AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kommer an på settingen mener jeg da. Blazer med skjorte på vgs syns jeg er overkill. Enig. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sånn som mange av dere her inne snakker om andres klesstiler må dere regne med å høre noe tilbake også... Og å håpe at noen får en kreftdiagnose syntes jeg er veldig dårlig og usaklig sagt. 9 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kommer an på settingen mener jeg da. Blazer med skjorte på vgs syns jeg er overkill #fail. 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Til og med gothere er kulere enn folk med blazer på vgs. 7 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Til og med gothere er kulere enn folk med blazer på vgs. eeeeeehh nei! Blazer er over the hills and far away, men gothere er på bunnen av rangstigen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Og å håpe at noen får en kreftdiagnose syntes jeg er veldig dårlig og usaklig sagt. This. Wtf? Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg elsker når katten river i stykker genserne mine som tørker på badgulvet. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Og å håpe at noen får en kreftdiagnose syntes jeg er veldig dårlig og usaklig sagt. This. Wtf? Jeg håpte det bare var for å dra bonn3's "kunnskapsløse idioter" enda lenger, for moro. Om det var seriøst ment så skjønner jeg virkelig ikke hva som har skjedd med MOV. Grieves: Hamsteren til lillesøstera mi rev opp favorittjeansene mine for et års tid siden. Nesten så det ble kjøtt til lunch den dagen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Gleden med dyr vet du. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 I og med at posten er redigert nå ser det ut som han faktisk håpet at noen får kreftdiagnose og dør snart. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 I og med at posten er redigert nå ser det ut som han faktisk håpet at noen får kreftdiagnose og dør snart. Nåja. Så i ettertid at det kunne feiloppfattes og fjernet derfor kommentaren. Ønsker selvfølgelig ikke at noen skal få kreft. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... 3 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... Ironi fungerer ikke som det skal i tekstforn Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... Ironi fungerer ikke som det skal i tekstforn Ironi? Jeg ser ikke helt hvordan utsagnet kan være ironisk på noen som helst måte. Vet du i det hele tatt hva ironi er? 1 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser ikke helt hvordan det kunne feiloppfattes... Ironi fungerer ikke som det skal i tekstforn Ironi? Jeg ser ikke helt hvordan utsagnet kan være ironisk på noen som helst måte. Vet du i det hele tatt hva ironi er? Kanskje det var for kunsterisk for din smak? 2 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er "knit tie" noe jeg kunne brukt av og til på skolen? Føler at hvis jeg bare bruker det av og til , så blir det mye mer casual og mer en accesory enn et plagg hvis dere skjønner. Min mening er iallefall at hvis jeg bruker det sammen med en cardigan, så blir det casual nok til at jeg kan gå med det uten at det blir "try hard". Hva mener dere? Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Slips på skolen er bare... nei. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ikke engang når det er et sånt? Jaja, da slapp jeg å drite på leggen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå