Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har vært i Manchester, og har noen erfaringer ang. shoppingmuligheter? Ut i fra søk som "Shopping i Manchester" virker det som alternativene er mange, og utvalget stort.

Skal dit om ikke så lenge, og er hovedsaklig ute etter jeans og skjorter, evt. noen nye sko. Tenker da på PRL-skjorter og jeans fra Acne, CM, og Nudie.

Er det mye å spare, eller noe i det hele tatt?

Tror ikke du sparer noe i det hele tatt, ikke umulig at Acne, CM og Nudie er dyrere i England enn Norge iom. at det er svenske merker. PRL koster omtrent det samme om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Noen som har vært i Manchester, og har noen erfaringer ang. shoppingmuligheter? Ut i fra søk som "Shopping i Manchester" virker det som alternativene er mange, og utvalget stort.

Skal dit om ikke så lenge, og er hovedsaklig ute etter jeans og skjorter, evt. noen nye sko. Tenker da på PRL-skjorter og jeans fra Acne, CM, og Nudie.

Er det mye å spare, eller noe i det hele tatt?

Tror ikke du sparer noe i det hele tatt, ikke umulig at Acne, CM og Nudie er dyrere i England enn Norge iom. at det er svenske merker. PRL koster omtrent det samme om jeg ikke tar helt feil.

Riktig. Både Nudie og Cheap Monday ligger på nogenlunde samme pris i England, samme med RL skjorter. Ikke veldig mye å spare med mindre det er på salg, men noe er det.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på PRLs sine custom fit dress shirts og custom fit sports shirt?

Jeg vil anta stoffet.

Er det ingen forskjell på størrelsene?

Med samme snitt? Neppe.

Tror heller forskjellene ligger i stoffet og detaljer som mansjetter og snipper.

Lenke til kommentar

Noen forslag til bra tumblr-blogger jeg kan følge? :p

Vi har ikke en samletråd med bra blogger har vi? Trodde jeg hadde sett det en gang, men fant det ikke da jeg søkte ihvertfall.

Lag deg en Tumblr bruker slik at du får lagret de bloggene du liker.

Lenke til kommentar

Noen forslag til bra tumblr-blogger jeg kan følge? :p

Vi har ikke en samletråd med bra blogger har vi? Trodde jeg hadde sett det en gang, men fant det ikke da jeg søkte ihvertfall.

Lag deg en Tumblr bruker slik at du får lagret de bloggene du liker.

Godt tips, derfor jeg gjorde det også. Og for å samle ting jeg syns er stilig.

Lenke til kommentar

Se etter blogger i signaturene både her og på styleforum.net

Evt så kan man finne bloggene som faktisk produserer innholdet, slik at man slipper rebloggingshelvette de aller fleste tumblrkontoene driver med. Personlig klarer jeg meg fint uten å se det samme bildet av Lapo 300 ganger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...