Mr. Lurk Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) YEY, 45000 skils. Endret 17. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 ChristianL: Jeg ville tippet på 300 - 400 kroner.. OK , takk for svar.. Tenker jeg drar og snakker med dem på mandag.. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Semska chelseaboots. Likte det ikke i det hele tatt før, men de der var fine. Egen erfaring med Loake er at de har litt store størrelser. Jeg måtte ned halvannen størrelse (saksøkte forøvrig hele Storbritania pga feilen). Kremt. Jeg ville gått for 41. Uansett har vel Heppo god retur policy, om det ikke skulle passe. Finnes de i str. 40? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva ønsker egentlig folk her inne seg til jul? Sliter veldig med å finne noe jeg kan sette på ønskelisten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Aeropress (google it) Gode ørepropper Spotify premium Penger Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Eneste jeg ber om er en jævla blender. Har ønsket meg det i snart to år nå 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Haha! Jeg har(på ønskelisten, that is): The Art of War av Sun Tzu, espressokanne og ikke så mye mer enn det, egentlig.. Endret 18. desember 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Bulgari mansjettknapper. Eller jeg vet at jeg kommer til å få det så vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Du kan få så mange andre fine mansjettknapper, Bvlgari er jo bare for merkehorene. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Alt sølvet til herrebunaden. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva ønsker egentlig folk her inne seg til jul? Sliter veldig med å finne noe jeg kan sette på ønskelisten. Om du ikke vet hva du ønsker deg, burde du nok ønske deg penger. Tror du trenger det Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Du kan få så mange andre fine mansjettknapper, Bvlgari er jo bare for merkehorene. Meh synes ikke det er verre enn mange andre merker. Jeg vurderte først å få dem bespoke, men siden dette ikke er en av hovedgavene så hadde blitt litt for dyrt. For all del kom gjerne med tips om andre merker med bra mansjettknapper Lenke til kommentar
Brap Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) 20% avslag hos Brandos i dag. Nesten tomt for størrelser i de interessante skoene, typisk. Endret 18. desember 2011 av Ranies Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da skal det kjøpes inn ny dress i morra. Noen som har noen noen idé etter hva jeg skal se etter? Er 18 år, og dressen sitt "krav" er at den ser moden ut, uten å se gammeldags ut, eller konfirmasjon-aktig ut. Er vest under dressjakka en standard for tiden? Skal brukes til juleball, jolebord, 17. mai ++. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Da skal det kjøpes inn ny dress i morra. Noen som har noen noen idé etter hva jeg skal se etter? Er 18 år, og dressen sitt "krav" er at den ser moden ut, uten å se gammeldags ut, eller konfirmasjon-aktig ut. Er vest under dressjakka en standard for tiden? Skal brukes til juleball, jolebord, 17. mai ++. Prisklasse er jo et must å nevne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Far betaler. Noen tusen, men kan tenkte meg max 5-6. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er helt henrykt, fant nettopp en tredels Jaeger dress i huset, som far min kjøpte i 1981. Den er i ren ull, med for i 100% viskose. Ikke slitt i det hele tatt, og den sitter som et skudd! Synes det er litt uvant med bukser som er helt rette og vide nederst, men det er vel en del av vintage-stilen. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Kan sydamer (f. eks Lillestrøm sysenter) gjøre ermelengden 1" (2,54cm) kortere og hvor mye ville det ha kostet? Det er søndag, så skulle gjerne ringt og spurt, men hvis noen har lagt opp ermelengden før, så si i fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå