cbfn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Japp, det er en tredje butikk lenger opp i Duke Street, hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg fant ikke den butikken før på slutten av oppholdet, men betjeningen der mente ihvertfall at de hadde et større utvalg, men det kan jo være det var skrant med størrelser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ang Filson så har jeg kun sett det på Liberty, som fkm nevnte. Men det er svindyrt (før salg hvertfall). Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Takk for svar! Har vært i tre Barbour butikker så langt uten hell, men skal til Harrods etterpå, så kanskje jeg har flaks. Skal sjekke ut Highlands også. Bedale er en smule kort i ermene, men hvis jeg ikke finner Ashby modellen så får det bare bli den. Har vært på Liberty allerede, og klarte visst å overse Filson.. Forhåpentligvis er det å finne i en av de titalls jakt- og fiske butikkene som finnes her. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 SPØRSMÅL. Lages det fake av Marinella, Turnball & Asser, Drake's......osv? Ser at man kan få tak i veldig mye fint helt ubrukt til en billig pris fra disse merkene på ebay. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg tror du skal ha ekstremt uflaks om du ender opp med fakes fra noen av de merkene du nevner. Ro ned med skriften btw... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har aldri opplevd piratkopier fra de og andre lignende merker og har heller ikke hørt om tilfeller. Tror de rett og slett er for små, ikke mainstream og lite ikoniske, ihvertfall om du sammenligner med de gode gamle Burberry-skjerfet/mønsteret og LV-vesker i monogram. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Selv bruker jeg ofte dette, som jeg ikke vil anse å være et bestefarsslips, om det var det du hadde i tankene: Det var et sånt type slips jeg hadde i tankene. Ettersom det er mindre formelt enn vanlige slips, når kan man bruke det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når jeg bruker det er det som regel til fest og familieselskap. Til f.eks. dåp, bryllup etc. går jeg derimot heller for et vanlig, mer formelt silkeslips. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som vet hva denne lille saken er for noe og om den har noen funksjon på peacoaten min? (Mener den lille biten med stoff som er kneppet på bak på kragen, om noen ikke skjønte det) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som vet hva denne lille saken er for noe og om den har noen funksjon på peacoaten min? (Mener den lille biten med stoff som er kneppet på bak på kragen, om noen ikke skjønte det) For å kneppen den fast til ryggen/nakken, evt stive opp kragen? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Å kneppe den fast til ryggen er den neppe til, da det ikke finnes noen fester på den i ryggen, men jeg tenkte også på om det kanskje er til å stive opp kragen med, men knappefestet er skeivt, så tviler på at det er det den er til.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Når jeg bruker det er det som regel til fest og familieselskap. Til f.eks. dåp, bryllup etc. går jeg derimot heller for et vanlig, mer formelt silkeslips. skjønner. takk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som vet hva denne lille saken er for noe og om den har noen funksjon på peacoaten min? (Mener den lille biten med stoff som er kneppet på bak på kragen, om noen ikke skjønte det) Noen frakker har jo en slik "lapp" som går foran halsen/kraven. Det kan jo muligens være en slik. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er nok for å kneppe sammen i halsen ja, du burde ha en slik knapp på andre siden. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg må si at jeg blir litt småtrist når kusinen min dukker opp i 80-årslaget til bestefar i fleecegenser og jeans... : ( Selv gikk jeg i navy blazer, grå v-hals, rosa skjorte, mørke jeans og brune brogues. Men blazeren datt av ganske fort når jeg så at folk var så uformelt kledd + at det var fryktelig varmt : p Endret 15. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen som har en formening om hvilket av disse beltene som funker best til slim fit jeans av typen nudie, cheap monday etc.? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/saddler-156/saddler-belt-male-156099-14/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/vintage-by-jack-jones-1031/hole-belt-noos-206979-99/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/saddler-156/saddler-belt-male-156103-99/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/tilbeh%C3%B8r/%C3%B8vrig-tilbeh%C3%B8r/saddler-156/saddler-mens-belt-156053-14/ Har kun brukt sjøforsvarets fine belte det siste året, så trenger noe nytt ... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Noen frakker har jo en slik "lapp" som går foran halsen/kraven. Det kan jo muligens være en slik. Er nok for å kneppe sammen i halsen ja, du burde ha en slik knapp på andre siden. Det høres mer riktig ut. Da har jeg lært noe nytt i dag også, takker og bukker! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Har en skjorte som passer bra, men som er "veldig" slim rundt livet. Det synes godt når du har skjorta ned i buksa, da skjorten følger ryggen veldig godt i det nederste partiet, nesten for godt. Den er overhode ikke for trang tho. EDIT: Dette er før jeg vasket skjorta, slik at skulderene passer mye bedre etter vask. Vasken krympet også det overflødige stoffet bak armhulene som nå nesten er borte. Endret 16. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Endret 16. januar 2012 av Christian B 8 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Skulle egentlig hatt et spørsmål der, men kom ikke på hva jeg skulle spørre om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå