AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det blir try-hard uansett. Spørsmål: Hvor mange cardigans, skjorter, v-halser osv har du? Finnes flere andre måter å sprite opp antrekk på enn å bruke slips på skolen. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jobber med å bygge opp gardeoben, så jeg har ikke mange i det hele tatt.. Har et par v-neck gensere.. Lite penger Kan du gi noen eksepler på hvordan jeg kan "sprite opp" antrekkene mine på? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det du burde starte med er å tørre å gå kledd slik du selv vil. Har du kjempelyst til å bruke slips kombinert med carigan på skolen burde du gjøre det. Ikke hør blindt på hva folk sier her inne Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Var det jeg tenkte, og da blir det jo enda mer "try-hard" om du plutselig går fra å nettopp begynne å kle deg penere til å gå med slips på skolen. Fortsett å bygg opp garderoben din du, så skjønner du hva jeg mener etter hvert. 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Joda, vurderer jo fortsatt å kjøpe det, har lyst til å se om det kan bli noe jeg kan gå med til vanlig Vet du om noen butikker i Bergen som selger dem forresten? Var det jeg tenkte, og da blir det jo enda mer "try-hard" om du plutselig går fra å nettopp begynne å kle deg penere til å gå med slips på skolen. Fortsett å bygg opp garderoben din du, så skjønner du hva jeg mener etter hvert. Det ligger også i bakhodet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg aner ikke, du får nesten vente til noen som er fra Bergens-området svarer. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg er redd du vil bli sett veldig sært på om du bruker slips kombinert med en cardigan på skolen, spesielt hvis det er snakk snakk om ungdomsskole eller VGS. Du må gjøre som du selv ønsker, men personlig hadde jeg rett og slett ikke turt fordi jeg vet at du blir ikke sett på som "den velkledde preppy gutten" men heller en datageek. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 På utkikk etter en, i mangel på bedre ord, "chunky" cardigan i ull og en half-zip genser. Noen som vet om hvor jeg burde lete for å finne dette i XS? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... Ironi fungerer ikke som det skal i tekstforn Ironi? Jeg ser ikke helt hvordan utsagnet kan være ironisk på noen som helst måte. Vet du i det hele tatt hva ironi er? Kanskje det var for kunsterisk for din smak? Det var hverken kunstnerisk eller ironisk. Du overdrev, men da kan du like godt innrømme det i stedet for å forsøke å ro, ro til fiskeskjær. Ironi fungerer forresten utmerket som virkemiddel i tekstform. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 På utkikk etter en, i mangel på bedre ord, "chunky" cardigan i ull og en half-zip genser. Noen som vet om hvor jeg burde lete for å finne dette i XS? NN07 har noen ok chunky cardigans i ull. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg er redd du vil bli sett veldig sært på om du bruker slips kombinert med en cardigan på skolen, spesielt hvis det er snakk snakk om ungdomsskole eller VGS. Du må gjøre som du selv ønsker, men personlig hadde jeg rett og slett ikke turt fordi jeg vet at du blir ikke sett på som "den velkledde preppy gutten" men heller en datageek. Hvorfor akkurat datageek? Datageekene på skolen min går i jogge bukse og hettegenser Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kanskje litt feil ordvalg, mente vel egentlig bare at du blir sett på som sær En rugby med et litt løst hengende "klubb slips" under tror jeg vil være det nærmeste du kan komme sosialt akseptert bruk av slips på skolen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Rugby med løst slips? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Rugby med løst slips? Rugby med slips Lenke til kommentar
August. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvorvidt det ser bra ut eller ikke er jo en helt annen sak. Jeg vil fremdeles tro at det blir tatt litt annerledes imot enn slips og cardigan hos 15-18 åringer, altså det er det nærmeste du kommer sosialt akseptert bruk av slips på skolen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... Ironi fungerer ikke som det skal i tekstforn Ironi? Jeg ser ikke helt hvordan utsagnet kan være ironisk på noen som helst måte. Vet du i det hele tatt hva ironi er? Kanskje det var for kunsterisk for din smak? Hæ? Igjen, vet du i det hele tatt hva ironi er? Det du gjorde var å overdrive. Det er på ingen måte det samme som ironi. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvorvidt det ser bra ut eller ikke er jo en helt annen sak. Jeg vil fremdeles tro at det blir tatt litt annerledes imot enn slips og cardigan hos 15-18 åringer, altså det er det nærmeste du kommer sosialt akseptert bruk av slips på skolen. Kommer jo litt an på om en er typen til det, eller? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Å bruke slips er litt rart, og du får ihvertfall kommentarer fra andre medelever. Du kan for eksempel bruke silkeskjerf som en "erstatter" for slips. Det er mange som bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå