Xtra Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Trenger litt feedback på denne da jeg er litt usikker. Genser fra Woolrich, go or no go? (2. bilde av genser)her.) 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Raskt spørsmål (og sikkert et dumt et); er "single cuff with buttons" på skjortene på Charles Tyrwhitt det samme som barrel cuffs? Ble i stuss etter å lest at single cuffs kun var til kjole og hvitt, men tror jeg roter. Kan man bruke denne typen mansjetter mer uformelt, sånn som under gensere etc.? Barrel cuff er jo det vanlige. Fransk mansjett og "James Bond"/turnback cuff fungerer ikke under genser. Trenger du skotrær? Bexley har et utrolig bra tilbud nå. 5 sedetre skotrær for £59, deretter koster hvert skotre £ 11,8. Under hundrelappen per skotre altså. Det er vanligvis 4 for # 59, kjøpte selv 4 for £ 59 tidligere, og er veldig fornøyd. Anbefaler deg å heller gå ned en halv størrelse en opp en halv størrelse, ellers blir de for store. *snip* Hva tok de for frakten? Endret 7. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Raskt spørsmål (og sikkert et dumt et); er "single cuff with buttons" på skjortene på Charles Tyrwhitt det samme som barrel cuffs? Ble i stuss etter å lest at single cuffs kun var til kjole og hvitt, men tror jeg roter. Kan man bruke denne typen mansjetter mer uformelt, sånn som under gensere etc.? Barrel cuff er jo det vanlige. Fransk mansjett og "James Bond"/turnback cuff fungerer ikke under genser. Trenger du skotrær? Bexley har et utrolig bra tilbud nå. 5 sedetre skotrær for £59, deretter koster hvert skotre £ 11,8. Under hundrelappen per skotre altså. Det er vanligvis 4 for # 59, kjøpte selv 4 for £ 59 tidligere, og er veldig fornøyd. Anbefaler deg å heller gå ned en halv størrelse en opp en halv størrelse, ellers blir de for store. *snip* Hva tok de for frakten? Franske mansjetter fungerer jo under genser hvis du folder de som barrel cuff istedenfor, problem solved. Fraktkostnadene lå et sted imellom 100-200 kr og de bruker ikke DHL. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Trenger du skotrær? Bexley har et utrolig bra tilbud nå. 5 sedetre skotrær for £59, deretter koster hvert skotre £ 11,8. Under hundrelappen per skotre altså. Absolutt ikke. 107,- per nå, og jeg regner med at frakt kommer i tillegg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Trenger du skotrær? Bexley har et utrolig bra tilbud nå. 5 sedetre skotrær for £59, deretter koster hvert skotre £ 11,8. Under hundrelappen per skotre altså. Absolutt ikke. 107,- per nå, og jeg regner med at frakt kommer i tillegg. Koster 96,6.- per nå, skal være euro. Bare klikk deg videre så får du opp fraktkostnader. EDIT: Ser ut som det er 4 for 59 nå. Uansett billig tho. Endret 7. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fikk en gratis skjorte fra TM Lewin i dag. Som sagt bestilte jeg mange 14,5" skjorter, men de er for trange rundt livet så de skal sendes tilbake. Denne skjorta er 15" og det eneste alternativet hvis jeg skal ha skjorter derfra, synes passformen er ganske god, eller? Kragen er litt romslig, men hvis den krymper litt i vask blir den perfekt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 For lange ermer og for brede skuldre. Men hvis en størrelse mindre blir for trangt, får det heller være sånn. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er nesten mer redd for at ermene skal bli for korte etter en vask eller to, har vel rundt 5 skjorter med 33" ermer som passer bra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Franske mansjetter fungerer jo under genser hvis du folder de som barrel cuff istedenfor, problem solved. Har aldri sett det bli gjort, men det er vel sikkert mulig. Fraktkostnadene lå et sted imellom 100-200 kr og de bruker ikke DHL. Takk. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ball om noen uker, og jeg har smoking, men ikke skjorte og det som hører til. Jeg velger å ikke bruke vest eller cummerbund. Jeg har lite peiling på så formelle antrekk, så jeg vet ikke hva jeg bør ha av mansjettknapper, vanlige knapper osv. Noen som kan hjelpe? Er også takknemlig for tips til steder der jeg kan kjøpe disse tingene. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som har erfaring med parkaser og størrelser? Må bestille på nett og er usikker på størrelsen. Pleier slike jakker å være romslige eller vil det variere avhengig av merket? Er snakk om denne. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Akkurat samme jakken ble diskutert i Streetwearkafeen for en stund siden. Jeg er da akkurat litt over 170 cm, og må ha medium. Vil si de er små i størrelsene. Endret 7. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 ^ Jeg er også 170, men det holder med S. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Small hadde i hvert fall blitt alt for kort i lengden for meg, og det samme med armene. Synes jakken er passe romslig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er 174 og har den i medium. Er noe kraftig og føler den er romslig nok. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det er ball om noen uker, og jeg har smoking, men ikke skjorte og det som hører til. Jeg velger å ikke bruke vest eller cummerbund. Jeg har lite peiling på så formelle antrekk, så jeg vet ikke hva jeg bør ha av mansjettknapper, vanlige knapper osv. Noen som kan hjelpe? Er også takknemlig for tips til steder der jeg kan kjøpe disse tingene. Kvit anstendig skjorte med skjulte knapper dersom vi snakker om smoking. I tillegg burde sløyfen være av typen som du knytter selv og ikke ferdigknyttet. Det krever litt øvelse å få det fint, men når sløyfen sitter så ser det mange ganger bedre ut enn slike ferdigknyttede som man finner rundt om i alle slags butikker nå til dags. Endret 8. januar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tok en liten leap of faith i dag og bestilte fire skjorter fra TM Lewin. Alle i 15,5" og 33 sleeves. Bruker vanligvis 39-40. Blir spennende å se om de passer. Gikk for en lyseblå og en rosa med hvit krage, en hvit med cut-away, og en snippskjorte til smokingen. Alle med franske mansjetter og i slim fit. Noen med TM Lewin skjorter? Hørte at de var noe bedre enn CT? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tok en liten leap of faith i dag og bestilte fire skjorter fra TM Lewin. Alle i 15,5" og 33 sleeves. Bruker vanligvis 39-40. Blir spennende å se om de passer. Gikk for en lyseblå og en rosa med hvit krage, en hvit med cut-away, og en snippskjorte til smokingen. Alle med franske mansjetter og i slim fit. Noen med TM Lewin skjorter? Hørte at de var noe bedre enn CT? Kom akuratt hjem fra London nå, vil si at kvaliteten er den samme, men liker meg bedre i butikken til tm enn chtw Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kult eller bare barnslig? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 The Tie Bar har vel ikke den beste kvaliteten etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå