endret 24. januar 2012 av Kavinsky Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 ? At det er helt umulig å forstå hvorfor du sier du går med skjerf nesten hver dag? :S Hadde du fulgt med i tråden, så hadde du kanskje visst det. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har fulgt med i tråden. Men slips er noe annet enn skjerf. Du får det også i farten til å høres ut som ullskjerf og ikke silkeskjerf. 5 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ser på denne, synes den så veldig grei ut til den prisen. Jeg velger bare min vanlige lengde, selv om jeg aldri vil gå med oppbrettet jeans? Noob, jeg vet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Den er rimelig trang (ifht. andre bukser jeg har i samme størrelse), bare så du vet det. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Den er rimelig trang (ifht. andre bukser jeg har i samme størrelse), bare så du vet det. Ja, leste noen kommentarer om det, så jeg går litt opp i str Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Ebay: Blir så frustrert! Mitt største problem er at selgere generelt skriver at han/hun selger internasjonalt og skriver det til og med i shipping tabben, men når alt kommer til alt er ALLE landene ekskludert/utelukket, utenom USA. Så da er det bare folk fra USA som faktisk kan bestille varen. Finnes det ingen mer lettvint måte å gjøre dette på? Når selger selv sier han sender internasjonal? Jeg mener, orker ikke sende en personlig melding til en selger for så å vente 4-5 dager på svar, går jo ikke det hvis du bestiller flere ting om dagen... Kan jeg ikke bare endre min profil slik at det ser ut som jeg bor i USA, for så å heller skrive i kommentarfeltet at selger skal sende varen til min addresse i Norge? (Med addresse detaljer) For selgeren plikter seg jo uansett til å lese kommentaren til kjøper? Sikkert noen mer drevne ebay shoppere som har noen triks, håper jeg. Endret 25. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg sender melding. De fleste svarer i løpet av en eller to dager. Hvis du virkelig bestiller flere ting om dagen bør du kanskje vurdere å roe litt ned. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Nei, det gjør jeg ikke. Men det var for å illustrere hvor tungvindt systemet er. Bestiller ofte små ting som koster hundrelappen osv og må jo kontakte 80% av selgerene for å spørre om de kan sende til Norge. Tenkte jeg skulle endre addressen til USA, for så å skrive til selgeren i kommentarfeltet, etter at jeg har bestilt, at han må sende den til Norge istedenfor. Går jo ann å prøve? Nekter han å sende meg varen får jeg bare få tilbake pengene da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Høres ut som om du bare gjør det mer tungvindt, spør du meg... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå