Winston Wolf Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 http://minmote.no/index.php/video/?id=46858&category=150Hva er det de driver med i denne serien til VG "Dressed for success"? Glitrende vest? Bukseseler av skinn for å "sprite opp et antrekk"? :!:Jeg er ferdig med skolen for dette semesteret så nå så jeg like så godt gjennom ca alle episodene. Nå har jeg ikke særlig peiling på jentemote men synes en del av de episodene virker kurante.Ellers så var episode 8 ganske kurant. Utenom det er det mye rart som blir sagt... Enig i at episoden på Volt var et par hakk bedre. I alle fall en selger som hadde litt mer peiling enn han andre tullingen som foreslo "kule" julebordantrekk... NEI BITCH, DET ER IKKE KULT Å HA LUEN SÅNN SOM DAVID BECHAM HADDE DEN I 2003. :!: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som vil ha nye slips? Alt er fra Drake's. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mye pent! Noen som vet grunnen for at annonsen blir merket som "Designer Tie", i stedet for "Drake's Tie" f.eks.? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Ingen anelse. Han har stadig vekk slips fra Drake's til salgs, og han kaller det alltid "designer tie". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Dagens tips: 30% på alle ytterjakker på Anton Sport, Bogstadveien. Rasket med meg en parkas, og det var mye igjen. Endret 21. desember 2011 av thrice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Merkelig tittelvalg. "Designer(s)" i tittelen er jo ebay-selgeres "diskré" måte å si FAKE på, uten at ebay blir tvunget til å fjerne annonsen. Ikke noe jeg ville brukt i en auksjon for ekte vare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Litt merkelig valg ja. Han selger jo som regel ut alt han har ganske kjapt, da det alltid blir plukket opp på SF, men jeg gjetter på at han kunne fått en del mer for slipsene med andre titler. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som har noen tips angående hvor jeg kan kjøpe hvite PS i silke eller lin, som ikke er så altfor dyre? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kjøpte et hvitt i silke på Follestad. Betalte 150,- på tilbud tror jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Burde kanskje presisert at jeg først og fremst tenkte på nettbutikker Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kent Wang pleier å ha en del av slike ting. 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som har noen tips angående hvor jeg kan kjøpe hvite PS i silke eller lin, som ikke er så altfor dyre? Det er 2 stk purple label til 25 pund(pr stk) på malford of london, i lin. Tror det finner en kode på sf som gir gratis frakt, men litt usikker.. Er også noen fra gieves & hawkes til salgs der og. Ellers har vel Kent Wang også noen. Han har også veldig bra service, og frakt til en dollar 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 "sfties" gir gratis frakt hos malford, men det er vel bare når man kjøper slips om jeg ikke husker helt feil. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvilken farge bør lommebøker være i? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den fargen du selv ønsker. 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 De bør være rosa med limegrønne elefanter som balanserer på turkise badeballer. 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 ^^^^^^ This. This, a thousand times over. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har dere juleantrekket klart enda;)? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jepp, blir den grå dressen med rødt slips med sorte prikker og en PS tenker jeg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har dere noen anbefalinger til sløyfer? Skal ha en helt enkel svart. Kent Wang kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå