Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har slipstvang på jobben.

Det må være kjipt :p Går ofte i slips, men om jeg hadde blit tvunget til det hadde jeg ikke vært like happy.

Dere jobber vel i finansnæringen eller noe med juss, tipper jeg? For det passer ikke å gå kledd i dress i andre næringer eller på skole

Finans

Lenke til kommentar

Jeg merker ihvertfall at jeg begynner å bli smålei av skjorte/genser/jeans hver dag, og er omtrent en øl unna å bestille t-skjorter og hettegensere fra American Apparel + denimskjorte, denimjakke og diverse converse på eBay.

Kanskje det er årstiden som gjør det.

Hva med noen plagg som kan kombineres til en litt mer avslappet "ivy leauge" look? www.rugby.com f.eks. Noen nedtonede rugbyer kan jo også et friskt pust i garderoben om du fremdeles er ganske ung.

Lenke til kommentar

Jeg merker ihvertfall at jeg begynner å bli smålei av skjorte/genser/jeans hver dag, og er omtrent en øl unna å bestille t-skjorter og hettegensere fra American Apparel + denimskjorte, denimjakke og diverse converse på eBay.

Kanskje det er årstiden som gjør det.

Merker litt av det samme, men er ikke ute etter like drastisk forandring som deg. Tror det rett og slett handler om at jeg må ta litt flere sjanser, og det tror jeg at jeg kan nå etter at jeg har fått de fleste grunnplaggene på plass. Vil

Skulle gjerne ha klart å sette sammen noe som dette:

post-136473-0-14151500-1326406050_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på en ting. Går alle her kledd relativt lik hver eneste dag? For å omformulere litt, har dere funnet én stil og kjører den hver dag?

Det blir litt forskjellige stiler, avhengig av humør og vær. Fra typisk preppy på mange av sommerdagene til standard jeans/genser/skjorte til noe litt mer militærinspirert til "tømmerhogger" til tweedjakker og dress osv. De forskjellige stilene glir mer over i hverandre enn det muligens høres ut som. Fellesnevneren er vel at alt ble designet for ganske lenge siden, eller i det minste har mye felles med klassiske klesplagg.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på det, er ett skinny slips under en v-hals for mye i skolesammenhenger når man går på uni/høyskole? Har sinnsykt lyst til å vri mer over på klassisk amerikansk preppy stil, og der glir jo tynne stripete slips ganske glatt inn..

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på det, er ett skinny slips under en v-hals for mye i skolesammenhenger når man går på uni/høyskole? Har sinnsykt lyst til å vri mer over på klassisk amerikansk preppy stil, og der glir jo tynne stripete slips ganske glatt inn..

Jeg skulle ønske jeg kunne bruke slips på skolen.. Dritt å være ungd. skole elev. Får vente til jeg har vokst litt :p Som svar på ditt spørsmål sier jeg at hvis du har baller nok, så gjør det. Og fortsett uansett om vennene dine/medelevene dine sier at det blir for mye, eller virker du bare som en svak try-hard.

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

Hvordan kler de andre seg der du studerer, Hvorre? Jeg er blant de som mener slips ser litt rart ut uten en jakke over, men hvis de andre går kledd noenlunde pent bør det gå greit, ihvertfall hvis du har "sinnsykt lyst". :)

Mye skjorter, cardigans og v-necks, men også mye hettegensere, capser og egentlig veldig mye blandet, men hovedinntrykket er jo at de fleste gjør en viss innsats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...