Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Try-hard er vel heller den riktige benevnelsen. Ok, enig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Genser fra Woolrich, yes or no? bilde 2 Synes den var litt strikkegenser-aktig, uten å være så grov. Kostet 1200 på salg tror jeg. Endret 5. januar 2012 av Xtra Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hjelpes så dårlig salget til nelly.com er for menn Alt som er noe å se er utsolgt og det kjipe som er igjen er av såpass kjip karrakter at det er uaktuelt å bære med någenlunde stolthet. Hadde jeg bare vært kvinne. Var med madammen rundt om i helga som var. Gikk innom ulike forettninger for jenter og jeg må si jeg ble litt sjokkert over hvor mye og gode salg disse får servert. "Alle kjoler, bukser, bluser og fandens oldermor 60%!" eller "Alt i butikken 50%" Skulle ikke kunne gå ann å en herreforettning. Eller hva med h&m som selger massevis av ok og fine plagg til 20,- og 30,- kr til kvinner. Herreavdelingen får nøye seg med et stativ hvor det er nedsatt til 200,- og 300,- men hvor størrelsene er jumbo XL og det som verre er. Arg! Edit: Vad tycks? Fra ToS. Salg er det på den og greier også. http://shop.tigerofsweden.com/no/item/T31826015/?partner=5333&t_type=src&t_type=cat Endret 5. januar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke særlig pen IMO. Bare jakkeslagene er nok til å få meg til å si at den ikke er pen. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) For smale jakkeslag til en DB, og for kort–spør du meg … Endret 5. januar 2012 av The mighty Quinn Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Try-hard er vel heller den riktige benevnelsen. Ok, enig. Ok, er egentlig med på notene. Men jeg kan legge til (for å redde skinnet mitt?) at en helt vanlig blazer i ull eller bomull er jevnlig brukt av andre elever, mens tweed er fy-fy. Why? Og, når er typiske bruksområder for en tweedblazer? Har tydeligvis skjønt at skole ikke er tingen. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Tja. Synes den var middels pen etter mitt syn, men sannsynligvis ikke noe jeg kommer til å invistere i nå når jeg tenker meg om. Denne der i mot - også fra ToS er mer interessant. Vet bare ikke hvor fornuftig 2500,- på en blazer er nå rett etter jul og alt tingen Edit: Den stiller seg faktisk meget sterkt når jeg tar det til nærmere etterretning. Får ta meg en tur ut av dørstokken og se om jeg er heldig og finner den på en av forettningene rundt om her til like god pris. Endret 5. januar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Try-hard er vel heller den riktige benevnelsen. Ok, enig. Ok, er egentlig med på notene. Men jeg kan legge til (for å redde skinnet mitt?) at en helt vanlig blazer i ull eller bomull er jevnlig brukt av andre elever, mens tweed er fy-fy. Why? Og, når er typiske bruksområder for en tweedblazer? Har tydeligvis skjønt at skole ikke er tingen. Fordi de prøver for hardt. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Try-hard er vel heller den riktige benevnelsen. Ok, enig. Ok, er egentlig med på notene. Men jeg kan legge til (for å redde skinnet mitt?) at en helt vanlig blazer i ull eller bomull er jevnlig brukt av andre elever, mens tweed er fy-fy. Why? Og, når er typiske bruksområder for en tweedblazer? Har tydeligvis skjønt at skole ikke er tingen. Fordi de prøver for hardt. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Til deg med ToS-jakkene over her: På dobbeltspente jakker bør du ha peaked lapels. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tweed på skolen? Seriøst? Synes du virkelig det er merkelig at du får kommentarer..? Jeg har brukt tweed på skolen. 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nå er vel kanskje BI ett litt enklere sted enn en VGS å bruke tweed på? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Joda, helt klart. Men loke visste ikke at han gikk på VGS da innlegget ble skrevet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ah, jamen da så. Forresten, mens vi er inne på det, hvordan er tweedjakker å fikse på kontra jakker i andre materialer? Har en tweedjakke etter pappa som egentlig er veldig skikkelig, men som er litt lang og vid, så vurderer å ta den til en skredder. Innbiller meg at det ikke blir like pent som med en bomullsjakke iom. at stoffet er stivere? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ah, jamen da så. Forresten, mens vi er inne på det, hvordan er tweedjakker å fikse på kontra jakker i andre materialer? Har en tweedjakke etter pappa som egentlig er veldig skikkelig, men som er litt lang og vid, så vurderer å ta den til en skredder. Innbiller meg at det ikke blir like pent som med en bomullsjakke iom. at stoffet er stivere? Det har selvfølgelig ingenting å si. Du skal finne en ganske god skredder før du får gjort noe med lengden, bare så det er sagt... Eller, for å spesifisere, du skal finne en ganske god skredder før du får gjort noe med lengden og det ender opp med å se pent ut. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Og går på videregående? Isåfall ville jeg droppet tweedjakke og blazer på skolen. Skjorte, v-hals og jeans holder i lange baner. Tweed-jakken passer nok bedre i et uformelt middagsselskap med f.eks. familie. Kommer jo helt an på hva slags jakke det er snakk om. Er det blazer det er snakk om er jeg enig, men brukte selv en ytterjakke i tweed ala denne på VGS. Endret 5. januar 2012 av Coa Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ah, jamen da så. Forresten, mens vi er inne på det, hvordan er tweedjakker å fikse på kontra jakker i andre materialer? Har en tweedjakke etter pappa som egentlig er veldig skikkelig, men som er litt lang og vid, så vurderer å ta den til en skredder. Innbiller meg at det ikke blir like pent som med en bomullsjakke iom. at stoffet er stivere? Det har selvfølgelig ingenting å si. Du skal finne en ganske god skredder før du får gjort noe med lengden, bare så det er sagt... Eller, for å spesifisere, du skal finne en ganske god skredder før du får gjort noe med lengden og det ender opp med å se pent ut. Oki, takker! Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tja. Synes den var middels pen etter mitt syn, men sannsynligvis ikke noe jeg kommer til å invistere i nå når jeg tenker meg om. Denne der i mot - også fra ToS er mer interessant. Vet bare ikke hvor fornuftig 2500,- på en blazer er nå rett etter jul og alt tingen Edit: Den stiller seg faktisk meget sterkt når jeg tar det til nærmere etterretning. Får ta meg en tur ut av dørstokken og se om jeg er heldig og finner den på en av forettningene rundt om her til like god pris. Bortsett fra at jeg hater ruter, og det ikke var så fint på akkurat denne jakka i hvert fall, så synes jeg at den var kjempefin Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jada, kjempefint å bruke en jakke som er så kort at den såvidt dekker buksekanten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå