OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. Hvorfor ikke? Vill gjetting: De er ekle. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 De ser ut som to mursteiner. Men de passer sikkert fint til joggebuksene dine. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jeg! Hva gjør du i MoV-delen? I tilegg, det Thrice sa. Lyse farger fungerer best i varmen, og khaki ser ikke så fort skittent ut, dårlig med vaskemaskiner i Darfur... Fant ingen jeg likte i lenken over. Jeg var sikkert ikke spesifik nok: -Skal brukes mellom 25 og 40 celius, så ikke varme bukser. -De må være av god kvalitet og tåle litt røff bruk -Ingen "utility" lommer, de skal se så ordinære ut som mulig -Lys farge (khaki, stone o.l.) - Ingen makspris på buksa, men jeg gidder ikke betale for noe som ikke øker kvaliteten, som skyhøye fraktpriser. Det blir altså regnestykke. Om Filsonbukser til 130 dollar med frakt på 130 dollar til med moms og avgifter blir fort 2000 kr, må finnes bedre dealer enn det. Du bør definitivt sjekke ut Outlier. De koster riktignok litt, men det er en helt fantastisk kvalitet på buksene og skjortene. Definitivt laget for litt røff bruk! Har selv three way shorts og en skjorte derfra. Ultralight summer trouser burde passe bra, men de er ikke tilgjengelige i khaki. Endret 3. januar 2012 av flogieboogie Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Forresten, jeg skal kanskje en tur til London i helgen, så er det noen som vet om butikker med godt utvalg av Barbourjakker for damer? Barbourbutikkene skjønner jeg selv, takk... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg! Hva gjør du i MoV-delen? I tilegg, det Thrice sa. Lyse farger fungerer best i varmen, og khaki ser ikke så fort skittent ut, dårlig med vaskemaskiner i Darfur... Fant ingen jeg likte i lenken over. Jeg var sikkert ikke spesifik nok: -Skal brukes mellom 25 og 40 celius, så ikke varme bukser. -De må være av god kvalitet og tåle litt røff bruk -Ingen "utility" lommer, de skal se så ordinære ut som mulig -Lys farge (khaki, stone o.l.) - Ingen makspris på buksa, men jeg gidder ikke betale for noe som ikke øker kvaliteten, som skyhøye fraktpriser. Det blir altså regnestykke. Om Filsonbukser til 130 dollar med frakt på 130 dollar til med moms og avgifter blir fort 2000 kr, må finnes bedre dealer enn det. Du bør definitivt sjekke ut Outlier. De koster riktignok litt, men det er en helt fantastisk kvalitet på buksene og skjortene. Definitivt laget for litt røff bruk! Har selv three way shorts og en skjorte derfra. Ultralight summer trouser burde passe bra, men de er ikke tilgjengelige i khaki. De har faktisk ingen bukser i lyse farger. Emostore.com. De fleste var også fórede, men fit og antall lommer var akkurat det jeg så etter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. Hvorfor ikke? De er rett og slett ikke særlig pene. De er egentlig et skrekkeksempel på sko. Se heller om du kan kjøpe deg et par slike. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. Hvorfor ikke? Vill gjetting: De er ekle. Disse skoene er aldeles ikke ekle: Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. Hvorfor ikke? Vill gjetting: De er ekle. Disse skoene er aldeles ikke ekle: Hvis du sier det så! :!: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, du har rett, ekle er de ikke. Jeg vil heller beskrive dem som ekstremt stygge. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg! Hva gjør du i MoV-delen? I tilegg, det Thrice sa. Lyse farger fungerer best i varmen, og khaki ser ikke så fort skittent ut, dårlig med vaskemaskiner i Darfur... Fant ingen jeg likte i lenken over. Jeg var sikkert ikke spesifik nok: -Skal brukes mellom 25 og 40 celius, så ikke varme bukser. -De må være av god kvalitet og tåle litt røff bruk -Ingen "utility" lommer, de skal se så ordinære ut som mulig -Lys farge (khaki, stone o.l.) - Ingen makspris på buksa, men jeg gidder ikke betale for noe som ikke øker kvaliteten, som skyhøye fraktpriser. Det blir altså regnestykke. Om Filsonbukser til 130 dollar med frakt på 130 dollar til med moms og avgifter blir fort 2000 kr, må finnes bedre dealer enn det. Du bør definitivt sjekke ut Outlier. De koster riktignok litt, men det er en helt fantastisk kvalitet på buksene og skjortene. Definitivt laget for litt røff bruk! Har selv three way shorts og en skjorte derfra. Ultralight summer trouser burde passe bra, men de er ikke tilgjengelige i khaki. De har faktisk ingen bukser i lyse farger. Emostore.com. De fleste var også fórede, men fit og antall lommer var akkurat det jeg så etter. Nei, har reagert litt på det jeg også, skulle gjerne hatt et par lyse khaki-bukser derfra. Har sendt mail så får se hva de sier. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, du har rett, ekle er de ikke. Jeg vil heller beskrive dem som ekstremt stygge. Hvorfor de de stygge de er jo helt vandlige sko. Ok. 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, du har rett, ekle er de ikke. Jeg vil heller beskrive dem som ekstremt stygge. Hvorfor de de stygge de er jo helt vandlige sko. Problemet er vel rett og slett at de ser ut som en krysning mellom pensko og hverdagssko. og Du burde heller hatt et par pene classiske dressko i oxford stil etc. Til hverdagslig bruk passer det bedre med et par brune skinnboots/chelseaboots, evnt med brogues. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei, du har rett, ekle er de ikke. Jeg vil heller beskrive dem som ekstremt stygge. Hvorfor de de stygge de er jo helt vandlige sko. Problemet er vel rett og slett at de ser ut som en krysning mellom pensko og hverdagssko. og Du burde heller hatt et par pene classiske dressko i oxford stil etc. Til hverdagslig bruk passer det bedre med et par brune skinnboots/chelseaboots, evnt med brogues. Nå var jo de to parene du postet forferdelig stygge de og, bare for å ha nevnt det... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Nei, du har rett, ekle er de ikke. Jeg vil heller beskrive dem som ekstremt stygge. Hvorfor de de stygge de er jo helt vandlige sko. Problemet er vel rett og slett at de ser ut som en krysning mellom pensko og hverdagssko. og Du burde heller hatt et par pene classiske dressko i oxford stil etc. Til hverdagslig bruk passer det bedre med et par brune skinnboots/chelseaboots, evnt med brogues. Nå var jo de to parene du postet forferdelig stygge de og, bare for å ha nevnt det... Ja, det var krysningen jeg syntes skoene hans minnet meg om. Ikke noe jeg anbefaler selvsagt! Endret 3. januar 2012 av flogieboogie Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Forresten, jeg skal kanskje en tur til London i helgen, så er det noen som vet om butikker med godt utvalg av Barbourjakker for damer? Barbourbutikkene skjønner jeg selv, takk... Prøv John Lewis, de hadde mer enn det Barbourbutikkene hadde da jeg var der Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Pleier UPS ta mye for å frakte pakken til døren min, evt. postkontoret? Skal bestille en pakke som kommer på akkurat 197 kroner, så slipper toll, men er kjipt om jeg plutselig får en regning på 500 kroner. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Sånn delvis unrelated til tråden, men er det noen som vet om posten går ekstra tregt rundt nyttår og romjul? Endret 3. januar 2012 av Jostein K. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har erfart at nyttår og romjul går rimelig greit. Legg til 1-2 dager mer en vanlig kanskje. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Gjør nesten ingenting om det er (litt) OT da, ellers blir det veldig lite snakk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå