Jostein K. Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen her som har sett Midnight in Paris? Som kan anbefale lignende filmer. Hm.. Det kommer litt an på hva du mener med lignende, men jeg likte den veldig godt, og filmer jeg synes har mer eller mindre lignende stemning og er gode er "The Talented Mr. Ripley" og "Scent of a Woman". Begge disse er utrolig nær 10 på en skala fra 1 til 7 for min del. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen som har en guide til hvordan å brette en dress? Skal nemlig hjem til jul, og må brette dressen og ha den i kofferten. Vil ha den minst mulig rukkete når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Noen her som har sett Midnight in Paris? Som kan anbefale lignende filmer. Hm.. Det kommer litt an på hva du mener med lignende, men jeg likte den veldig godt, og filmer jeg synes har mer eller mindre lignende stemning og er gode er "The Talented Mr. Ripley" og "Scent of a Woman". Begge disse er utrolig nær 10 på en skala fra 1 til 7 for min del. Har sett begge to. Utrolige fine filmer de også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Skjønne filmer. Hva mener du med "lignende"? Bretting av dress har vært tatt opp 2-3 ganger de siste 10-15 sidene. Finner gode videoer på youtube, men essensen går i å brette skuldrene inn i hverandre også rulle jakken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 En tidsreise som blir skildret bra og har gode skuespillere som virker troverdige. Men filmer av den typen Jostein har nevnt er også bare velkommen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Ville prøvd meg i filmtråden. Der er det mange gode svar. Takk til de som svarte ang. RL, forresten. Endret 19. desember 2011 av niko. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Impulskjøpte et par wingtips, Loake Thurlestone. Blir spennende se om de er fine eller ei Skotråden kanskje? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 ΣΙΝΔΡΕ: Har du noen gang funnet noe brukbart på VIC Tronrud? Jeg var innom der en tur når jeg så etter ny dress og det hang lage rekker med dresser i svart, svart, svart, svart og svart med pinstripes, men ikke noen andre farger. Fant jeg navy blazer fra Frislid på salg til en tusenlapp som jeg fikk veldig lyst på, men det var det eneste jeg så av interesse der... Ble til at jeg kjøpte en på VIC til 4000 kroner. Ble veldig fornøyd Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forslag når det gjelder gave til en 11 år gammel jente? Helst under 800 kr. Hun er litt for opptatt av selve merket på klærne en utseende, så må finne noe fint! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forslag når det gjelder gave til en 11 år gammel jente? Helst under 800 kr. Hun er litt for opptatt av selve merket på klærne en utseende, så må finne noe fint! Nå er søstera mi rett over 11 år da (ble vel 13 i år) - men jeg kjøpte et Marc Jacobs Lola gavesett til hun. Parfymen, ei liten med eau de parfum samt en body lotion. 11 er vel kanskje litt vel ungt til det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Isj, more like The Very Untalented Mr. Ripley With a Bit of Luck in a Truly Boring Story, om jeg husker rett. Talentfull var han i hvert fall ikke.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Forslag når det gjelder gave til en 11 år gammel jente? Helst under 800 kr. Hun er litt for opptatt av selve merket på klærne en utseende, så må finne noe fint! Nå er søstera mi rett over 11 år da (ble vel 13 i år) - men jeg kjøpte et Marc Jacobs Lola gavesett til hun. Parfymen, ei liten med eau de parfum samt en body lotion. 11 er vel kanskje litt vel ungt til det? Nja. Personlig synes jeg ikke parfyme er en fin gave. Hun har nok av parfymer i tillegg. Takk uansett Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Oslo. Selges det ikke OCBD-skjorter i denna byen uten knappestolper farget av barnehagebarn, kontrastknapper med svart søm i og jallastriper her og der? Fant en som så OK ut fra JL, men den kjentes forferdelig ut og kosta 999,-. Har de noe button down på den skjortebutikken til House of Singles? Vært innom Wolsy i Hegdehaugsveien? De har OCBD som er fine (dog ikke så mange), koster vel ca 900,- Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Noen som har en guide til hvordan å brette en dress? Skal nemlig hjem til jul, og må brette dressen og ha den i kofferten. Vil ha den minst mulig rukkete når jeg kommer hjem! Rull buksen først og bruk den i stedet for håndkleet han bruker om du ikke har med et. Funket bra. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 http://minmote.no/index.php/video/?id=46858&category=150 Hva er det de driver med i denne serien til VG "Dressed for success"? Glitrende vest? Bukseseler av skinn for å "sprite opp et antrekk"? :!: 1 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) "Hvis du har litt mage, må du bare gå for en litt mer... Casual skjorte" Endret 20. desember 2011 av Mr. Grieves Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Han var hvertfall flink, eller ikke flink, glad er vel mer riktig, til å bruke ordet "casual". Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei hyggelige folk. Jeg er ute etter en fin beige slimfit/chinos i Bergensområdet. Pris mellom 500 og 1500. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Du kan jo kikke på hva NN.07 har å tilby. Retro skal ha føre NN.07, så hadde tatt en tur dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå