Phelge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) "Partyslipset over alle partyslips! I en god kombinasjon med svart skjorte setter du standaren på byen!" LOL :!: Link til slipset Hahahahaha. Lurer på om denne karen her er storkunde hos de: http://www.youtube.com/watch?v=pYN3TpTODhg Endret 18. januar 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
JegTrengerHjelp Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Driver og ser på Barbour Bedale og Beaufort. Hva er egentlig forskjellen mellom dem? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Driver og ser på Barbour Bedale og Beaufort. Hva er egentlig forskjellen mellom dem? Hovedsakelig så er beaufort litt lengre. Er noen småting som også er forskjellig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Som at Beaufort har en lomme bak på ryggen som er hendig ifølge brukere her inne(Henrik C f.eks). Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Superlomme bak! Det er også litt forskjell på "mansjettene", i mangel på bedre ord. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg ville valgt beaufort uten tvil. Bedale har helt jævlige mansjetter, og lengden på beaufort er bedre imo. I tillegg er lommen på ryggen på beaufort ganske praktisk. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flere her som har bestilt fra TheTieBar Bestilte en pakke der i fra den 08. januar og det ser ikke ut som at den flytter seg med rekordfart. Siste melding fra USPS er: Processed through USPS Sort Facility, January 10, 2012, 11:31 pm, CHICAGO, IL 60666 Hva skal dette bety? At pakken har ligge i Chicago i 8 dager nå? Eller betyr det rett og slett at pakken er fraktet over til Europa og er utenfor USPS sitt område for pakkesporing? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 USPS suger. Det hjelper heller ikke å sjekke ut posten.no, fordi de har identiske opplysninger. USPS har bare glemt å oppdatere statusen på pakken din. Det kan hende den er på vei, eller isåfall er i tollen i Norge. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er ofte det tar flere dager fra en pakke kommer til Norge til usps oppdaterer det på sidene sine. Posten gjør det umiddelbart. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Da jeg bestilte tok det litt tid, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Den kommer når den kommer. Og som det sies er USPS trege med oppdatering. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Jeg går i tweed på VGS, så jeg er mann til å bære pin collar også 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Douche nok også, høres det ut som 6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Du får ikke tak i det i Norge, det må i så fall bestilles fra Eton eller Stenströms. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Douche nok også, høres det ut som Han er ikke douche, han er MANN Lenke til kommentar
fervent Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Noen som har en teori om hvordan i huleste Carson i homsepatruljen i det hele tatt får lov til å kle opp menn? Jeg ler meg i hjel hvert program jeg snubler over. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det er vell fra slutten av 90-tallet også da. Da blir alt 10 ganger mer jævlig. Lenke til kommentar
fervent Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Har tatt tidsperiode med i betraktningen, men får det likevel ikke til å make sense.. Edit: sjekket raskt og det er fra 2003-2007. Endret 19. januar 2012 av fervent Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Sjekk posten.no... Sporingsnummeret er ugyldig i posten sitt system. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Jeg går i tweed på VGS, så jeg er mann til å bære pin collar også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå