Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen gi tips til internettbutikker som sender til Norge?

 

Det frister med noen nye sko, Gucci har masse fett, og jeg har ingen planer om å dra utenlands i nærmere fremtid...

 

Takk

5412913[/snapback]

Jeg mener å huske at Raffaello Network sender til Norge.

5413059[/snapback]

Takk

 

Vet du/noen andre hvordan det er med moms og toll på slike varer?

Lenke til kommentar
Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? :)  *være treg*

 

Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå :love:

5417976[/snapback]

De var ganske pene, men de kunne utelatt den metalldingens med Diorlogoen...

 

De hadde mye fint der, disse mokasinene var herlige, hadde bare sålen ikke vært hvit...

 

Hvis jeg bestemmer meg for å bestille, kommer det til å bli vanskelig å bestemme seg :)

Lenke til kommentar
Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? :)  *være treg*

 

Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå :love:

5417976[/snapback]

De var ganske pene, men de kunne utelatt den metalldingens med Diorlogoen...

 

De hadde mye fint der, disse mokasinene var herlige, hadde bare sålen ikke vært hvit...

 

Hvis jeg bestemmer meg for å bestille, kommer det til å bli vanskelig å bestemme seg :)

5418017[/snapback]

Har noen som ligner fra Roberto Cavalli, de er helt fantastiske - det er som å gå på skyer. Så, dersom disse er like behagelige (ser slik ut i fra bildene) burde du ikke nøle ett sekund!

Lenke til kommentar

Har faktisk de Tod's-skoene, de er veldig behagelige, men alt for lik det meste i pappas skoskap til at jeg går noe særlig med de (hehe, kjøpte de til et møte med en skipsreder av den gamle skole, det sier egentlig alt...). Kommer sikkert til å måtte bygge opp en mer korrekt garderobe etter hvert, da kommer de godt med.

Lenke til kommentar
Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? :)  *være treg*

 

Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå :love:

5417976[/snapback]

 

De har de på Kamikaze Donna, de finnes i brunt også.

5418274[/snapback]

 

:thumbs: Da MÅ jeg dit til våren. :)

5418361[/snapback]

Noe sier meg at du burde skynde deg — det er tross alt høst-vinter kolleksjonen 05/06.

Lenke til kommentar

Jeg så en jakke/frakk (jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den; den var for lang til å være jakke og for kort til å være frakk :)) på Papermoon i dag, men de hadde den ikke i min størrelse. På kleshengeren sto det John Varvatos, så jeg vil anta at jakken var av det merket. Den var nedsatt med 70 %, så jeg vil også anta at den er fra høstens (2005) kolleksjon. Jeg finner den imidlertid ikke på nettsidene til John Varvatos. Det nærmeste jeg fant, var denne:

 

M08.jpg

 

Den hadde imidlertid ikke pels, og jeg mener at den var noe kortere. Ordinær pris var 2700 kr eller noe rundt deromkring. Er det noen som skjønner hvilken jakke (frakk) jeg snakker om, og som vet hvor man kan få tak i den (fortrinnsvis i Bergen)?

 

Edit: Kan vel gjerne ta med min siste nyervervelse. Jeg har siklet på denne blazeren i noen måneder, og slo til da det var salg på Vincci:

 

tiger5py.jpg

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...