Roberto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Fant faktisk noen ting på salg (!!) i går. Var en tur på Buskerud Storsenter. Kjøpte to topper som var nedsatt til 50kr pr. stk, en hvit hølyhalset genser (vi får se hvor lenge den holder, det var litt for mye akryl i den) og en hotpants-truse. Synd senteret stengte kl 18. Fikk ikke sett ordentlig etter en bukse :/ 5405200[/snapback] Ja, hva i all verden er det som skjer med åpningstidene i Norge? Jeg stemmer for Desember-åpningstider året rundt! Det faktum at butikkene holder åpent lenger i desember er grunn nok til å være glad i julen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Desember er vel dessuten unntak fra åpningstidsreglementene... Hadde det vært opp til meg hadde butikkene fått bestemme det helt selv. Hvis de finner det lønnsomt å ha butikken åpen 24/7, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Problemet med desember er at plutselig kommer alle ut fra de grå husene sine og skal handle gaver samtidig. Galskap. Folk går jo amok i butikkene. Er ikke mulig å få seg noe AVSLAPPET shopping på den tiden av året. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem handler om nettene, og på søndagene? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem handler om nettene, og på søndagene? 5405298[/snapback] Jeg har handlet klokken fire, natt til en søndag en gang... Rolig i butikken og alt mulig. Akkurat som "hvem trener klokken fire om natten". Jeg har gjort det også jeg, helt alene i studio. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du teller ikke, Joachim. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem handler om nettene, og på søndagene? 5405298[/snapback] Søndag er den kjedeligste dagen i uken. Hvorfor? Fordi alt er stengt. Men jeg respekterer jo selvfølgelig det at butikkpersonell og andre må ha en dag fri, så jeg overlever vel Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du teller ikke, Joachim. 5405315[/snapback] Jeg da? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 ...eller meg? Meningløst at butikker skal være stengt på søndag (tenk også på alle ungdommene som kunne fått deltidsjobb dersom butikkene fikk lov til å være åpne på søndager...). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Problemet med desember er at plutselig kommer alle ut fra de grå husene sine og skal handle gaver samtidig. Galskap. Folk går jo amok i butikkene. Er ikke mulig å få seg noe AVSLAPPET shopping på den tiden av året. 5405296[/snapback] Nemlig, men dersom vi fikk mer fleksible åpningstider (f.eks. 10 - 22 man-lør og 12 - 20 på søn) året rundt hadde man sluppet å skynde seg i butikken på f.eks. lørdager (med all den trafikkfaren dette sikkert medfører). Kudos til Atle Brynestad for å holde åpent lenger, forresten. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 ...eller meg? Meningløst at butikker skal være stengt på søndag (tenk også på alle ungdommene som kunne fått deltidsjobb dersom butikkene fikk lov til å være åpne på søndager...). 5405374[/snapback] Søndag er helligdag, og i følge den kristne trod (som de fleste i Norge er medlem av) så er det ikke lov å jobbe på helligdager. Såvidt jeg vet hvertfall... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg jobber ofte på søndager, helt lovlig. Det er ikke det som er problemet i denne saken, det er noen obskure lover som begrenser butikkenes åpningstider. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (tenk også på alle ungdommene som kunne fått deltidsjobb dersom butikkene fikk lov til å være åpne på søndager...). Enig. Kunne trengt en jobb jeg, pr. i dag passer det dårlig med ukedager i og med at jeg har trening 4 ganger i uka. Søndag hadde vært fint Noen som vet hvor de selger Cheap Monday i Oslo annet enn Sole Service og Oki Doki? Er det noen som har en nogenlunde oversikt over hvilke butikker som har salg i samme by? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men bare for å avslutte diskusjonen; vi må for all del ikke glemme at det er staten som vet best når sine borgere bør ha fri og ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Men bare for å avslutte diskusjonen; vi må for all del ikke glemme at det er staten som vet best når sine borgere bør ha fri og ikke. 5405912[/snapback] Steng Ica klokken 17! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men bare for å avslutte diskusjonen; vi må for all del ikke glemme at det er staten som vet best når sine borgere bør ha fri og ikke. 5405912[/snapback] Steng Ica klokken 17! 5405934[/snapback] Gi snus til Hylo og alt vil funke greit i dette landet! Jeg har fått det for meg at mange 'sosser' snuser. Hvorfor det? Snusing er forbeholdt slike "rølpete" som meg. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men bare for å avslutte diskusjonen; vi må for all del ikke glemme at det er staten som vet best når sine borgere bør ha fri og ikke. 5405912[/snapback] Steng Ica klokken 17! 5405934[/snapback] Åpne Ica når alle andre slutter på jobb Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er på utkikk etter en pen pilleeske. Tips? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er på utkikk etter en pen pilleeske. Tips? 5406007[/snapback] til ereksjonspiller eller russere? ontopic: det lokale apoteket hadde mange fine esker sist jeg sjekket (for en eksentrisk narkoman som ikke turde å gå inn å kjøpe selv) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den siste siden har jo nesten bare vært snakk om åpningstider. Dette er jo en mote og uteseende-tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå