Need44speed Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Takk for tips, men jeg mente at det er vanskelig å finne ting i riktig størrelse, det er ikke så lett å finne noe i small;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Har sett flere enfargede genser på diverse outlets, så det er ikke umulig. Å finne small er ikke så ille, prøv å finn XXS du. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Bruker du str. XXS? Endret 28. desember 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ikke noe problem å finne small på eBay vil jeg tro. Du får helt greie gensere der til ca. 700 etter at toll og moms er betalt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hva synes folket om g-star jeans? Jeg fikk høre at det var skikkelig uut og flåsete, men jeg synes dem fortsatt er kule? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hva synes folket om g-star jeans? Jeg fikk høre at det var skikkelig uut og flåsete, men jeg synes dem fortsatt er kule? ** Det er ikke akkurat noe jeg ville gått ut med Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 De er ikke kule, og har ei heller vært det. 3 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Jeg liker dem ikke, men gå med hva du vil. Ingen skal bestemme hva du skal gå med. Endret 28. desember 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker dem ikke, men gå med hva du vil. Ingen skal bestemme hva du skal gå med. I dette tilfellet ville det vært bedre Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg hadde heller blåst av meg begge bena med hagle enn å gå i jeans fra g-star.. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 G-star er skikkelig populært blant "moteriktige" asiatere og pakistanere. G-star er så futuristisk og robot-aktig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Av ren nysgjerrighet: Hva er det du synes er så kult med de jeansene, Balthier? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Må jo ha G-Star bukser nå som han skal starte med steroider Endret 29. desember 2011 av Vowels 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg trodde du endelig var ferdig med trollingen, Balthier... De ser helt forferdelig stygg ut, og er kun for sjakkspillere som over natten har blitt et liksom-moteikon. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Hvilke bagger anbefaler dere for daglig-/skolebruk av skinn for ca. 1000? Vurderer å kjøpe denne eller denne. Den første baggen finnes i tre forskjellige farger. Endret 29. desember 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Du bürde lese deg opp på toll og moms, for den koster ikke 1000 inn til landet. Er en sticky-tråd på MOV. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Bruker dere slips til skjorte og cardigan? Hadde planlagt å begynne med å bruke det på skolen, syntes selv at det satt fin og at jeg kunne gått med det uten at folk sier noe negativt, iallefall ikke opp i trynet på meg. Følte meg uansett megakomfortabel med det helt til bestevennen min fant ut at det så for sossete ut. Jeg er ikke redd for å bli ledd ut av de på skolen, de leier mødrene sine inn på session. Men akkurat han.. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Slips er alt for mye for skole. En cardigan over ei skjorte holder i lange baner. Ikke tenk for mye på hva andre sier. Brorparten er vel bare misunnelige om du ser bra ut. Det blir uansett bedre når man blir eldre, heldigvis. Edit: Til fest derimot, da kan du godt slenge på slipset under en cardigan eller en v-hals. Da ser du ikke stivpynta ut (som hvis du hadde bruk blazer). Sørg bare for å ha ei skikkelig slipsknute. En halvfeit windsor som bare henger og sl er den enkleste veien til å se ut som en nissefjott. Endret 29. desember 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg går på skole med noen typer som går med skjorte, slips og cardigan. For å toppe hele antrekket går de med joggesko og regnjakke til. Slips og cardigan blir too much på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå