ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Noe jeg ville ha hatt meg nå er det jakke med en ræv på hetta, noe àla parkas, bare med en utstoppet ræv . Har en del ræve pels i kjellern etter noen i mammas slekt eide en ræve farm elns. men ekke nok. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Noe jeg ville ha hatt meg nå er det jakke med en ræv på hetta, noe àla parkas, bare med en utstoppet ræv . Har en del ræve pels i kjellern etter noen i mammas slekt eide en ræve farm elns. men ekke nok. 5423303[/snapback] BWAHAHAHHAHHA. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er glad i Tool-genseren min med en kukk på ryggen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Aehaheahaha, ræv. Så gøy. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Pels til folket! Da kan alle se ut som dette: (Edit: Det er snakk om han oppå dyret, ikke den ekle skapningen under.) Endret 11. januar 2006 av thomasr Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ekle? Satrucci_! Han prater dritt om Camel! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ekle? Satrucci_! Han prater dritt om Camel! 5423843[/snapback] No harm done. Det er dromedar som er på Camel-pakka. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ekle? Satrucci_! Han prater dritt om Camel! 5423843[/snapback] No harm done. Det er dromedar som er på Camel-pakka. 5423853[/snapback] *Ta en sigarett* Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nja, mer om dyr generelt, har ikke noe uoppgjort med kameler. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nja, mer om dyr generelt, har ikke noe uoppgjort med kameler. 5423866[/snapback] Men Camel-røyken er jo god. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har aldri røkt, så det kan jeg ikke uttale meg om. Leste en artikkel om en som samlet på slike Camel-pakker en gang, de skal ha kreditt for å ha laget mange gode design gjennom tidene (for å spore tråden litt tilbake mot topic). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg vil bare ha sagt at om jeg var på OL-landslaget ville jeg ikke nølt et sekund med å gå ut med parkas med pels. Pels er deilig. Over og ut. Det dyret over her har jo et papegøyehodet jo. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg falt for denne Blazer'en fra Marc Jacobs. ... Den var rett og slett enormt pen. Snittet og passformen er akkurat etter min smak. I tillegg må jeg innrømme at den har en finurlig kombianasjon av eleganse og casual look. Dessverre selges den ikke i Norge.. Noen som vet hvor den er å få kjøpt? Lenke til kommentar
foffel Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Må bare få utløp for dette; hva er det verste dere vet om? - Jeg liker absolutt ingenting fra Lindeberg - Jeg kan ikke _fordra_ de "diamant"-Tigerbeltene alle går med - Folk som segger med Armanibukser med Armanilogoen på bukselommen. Mer kommer etterhvert Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaha.. Jeg kan vel hive meg på og si min mening om hva som rett og slett er stygt og/eller kjedelig å se på. - Kejojakkenene... kombinert med pannebånd og lindebergbelte. Ja, da har vi jo majoriteten av ungdommene fra Oslo vest... - Tigerbelter... Laber kvalitet og oppbrukt design. Tigerhodet er oppbrukt så til de grader. - Allværsjakker... Burde si sitt. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 - Kejojakkenene... kombinert med pannebånd og lindebergbelte. Ja, da har vi jo majoriteten av ungdommene fra Oslo vest... 5424222[/snapback] I hear ya! Makan til saueflokk som kaster seg etter de jakkene der. Sett en god del 40+ år gamle mødre med kejo jakke , skjønner rett og slett ikke hvordan de har blitt så populære. Er det rett og slett fordi de koster mer enn en vanlig jakke? Lenke til kommentar
foffel Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har aldri sette denne Kejo-jakken... Har noen bilde? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 http://www.kejo.it/ Collections Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 - Jeg liker absolutt ingenting fra Lindeberg 5424174[/snapback] Da har du ikke særskilt mye av det Lindeberg faktisk designer. Under 10% av plaggene til Lindeberg finner veien til vanlige norske butikker. Går du deg en tur på country club'en eller sjekker ut utenlandske nettbutikker så er situasjonen en helt annen. J.Lindeberg har utrolig mange stilige plagg, men har fått ryktet sitt litt ødelagt på grunn av hettegenserne som har blitt så umåtelig populære blant 15-18-åringene i storbyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå