AnewZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det værste er jo når de har helt samme mønster. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg går jo ut i fra at det var det han mente når man får med både slips og lommetørkle i samme pakke. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet hvordan kvaliteten er på TM Lewin skjorter til rundt £25, kontra Moderntailor skjorter til samme prisen? Forrige gang jeg bestilte Moderntailor skjorte fikk jeg et inntrykk av dårlig kvalitet i kragen og ikke optimal sying. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 og du får med lommetørkle i samme stoff. Det trekker jo ikke akkurat opp... Det verste jeg ser er folk med slips og lommetørkle i samme stoff, da vet man at man har med noen som ikke kan kle seg for 5 øre å gjøre. Noen spesiell grunn til at det ikke funker? Som regel så får man med lommetørkle i samme stoff og farge når man kjøper sløyfe, men det er kanskje annerledes mtp slips? btw, dresskode på julebord, full dress eller blazer/jeans/skjorte etc? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja, det er faktisk èn spesiell grunn: det ser helt på tryne ut. Det gjelder alt. Matching av stoff, farge og mønster er ikke bra. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er jo bare direkte dumt å si. Det er n grunn til at det er veldig utbredt å bruke EN kontrastfarge omigjen flere ulike steder innen alle ulike former for design. Det ser aldeles ikke "på trynet" ut. At det gjerne er et kjennetegn på folk sim ikke vet/bryr seg så mye er greit nok - man kan til g med synes det er kjedelig. Men å si at "Det ser helt på tryne ut" er fullstendig latterlig. Da vet man ikke mye om hverken fargelære eller design. 3 Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er faktisk fakta at matching av slips/sløyfe og lommetørkle ser på trynet ut... uansett hva noen sier Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nå snakker jeg om slips og lommetørkle. Å matche f.eks. sokker og slips kan ofte være pent. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er jo bare direkte dumt å si. Det er n grunn til at det er veldig utbredt å bruke EN kontrastfarge omigjen flere ulike steder innen alle ulike former for design. Det ser aldeles ikke "på trynet" ut. At det gjerne er et kjennetegn på folk sim ikke vet/bryr seg så mye er greit nok - man kan til g med synes det er kjedelig. Men å si at "Det ser helt på tryne ut" er fullstendig latterlig. Da vet man ikke mye om hverken fargelære eller design. Det ser helt mongo ut med samme farge på PS og slips. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det ser helt mongo ut med samme farge på PS og slips. Fordi du forventer at det ikke skal være det, og fordi du synes alternatuvet er mye bedre. (Noe jeg forøvrig ikke er uenig i.) Å si at det ser helt på trynet ut er, imidlertid, helt på trynet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fordi? Post et bilde hvor det ikke ser helt på tryne ut, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Strengt tatt var det du kom med en påstand som jeg bestred, sånn sett er det vel deg bevisbyrden hviler på. Du må altså bevise at det alltid ser helt på trynet ut. Gleder meg til minst fem hundre bilder av ellers velkledde menn i dress som passer slik at ingen andre ting påvirker helhetsinntrykket negativt, med ulike kombinasjoner av farge på dress og slips/PS. Lykke til! Endret 14. desember 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Eller så kan du poste ett eneste bilde hvor det ikke ser på trynet ut. Endret 14. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Strengt tatt var det du kom med en påstand som jeg bestred, sånn sett er det vel deg bevisbyrden hviler på. Han kan jo bare poste et hvilket som helst bilde av noen med 100 % matchende slips og ps, da han ikke syns det ser bra ut uansett. Du har jo tydeligvis sett et eller flere eksempler på det du liker, noe ingen av oss andre har, så det vil jo være naturlig om du viser oss andre at det faktisk ikke trenger å se så ille ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis du nå da kunne komme med et bilde det så bra ut på, så kjør på! 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Nei, jeg har ingen bilder. Jeg pleier ikke å knipse bilder av folk jeg ser... Men argumentasjonen hans henger jo ikke på greip i det hele tatt. - hevder at det er fint når ANDRE detaljer matcher (også når de matcher slipset). Pocketsqaure er jo ikke et fantastisk unikt element som har helt andre egenskaper enn alle andre gjenstander og materialer på jord. Er det fint med matchende farge på ulike detaljer, er det en åpenbar subjektiv påstand å hevde at PS i samme farge som slips er ekstremt stygt. Om det skal være noen sammenheng i det, må man jo i tilfelle mene at man aldri kan matche noe som helst noen gang fordi det er stygt med like farger... Når man presenterer det som et objektivt faktum at det er veldig stygt med samme farge på ulike tilbehør, men BARE på dette helt spesielle som heter Pocketsquare, som tydeligvis er noe helt unikt, blir det for dumt. Det blir som å si at burgunder er en fantastisk stygg farge, men bare på folk som heter Eskil.. @DM, gratulerer med tidenes største fail. Les innlegget mitt en gang til du... Det er åpenbart at du kan finne tards som fucker opp hva enn det skal være. Endret 14. desember 2011 av NgZ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 And now for something completely different. Yesh, det er undertegnede dere ser der for snart to år siden. Tida flyr, eller hva? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du ligner/lignet fælt på en annen bruker her på forumet. Kjenner du Gal_Ape? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dem er vel brødre. Langt hår på gutter er stilig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 o.O Det forklarer likheten ja. Synes det var fascinerende hvor mye de/dere hadde til felles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå