BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Syntes dere at det er greit og bruke dress sko til hverdags og til alle slags antrekk? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) @sebastifuck Relativt kort på sidene og lenger på toppen, men ikke sidecut Endret 3. januar 2012 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Syntes dere at det er greit og bruke dress sko til hverdags og til alle slags antrekk? Hva legger du i dressko? Jeg bruker ofte wingtips til hverdags (alt etter hva jeg har på tapetet). Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ikke til joggebukse Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: Fortsatt ikke til joggebukse :!: @sebastifuck Relativt kort på sidene og lenger på toppen, men ikke sidecut Det var det som var planen, blir for dumt med sidecut Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noen som vet om noen lignende jakker? http://www.ctshirts.co.uk/men's-outerwear/men's-coats/Navy-quilted-coat?q=rwgob||JC038NAV|||||||||||||&page=2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Dette mener jeg med dress sko: Ville ikke akkurat kalt det pensko, men OK. Jeg bruker disse, kombinert med jeans eller annen bukse, skjorte, genser og losjakke: Jeg får både blikk og kommentarer, men majoriteten av kommentarene er meget hyggelige. Ville dog ikke brukt til et mer casual antrekk. Noen som vet om noen lignende jakker? http://www.ctshirts.co.uk/men's-outerwear/men's-coats/Navy-quilted-coat?q=rwgob||JC038NAV|||||||||||||&page=2 Sjekket Barbour? Endret 3. januar 2012 av lokeland Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg tenkte på og gå med de dress skoene til hverdags i Januar og kanskje bytte i Februar? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er på utkikk etter et par khakibukser ala Filson. Reiser til et litt ustabilt område i påsken, og vil gjerne ha et par bukser jeg kan bruke til daglig i gatene, men som tåler å være med på en utfart. Noen forslag? Filson skal ha $130 i frakt, så det er ikke så kult. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du sjekket om de har buksene her? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor skal du akkurat ha khakibukser ? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor skal du akkurat ha khakibukser ? Fordi jeg skal til Sudan, mørkebrune cordfløyelbukser stikker seg ut. Om du tenker på noe annet må du gjerne komme med et forslag. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jogge bukser funker vell. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) ^Noen har brukt lite tid i varme strøk, ser jeg. Endret 3. januar 2012 av thrice 3 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jogge bukser funker vell. Hvem går utendørs i joggebukser? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. 3 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg! Hva gjør du i MoV-delen? I tilegg, det Thrice sa. Lyse farger fungerer best i varmen, og khaki ser ikke så fort skittent ut, dårlig med vaskemaskiner i Darfur... Fant ingen jeg likte i lenken over. Jeg var sikkert ikke spesifik nok: -Skal brukes mellom 25 og 40 celius, så ikke varme bukser. -De må være av god kvalitet og tåle litt røff bruk -Ingen "utility" lommer, de skal se så ordinære ut som mulig -Lys farge (khaki, stone o.l.) - Ingen makspris på buksa, men jeg gidder ikke betale for noe som ikke øker kvaliteten, som skyhøye fraktpriser. Det blir altså regnestykke. Om Filsonbukser til 130 dollar med frakt på 130 dollar til med moms og avgifter blir fort 2000 kr, må finnes bedre dealer enn det. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Dette mener jeg med dress sko: De skoene ville jeg ikke brukt om jeg så ble betalt for det. Hvorfor ikke? Endret 3. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå