Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Personlig ville jeg ikke kjøpt noen andre enn den fra Caruso av de der. Den fra Mario Matteo hadde noen sære horisontale sømmer rundt omkring, den fra Panama Jacket er laget av 52 % polyamid, og den fra Fay så litt rar ut (men var helt klart den beste bortsett fra Carusoen). Problemet med den fra Panama og den Fra Fay er jo også at de er utpregede sommmerjakker. Felles for alle bortsett fra Carusoen er at de kommer fra helt ukjente merker, og at kvaliteten antagelig ikke akkurat er den beste.

Sjekk dette søket, hvor jeg har samlet en del gode og en del helt ok merker. Ganske dårlig utvalg om du er 46, men bedre enn ingenting...

Personlig ville jeg først og fremst sett på den tidligere nevnte fra Caruso, denne fra Piombo eller Denne fra Cucinelli. De andre blazerne i søket er av ok kvalitet, men personlig liker jeg dem ikke så godt utseendemessig. Det må jo nesten du vurdere selv, så ta en titt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk. I tillegg til det du sa om de rare sømmene, synes jeg det var for smale jakkeslag på den fra Mario Matteo, så tror jeg dropper den i hvert fall.

Ser ut til at de fra Caruso er rimelig små i størrelsen utfra det jeg leser på SF, så tenker jeg går for den.

Lenke til kommentar

Semska chelseaboots. Likte det ikke i det hele tatt før, men de der var fine. Egen erfaring med Loake er at de har litt store størrelser. Jeg måtte ned halvannen størrelse (saksøkte forøvrig hele Storbritania pga feilen).

Kremt. Jeg ville gått for 41. Uansett har vel Heppo god retur policy, om det ikke skulle passe.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Meh. Suger å ha skostørrelse 49.

ALT jeg finner, og da mener jeg ALT av det jeg finner som jeg liker stopper på størrelse 46-47.

Noen ideer om hva jeg skal gjøre?

Så en dokumentar fra Kina hvor de bandt opp tærne til unge kvinner for å få dem mindre.

Vurderer drastiske tiltak :cry:

Er en butikk på løkka i Oslo som heter Store sko. Aldri vært innom så vet ikke hva de tilbyr. Vet heller ikke hva slags sko du er ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg var i USA i sommer.

Var rett og slett innom så mange skobutikker at jeg gikk meg lei.

Vi ringte til og med direkte til produsenten av et skopar for å høre om de hadde høyere.

Vi fikk til svar at de fleste "gigantene" ikke leverer sko størrelser høyere en 47.

Noe av det jeg har lyst på:

879fd99b5a75d9280ebd5250e6738197.jpg

Edit: Vi ringte også til Fred Perry. De opererte med samme praksis. 90% av skoene stopper ved str 47.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Kan det stemme at none av dressene til Frislid er half-canvassed? Leste linken til fkm i en annen tråd her sånn, og jeg testet det ut. Jeg kunne ganske klart klype i både foret og ullstoffet utenpå, og jeg kjente ett tredje lag imellom. Ved knappene derimot fant jeg ikke det tredje laget...

Forresten, her er det noen slips fra Marinella til en ganske billig penge, hvis noen ønsker seg.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Kan det stemme at none av dressene til Frislid er half-canvassed? Leste linken til fkm i en annen tråd her sånn, og jeg testet det ut. Jeg kunne ganske klart klype i både foret og ullstoffet utenpå, og jeg kjente ett tredje lag imellom. Ved knappene derimot fant jeg ikke det tredje laget...

Forresten, her er det noen slips fra Marinella til en ganske billig penge, hvis noen ønsker seg.

Jeg har en blazer fra frislid som er det. Og en dress fra Tiger. Og en blazer fra Filippa K... Jeg vil tro at mange merker i den prisklassen har det på noen jakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...