Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, tror ikke 14,5 slim fit passer meg. Er 170 cm og 60 kg.

Har et ganske stort problem her, var nettopp inn på siden til Charles Tyrwhitt, og skulle til å bestille et par skjorter. Problemet er at ifølge størrelseskartet, passer ingen skjorter meg, ermer, "actual front body length" og "actual back body length" ser ut til å være greit, men brystet og midjen min er for liten, faktisk ca. 20 cm for liten. Er den minste str. virkelig så stor? Dette gjelder egentlig alle de store merkene. Har prøvd det meste og ingenting passer helt. Så det ender opp at jeg må dra til H&M eller lignende, for å skaffe meg en dress skjorte :(

Sjekka isted å hadde samme problemet selv, tror jeg mangla 35 cm rundt brystet på noen av de, engelskmenn kan umulig være så runde?

hvor høy og hvor mye veier du?

Lenke til kommentar

Hvis du vil ødelegge ullgensere er maskinvask veien å gå... Hvis ikke er håndvask en god ide de 3-4 gangene i året man vasker gensere.

3-4 ganger? :ohmy: Har ikke vasket de enda, men hadde jeg ikke kommet hit først, så hadde de nok blitt vasket 1 gang i uken!

Har en v-hals i ull som jeg har hatt i ett år og vasket den en gang, er man litt lur trenger man nesten ikke vaske klær.

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvordan genserne til Brooks Brothers er kvalitetsmessig?

Ser de har salg, og vurderer å legge inn en bestilling der ettersom det ser ut til at de sender til Norge.

Jeg sitter med en på meg nå og den er veldig god. Det eneste er at størrelsene virker litt rare, S var for lite og M var litt for stort, men den ble noe bedre etter en vask.

Godt nyttår! :fun:

Takk. Hva vil du anbefale til meg? Jeg er 183 cm/70 kg og rundt 91 cm rundt brystet.

Usikker på om armene er lange nok på S egentlig. Utifra størrelseskartet er vel S i grenseland når det kommer til bryst også?

M kommer nok til å passe bra.

Har en kasjmirgenser fra BB i small, og den er like stor som PRL i medium. Er forresten 186 cm.

Alltid gøy når dette skjer. Får sette meg i tenkeboksen.

Godt nyttår forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...