multisync Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Posten er nok ikke så treg tror jeg, fikk akkurat noe fra komplett dagen etter jeg bestillte det. Rett i postkassa riktignok, ikke stor pakke. Endret 3. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som kan anbefale butikker i Oslo hvor jeg kan finne en god losjakke? Og omtrent hvor mye jeg må ut med for å få en i god kvalitet? Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Sitter å ser på skjorter på Charles Tyrwhitt til å gå inntil grå sweater type: Tenker jeg skal benytte meg av et tilbud, og det står dermed mellom denne (slim fit) og denne (classic fit). Lurer derfor på om slim fit eller classic fit har noen særlig betydning i denne sammenhengen? Skjorten skal jo være under sweateren, så det eneste man ser av den blir vel kragen, men jeg klarer ikke se for hvilken skjorte som går best sammen. (Har ikke sweateren enda, så er også åpen for andre farger enn grått, så bare dette som en farge som lett kunne kombineres) Takk Endret 3. januar 2012 av Pyls Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Pleier UPS ta mye for å frakte pakken til døren min, evt. postkontoret? Skal bestille en pakke som kommer på akkurat 197 kroner, så slipper toll, men er kjipt om jeg plutselig får en regning på 500 kroner. Pleier ikke å koste meg noe å få den fraktet til postkontoret eller postkassen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (....) sweater (........) sweateren (..........) sweateren AKA genser. Forskjellen kan være at slim fit-skjorten er litt mer tettsittende og det er mindre "fare" for å klumpe seg under genseren om den er tynn (gadd ikke trykke på linkene), 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det noen som har handlet fra Cottonfield? De markedsfører buksene sine som "fit for urban guerilla", men er dette bare billige chinos med sømmer tykke som trosser, eller er det bra greier? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er det noen som har handlet fra Cottonfield? De markedsfører buksene sine som "fit for urban guerilla", men er dette bare billige chinos med sømmer tykke som trosser, eller er det bra greier? Skal visst være helt greit for prisen. Jeg brukte et par fra NN.07 når jeg backpacket, og de tålte ganske røff behandling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Forresten, jeg skal kanskje en tur til London i helgen, så er det noen som vet om butikker med godt utvalg av Barbourjakker for damer? Barbourbutikkene skjønner jeg selv, takk... Sjekk The Highlands i Regent Street, mener de hadde en del sist jeg var der. Er dog noen ett par år siden nå. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Bestilte nettopp 2 PS i silke fra T.M. Lewin. Kom på ca. 300kr totalt. Frakten var på 15 pund. PS 1 PS 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg har gått litt med de skoene som nevnt tidligere i tråden og det er mange som har sagt at jeg kledde de og at de var fine på meg. Jeg tror jeg fortsetter og gå med de skoene selv om det er mange her som mener at de er stygge og ekle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg ser ikke helt poenget med å stille et spørsmål hvis svarene du får ikke påvirker beslutningen din i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvor ville dere ha sett etter blazer i Trondheim) Det jeg kommer på i farten er Gunnar Ree og volt. Tenkte å bruk rundt 3000 på den. Internett tror jeg at jeg venter med til en evt neste blazer. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du kunne sjekket Cosmo og Retro. Salget starter også neste uke, så kan hende du kan finne noe til den prisen da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) haha, jeg vasket rådenimjeansene mine i går... Nå ser de mer ut som pølseskinn. Jeg får gå litt med dem hjemme og håpe på at de utvider seg.... Heh. Endret 4. januar 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 De gjør nok det... mine i rådenim blir noe stramme de også, bare går med dem en dag, så er de tilbake til normalen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som har noen synspunkter på denne jakka (eller det lille dere kan se av den)? Er fjorårets, og 10 kilo siden, men den nyeste jakken min ble raskt for liten, så jeg er usikker på om jeg skal svi av de siste hardtjente pengene mine på ny jakke eller bruke denne til vinteren er over. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Den synes jeg da absolutt var akseptabel, men det er vanskelig å si noe om fiten da. Digger skoene forresten. Jeg synes chatsworthene mine bare blir finere og finere for hver dag som går jeg. Har fått en flott patina : ) Edit: og ja, jeg merker allerde nå at buksene er litt løsere... Det går seg nok til til i morgen da, det var bra : ) Slitsomt å begnne med å breake in et nytt par med rådenim, fordi jeg synes de ser best ut med litt slitasje. Endret 4. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som var på S&S-førsalget da? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Hvordan oppbevarer dere slipsene deres? Endret 4. januar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå