Vertical^ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vurder å kjøpe weight gainer, men er litt redd for hvilke konsekvenser det kan føre med seg. Er det noen ulemper ved å bruke det? Kviser og urenheter er et kjent problem. Samme gjelder med proteinpulver. Verken weight gainer eller proteinpulver er stor vits hvis du ikke trener styrke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Seriøst, med mindre du trener ganske mye er det bare tull og tøys å bruke gainer og lignende. Jeg gikk på NTG og trente 2-4 ganger om dagen hele året når jeg var yngre, og som regel klarte jeg helt fint å spise nok til at jeg ikke trengte kosttilskudd. Det beste tipset jeg kan gi deg er å spise ofte. Bli flink til å legge inn jevnlige, sunne mellommåltider. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Kan varmt anbefale boken Gentleman- a timeless guide to fashion. Av Bernhard Roetzel. Tar for seg alt innenfor klassiske herreklær, og går dypt i materien fra alt til hårpleieprodukter, dresser og sportsklær. Endret 17. januar 2012 av fiskebollebiff 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Den har blitt diskutert her inne en del ganger tidligere. Personlig syns jeg ikke den er spesielt god. Det er å ta hardt i å si at den går dypt i materien, forresten... Endret 17. januar 2012 av fkm Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Den har blitt diskutert her inne en del ganger tidligere. Personlig syns jeg ikke den er spesielt god. Det er å ta hardt i å si at den går dypt i materien, forresten... Den går mer enn dypt nok for meg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Leser selv Alan Flusser's Dressing the Man for tiden, og den virker helt grei. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg gikk på NTG og trente 2-4 ganger om dagen hele året når jeg var yngre, Tør jeg spørre hvilken idrett du bedrev? Av ren nysgjerrighet... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nje, det er grenser for hvor mye personlige detaljer jeg vil ha flytende rundt... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 For de som er veldig nysgjerrige så finnes det nok av info om det på forumet, uansett. Ang. gainer og proteinpulver så er jeg helt enig med Fkm, det er unødvendig. Spis nok å tren, så går en opp i vekt uansett. Eller gjør som meg, å dropp nr 2 - det funker fint det også 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Den har blitt diskutert her inne en del ganger tidligere. Personlig syns jeg ikke den er spesielt god. Det er å ta hardt i å si at den går dypt i materien, forresten... Den går mer enn dypt nok for meg That's what she said … Synes selv den overnevnte boken er helt ok. 5 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Da anbefaler jeg junk-dietten som jeg har levd på nå i en god del måneder. Gjør underverker for litt av hvert. Sto å såg på blazere her om dagen, så såg jeg på 48/50 størrelsene så kommenterer han ene som jobber i butikken: du ser ser på helt feil størrelse, bare så du vet det. Du må nok hvertfall opp til 52. Jepp, er så beef. Thrice, fkm osv - bare hyssj. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Får du ikke problemer med at blazeren ikke passer ved skuldrene da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Prøvde 46 på i en butikk for ikke lenge siden, sømmene rundt skuldrene poppa bare rett ut. yeeaaahhh baby. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 http://tie.no/ "Markedsleder på pris og kvalitet" Tviler sterkt på det egentlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Siden er nede nå ser det ut til. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Den er oppe så langt jeg ser. Og fytte f for ei mølje. Hadde ikke kjøpt slips der om det så hadde kostet ei krone for et slips. Kasjmir-skjerf. Alle skjerf godkjennes i 2 prosesser for å holde høyeste kvalitet.. til 389kr. Right. Endret 18. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 "Partyslipset over alle partyslips! I en god kombinasjon med svart skjorte setter du standaren på byen!" LOL :!: Link til slipset Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Heslich!! Endret 18. januar 2012 av Hvorre™ Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tror jeg må dø! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå