Vowels Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Skal på julebord i dag, hvordan skal jeg kneppe skjorta om jeg bruker slips? Kneppe alle knappene eller øverste åpen? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Skal på julebord i dag, hvordan skal jeg kneppe skjorta om jeg bruker slips? Kneppe alle knappene eller øverste åpen? Selvfølgelig skal alle knappene være kneppet! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Alle knappene kneppet. Og stram slipset så det ikke synes noe skjorte over knuten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Skal på julebord i dag, hvordan skal jeg kneppe skjorta om jeg bruker slips? Kneppe alle knappene eller øverste åpen? Trenger du virkelig å spørre..? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja, jeg bruker slips ca to ganger i året. Lenge siden sist, så ble plutselig litt usikker. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Å ha øverste knappen åpen + slips ser mindre pent ut. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sier bare Ari Gold Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja, jeg bruker slips ca to ganger i året. Lenge siden sist, så ble plutselig litt usikker. Hvorfor skulle det vært en knapp der om du ikke skulle kneppet den? Sier bare Ari Gold Hva med Ari Gold? At han ser helt latterlig ut på det bildet? Helt enig i så fall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sier bare Ari Gold Han topper jo det hele med den gigantiske slipsknuten også da... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva er vanlig prosedyre med tanke på slips og BD-skjorter? Selv knepper jeg aldri igjen krageknappene (slips i pølseskinn-stil), men har sett flere gjøre det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det bor noen ganske rike sigøynere i samme blokken som butikken jeg jobber i. I dag hadde de dresset opp en av sønnene sine i en three piece-dress i kremhvit flanell og rødt slips. Det verste var at dressen satt som et skudd, med perfekt lengde på buksene. Skulle nesten tro de hadde fått den skreddersydd til pjokken. Han er ca 4-5 år tenker jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva er vanlig prosedyre med tanke på slips og BD-skjorter? Selv knepper jeg aldri igjen krageknappene (slips i pølseskinn-stil), men har sett flere gjøre det. Kommer ann på roll-en på kraven for min del. Det bor noen ganske rike sigøynere i samme blokken som butikken jeg jobber i. I dag hadde de dresset opp en av sønnene sine i en three piece-dress i kremhvit flanell og rødt slips. Det verste var at dressen satt som et skudd, med perfekt lengde på buksene. Skulle nesten tro de hadde fått den skreddersydd til pjokken. Han er ca 4-5 år tenker jeg. "rike sigøynere" - say what? Uansett, kanskje han er heldig og fra starten av lærer hvordan en dress skal sitte. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hva er vanlig prosedyre med tanke på slips og BD-skjorter? Selv knepper jeg aldri igjen krageknappene (slips i pølseskinn-stil), men har sett flere gjøre det. Nå er det ytterst sjelden jeg bruker BD til slips, men hvis jeg gjør det er slipset smalere enn de jeg bruker til dress, og jeg knepper kragen. Det bor noen ganske rike sigøynere i samme blokken som butikken jeg jobber i. I dag hadde de dresset opp en av sønnene sine i en three piece-dress i kremhvit flanell og rødt slips. Det verste var at dressen satt som et skudd, med perfekt lengde på buksene. Skulle nesten tro de hadde fått den skreddersydd til pjokken. Han er ca 4-5 år tenker jeg. "rike sigøynere" - say what? Uansett, kanskje han er heldig og fra starten av lærer hvordan en dress skal sitte. Lol har du aldri hørt om svart økonomi? Sigønyere huzzler over en lav sko. Hvordan skulle ellers en kjernefamilie hatt campingvogner til flere millioner kroner? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg antar at de er rike til sigøynere å være. Pengene er neppe skaffet på lovlig vis, og de oppfører seg helt ufyselig. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 @b0nn3: Jeg vet fint lite om sigøynere, har bare hatt et bilde av at de streifer rundt, lever enkelt og bedriver bedrageri, tyveri og annet tull. Det å være rik passet bare ikke helt inn i det bildet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Hva er vanlig prosedyre med tanke på slips og BD-skjorter? Selv knepper jeg aldri igjen krageknappene (slips i pølseskinn-stil), men har sett flere gjøre det. For at du skal kunne bruke slips til BD-krage må kragen være stor nok, slik at det ikke ser ut som om du har en pølse rundt halsen. Det er også greit å ha en collar roll som passer til å bruke med slips. @b0nn3: Jeg vet fint lite om sigøynere, har bare hatt et bilde av at de streifer rundt, lever enkelt og bedriver bedrageri, tyveri og annet tull. Det å være rik passet bare ikke helt inn i det bildet. Luls. Og du blir sur når folk har fordommer mot drammensere? Endret 22. desember 2011 av fkm 2 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sier bare Ari Gold Han topper jo det hele med den gigantiske slipsknuten også da... Der har han ikke akkurat stremt slipset så godt heller. Du ser ikke så godt om den øverste knappen er oppe eller igjen når man stremmer slipset godt. Men sånn i penere lag så skal man selfølgelig ta igjen øverste knappen. Og nå er vel Ari Gold den eneste som kler svetteringer, og det sier litt.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hæ? Posten din gir ingen mening. Det ser stygt ut. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen her som har Naked & Famous-jeans i weird guy-fit? I så fall, hvordan er de i størrelse og hvor tapered er de egentlig? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 gode plasser og shoppe sko på nette uten om heppo og som er norsk ? ser etter kule wingtips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå