Bebeluv Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Tenkte på det samme, men ja, faktisk. Ser at det er litt rart, men ja. Litt rart? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva med flanellbukse? Tenkte å bruke grå flanellbukse, navy strikkecardigan, lyseblå OCBD og brune chukkas med en brun field coat. Blir det i overkant britisk hjemslig? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Bukse med press er imo penest brukt i kombinasjon med blazer. På byen liker jeg best noe litt enkelt. Mørk (navy er et trygt valg) jakke, hvit skjorte, hvitt ps og grå flanellbukser f.eks. Litt Tom Ford-vibe, bare uten å åpne skjorten ned til navlen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg bruker v-genser og skjorte. Mørke jeans eller chinos. Hender jeg går med blazer også, men det er ikke så ofte. Ikke så veldig mange andre i vennegjengen min som er så opptatt av å kle seg fint dessverre, så jeg er alltid den best kledde Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Går i jeans/chinos og skjorte med eller uten v-genser over, kommer an på hvor varmt det er ute. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva slags chinos synes dere er fine? Jeg var på carlings og lette etter chinos men den var sånn guffebrun. litt rart å forklare, den var liksom ikke khaki, ikke brun brun, men ikke grønn heller.. Kan noen komme med et konkret tips på nettbutikk takk. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe mange oxford skjorter, helt til jeg fant ut at de er for lange til å ha utenfor buksa. Da tviler jeg på at det blir fler enn 2. Kjekt å ha under gensere. Nei, det finnes jo ingen skjorter i Oxford-stoff som er korte Nå har det seg slik at jeg bestilte feil størrelse fra en nettbutikk og skal bytte skjortene i andre stoff og størrelser. Men ingen av skjortene til produsenten er korte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva slags chinos synes dere er fine? Jeg var på carlings og lette etter chinos men den var sånn guffebrun. litt rart å forklare, den var liksom ikke khaki, ikke brun brun, men ikke grønn heller.. Kan noen komme med et konkret tips på nettbutikk takk. Har ikke sett så nøye på årets utgave, men tidligere har de vært bra http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/no/en/zara-W2011-r/178057/Trousers Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 er disse freshe? Alt for skinny etter min smak. I tillegg liker jeg litt tynnere/glattere stoff. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg likte de jeg. Men ikke kjøp de, Zara har helt drøyt dårlig kvalitet på buksene sine. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg likte de jeg. Men ikke kjøp de, Zara har helt drøyt dårlig kvalitet på buksene sine. Kjøpte noen fine chinos fra Zara i fjor, som har gått ut av produksjon ser det ut som. Var veldig fornøyd med kvaliteten mtp at jeg betalte 249 kr for de. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva slags chinos synes dere er fine? Jeg var på carlings og lette etter chinos men den var sånn guffebrun. litt rart å forklare, den var liksom ikke khaki, ikke brun brun, men ikke grønn heller.. Kan noen komme med et konkret tips på nettbutikk takk. Må det være nettbutikk? på Urban selger de chinos for 300kr i mange farger evt på jack&jones for 500kr Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 De chinos'ene du får på Urban og Carlings er helt ålreite når det gjelder kvalitet, men de er forferdelig posete, i tillegg til at skrittet er veldig stort. Ser ut som du sagger/sægger uansett hvordan du har den på deg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 er disse freshe? Vet ikke...? Fine var de i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe mange oxford skjorter, helt til jeg fant ut at de er for lange til å ha utenfor buksa. Da tviler jeg på at det blir fler enn 2. Kjekt å ha under gensere. Nei, det finnes jo ingen skjorter i Oxford-stoff som er korte Nå har det seg slik at jeg bestilte feil størrelse fra en nettbutikk og skal bytte skjortene i andre stoff og størrelser. Men ingen av skjortene til produsenten er korte. Så si det da, i stedet for å presentere det som at alle oxfordskjorter som eksisterer er lange. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg likte de jeg. Men ikke kjøp de, Zara har helt drøyt dårlig kvalitet på buksene sine. Tror jeg har en rare farge innstillinger på skjermene på jobben, for ser helt annerledes ut hjemme de buksene. Ikke fult så fan nå. Litt for knæsje i fargen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Spør igjen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en lignende beige skinnjakke for menn som Ian Somerhalder har på seg på dette bildet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Mener de har hatt en i samme farge på Volt før. Husker ikke hvem som har laget den dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå