foffel Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Forresten, jeg er litt skeptisk til å bestille sko før jeg har prøvd dem, mest mtp. størrelse... Erfaringer? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan noen gi tips til internettbutikker som sender til Norge? Det frister med noen nye sko, Gucci har masse fett, og jeg har ingen planer om å dra utenlands i nærmere fremtid... Takk 5412913[/snapback] Jeg mener å huske at Raffaello Network sender til Norge. Lenke til kommentar
foffel Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kan noen gi tips til internettbutikker som sender til Norge? Det frister med noen nye sko, Gucci har masse fett, og jeg har ingen planer om å dra utenlands i nærmere fremtid... Takk 5412913[/snapback] Jeg mener å huske at Raffaello Network sender til Norge. 5413059[/snapback] Takk Vet du/noen andre hvordan det er med moms og toll på slike varer? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Raffaello Network betaler alt (med andre butikker varierer det litt). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Raffaello Network betaler alt (med andre butikker varierer det litt). 5416243[/snapback] Så de prisene du får oppgitt når du velger å vise priser i "Norway Kroner" er inkludert toll? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Regner ikke med at du snuser mini portion med mint/lakrisk smak? Der er forskjellen:) De snuser for det er "tøft" i think, vi andre snuser for virkningen. 5407787[/snapback] General løs. <3 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Så de prisene du får oppgitt når du velger å vise priser i "Norway Kroner" er inkludert toll? 5417387[/snapback] Ja, inkludert alt (riktignok er det ikke toll per se på varene, men det er inkludert MVA og fortollingsgebyr). Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå Lenke til kommentar
foffel Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] De var ganske pene, men de kunne utelatt den metalldingens med Diorlogoen... De hadde mye fint der, disse mokasinene var herlige, hadde bare sålen ikke vært hvit... Hvis jeg bestemmer meg for å bestille, kommer det til å bli vanskelig å bestemme seg Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] De har de på Kamikaze Donna, de finnes i brunt også. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] De var ganske pene, men de kunne utelatt den metalldingens med Diorlogoen... De hadde mye fint der, disse mokasinene var herlige, hadde bare sålen ikke vært hvit... Hvis jeg bestemmer meg for å bestille, kommer det til å bli vanskelig å bestemme seg 5418017[/snapback] Har noen som ligner fra Roberto Cavalli, de er helt fantastiske - det er som å gå på skyer. Så, dersom disse er like behagelige (ser slik ut i fra bildene) burde du ikke nøle ett sekund! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] De har de på Kamikaze Donna, de finnes i brunt også. 5418274[/snapback] Da MÅ jeg dit til våren. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har faktisk de Tod's-skoene, de er veldig behagelige, men alt for lik det meste i pappas skoskap til at jeg går noe særlig med de (hehe, kjøpte de til et møte med en skipsreder av den gamle skole, det sier egentlig alt...). Kommer sikkert til å måtte bygge opp en mer korrekt garderobe etter hvert, da kommer de godt med. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Regner ikke med at du snuser mini portion med mint/lakrisk smak? Der er forskjellen:) De snuser for det er "tøft" i think, vi andre snuser for virkningen. 5407787[/snapback] General løs. <3 5417571[/snapback] Kan ikke være metal med portion. Og finnes det noe annet enn General Løs da? <3 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] De har de på Kamikaze Donna, de finnes i brunt også. 5418274[/snapback] Da MÅ jeg dit til våren. 5418361[/snapback] Noe sier meg at du burde skynde deg — det er tross alt høst-vinter kolleksjonen 05/06. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Jeg så en jakke/frakk (jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den; den var for lang til å være jakke og for kort til å være frakk ) på Papermoon i dag, men de hadde den ikke i min størrelse. På kleshengeren sto det John Varvatos, så jeg vil anta at jakken var av det merket. Den var nedsatt med 70 %, så jeg vil også anta at den er fra høstens (2005) kolleksjon. Jeg finner den imidlertid ikke på nettsidene til John Varvatos. Det nærmeste jeg fant, var denne: Den hadde imidlertid ikke pels, og jeg mener at den var noe kortere. Ordinær pris var 2700 kr eller noe rundt deromkring. Er det noen som skjønner hvilken jakke (frakk) jeg snakker om, og som vet hvor man kan få tak i den (fortrinnsvis i Bergen)? Edit: Kan vel gjerne ta med min siste nyervervelse. Jeg har siklet på denne blazeren i noen måneder, og slo til da det var salg på Vincci: Endret 11. januar 2006 av PelsJakob Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Slik at man absolutt ikke betaler noe mer senere etter man har betalt varene og frakt? *være treg* Falt for disse jeg: http://www.raffaello-network.com/raffties/...002&rangeid=609 Med blomster pååå 5417976[/snapback] Sorry, Anette, men de skoene var (etter min smak) ufyselige. Dior-tag på skolissene? Da kjøper jeg heller adidas eller puma. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dior is the new Lindeberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå