Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Selger ikke Viccel ullsoker? Mener å ha lest at de gjør det? hmm.gif

Bestilte meg et par Claret Red winter weight og et par Forest Green summer weight, så får vi se hvordan kvaliteten er kontra det jeg har fra før av.

 

Summer weight? Da kan man likeså godt gå uten sokker! Winter weight er tynt nok. De har også stoppet med ullsokkene på grunn av dårlig kvalitet på dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at RL drar opp armene på veldig mange av bildene deres. Jeg gjorde det et par ganger med en billig genser fra H&M, men da mistet den den totalt passformen rundt armene. Derfor har jeg ikke turt å gjøre det med noen av mine dyrere gensere fra f.eks. RL. Tar disse skade av det? Tar gensere laget av enkelte stoffer mer/mindre skade av det? Sikkert mange her som ikke liker oppdratte armer, men jeg liker å gjøre påkledningen min hakket mer casual til tider...

 

Har fått en av mine gensere i kasjmir "ødelagt" slik. Den mistet formen etter noen gangers oppbrett. Fikk tilbake en del av formen ved vask, men likevel er jeg mer forsiktig nå. Bretter ikke opp noe i over lengre tid.

 

Hva gjelder beltene til Herring skal jeg ha et lyst brunt og et mørkt. Og dette.

Lenke til kommentar

Hmm, dra innom å se om de har noe fint du liker? Så kanskje tenke litt på deg og dra tilbake igjen. Jeg aner jo ikke hva du liker av sånt, og 2000 er jo en del. Men finnes sikkert noen tøffe fine armbånd, eller kjeder, eller ringer. Hvis ikke du finner noe til deg selv kan du vel spare det? Til drømmejenta dukker opp og blir din? Eller du kan bruke litt av det til gave til venninna di?

Lenke til kommentar

Kjæresten min jobber på Eurosko, og alle som jobber der kjøper boots fra Gabor (tror jeg det heter). De ligger vel på rundt 2000, og kvaliteten virker ikke så forferdelig. De får riktignok 50 %, så de betaler vel rundt tusenlappen for dem, men er vel kanskje verdt å se på uansett..

Lenke til kommentar

Er det snakk om dameboots som i støvletter, eller er det snakk om hva som helst som kan kalles boots? Hvis det er det siste kjøpte jeg et par chelsea boots hos Asbjørn Dagestad til samboeren min til jul for en stund siden, som var ganske pene.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Kjæresten min jobber på Eurosko, og alle som jobber der kjøper boots fra Gabor (tror jeg det heter). De ligger vel på rundt 2000, og kvaliteten virker ikke så forferdelig. De får riktignok 50 %, så de betaler vel rundt tusenlappen for dem, men er vel kanskje verdt å se på uansett..

Takker for den. :) Skal til Oslo i dag og kikke litt, så får ta en tur innom og se hva jeg finner. :)

Problemet jeg fant med støvlettene jeg kikket på var rett og slett at læret var stygt, formen lite elegant og gjerne idiotiske detaljer. Sikkert jeg som er sær, men men.

 

Min kjære har et par Chelsea Boots fra RM Williams. Sinnsykt pene. Anbefales videre, aner ikke prisen, dog.

Jeg er glad i samboeren min, men ikke fullt så glad i henne. :tease: Regner vel med de fort ender på rundt 3k+ i Norge.

 

Er det snakk om dameboots som i støvletter, eller er det snakk om hva som helst som kan kalles boots? Hvis det er det siste kjøpte jeg et par chelsea boots hos Asbjørn Dagestad til samboeren min til jul for en stund siden, som var ganske pene.

Jeg tenkte vel i utgangspunktet støvletter ettersom det er det hun vanligvis bruker, men regner med det er en del dyrere.. =/ Får prøve å ta turen innom Asbjørn Dagestad også, og selvfølgelig Agnar Hagen. :)

 

Kjøpte et par på lillevinkel sko til madamen. Har butikk på byporten og grensen. Pene sko fra 900-1200kr

 

Har også bra nettbutikk

Takker, da ser der ut til at jeg har en del alternativer. :)

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Skal selvsagt ned å se. :) Imorgen tenker jeg. Tenkte bare å få noen tips på forhånd. Mansjettknapper har jeg tenkt på ja. :) Neppe ring eller armbånd, men kaaanskje kjede. Ellers blir det nok å vente litt. :)

Ville gått for mansjettknapper.

Imo er det veldig få "smykker" en mann kan ha. Klokke, mansjettknapper, slipsnål er vel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...