Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Du ligner/lignet fælt på en annen bruker her på forumet. Kjenner du Gal_Ape?

Som Gypsy sier, er brødre. Tvillinger.

Dem er vel brødre. :p

Fikk meg til å tenke litt, hva er dette for stalkeroppførsel?

Helt vilt highfive.gif

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er rimelig sikker på at det har blitt nevnt mer enn en gang, for jeg har absolutt ikke stalket deg eller broren din, og visste at du hadde en tvillingbror.

Forøvrig er det litt av en forandring du har gått gjennom. Jeg er imponert.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Haha, jeg er ikke overrasket. :p

Jeg er rimelig sikker på at det har blitt nevnt mer enn en gang, for jeg har absolutt ikke stalket deg eller broren din, og visste at du hadde en tvillingbror.

Forøvrig er det litt av en forandring du har gått gjennom. Jeg er imponert.

Hm, nuvel. Forumet er vel i og for seg ikke så stort, men tenker ikke ofte over at folk vet hvem jeg/vi er.

Takk uansett! Fint å se at det har vært utvikling. (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Snart er du respektert av stammemenn i Afrika og kan oppfylle din største og lengste drøm om å få fire Afrikanske koner.

Naturligvis! Skal ha bein i nesa også, bare vent. :roll:

Waaaat. How teh.. Hvor stort var det da du begynte, og hvor lang tid har det tatt?

Har forresten i en gjennomsiktig plugg, så hullet er ikke den størrelsen ellers, bare så det er sagt.

Har brukt ca. to år, snart tre. Skalpellerte fra ingenting til 8mm og har strukket jevnt siden den gang.

Lenke til kommentar

Nei, men om man ikke er en smalskuldret 44, er ikke en 46 nødvendigvis så mye større i skuldrene målet er jo et brystmål, så det er jo også litt variasjon fra modell til modell. Jeg bruker 50 i jakke, men kunne godt brukt 48 for skuldrenes del - men da er det fort verre med ermer og brystasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stoooop, Milanjo! Det 'ække no' pent lenger når øreflippen blir større enn "øretoppen" - om det gir noen mening. Og det er vel maks to-tre mm til.

Aldri!

tumblr_lvrf9u8sn41qd7fas.png

Skjønner nøyaktig hva du mener og jeg vet at du vet at folks smak og syn på skjønnhet varierer, så kommer ikke til å gi meg før jeg er fornøyd. (:

Lenke til kommentar

Har prøvd diverse rådenimbukser men har nesten gitt opp, har sendt tilbake både APC Petit, Acne Max raw og Nudie Grim TIm, mye fordi de er for trange, da de klemmer noen nerver slik at beinet mitt sovner. :ermm: Da hjelper det lite at de går seg til når de er uholdbare å ha på seg.

Vel, hvis noen vet om noen worth trying så skal jeg såklart se på det, men tenkte kanskje å heller kjøpe en mykere bukse (waxed stoffbukse mby) eller en pre-washed mørk jeans. Noen som kommer på noen i forbifarten?

Lenke til kommentar

Har du forsøkt større størrelser? Husker jo at mine rådenimbukser var en smule ubehagelige å ha på seg i begynnelsen, men at benet mitt sovnet var jeg aldri borti..

Ja, men så skal jeg til nervolog også, så er ikke noe som er veldig vanlig tror jeg. Grim Tim far f. eks helt jævlig, ble nummen i begge beina og oppover korsryggen. Har prøvd forskjellige størrelser, men har alltid gått for den som passer, rådenim utvider seg som ofte i livet så den burde jo sitte stramt der. Anyway, hvis du vet om noen mørke pre-washed jeans eller noen fine waxed stoffbukser shout out.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...