Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på hva du liker. Kvalitetsmessig er det nok ikke så stor forskjell, men jeg vil tro at Drakes generelt sett er best på litt uformelle slips, mens Marinella og Hermes begge er meget gode på formelle slips. Jeg ville valgt det slipset du liker best utseendemessig, for du vil ikke bli ufornøyd med noen av dem. Hvis det var tre helt like slips til samme pris ville jeg nok valgt Hermes, men det er et problem man antagelig ikke vil komme opp i...

Lenke til kommentar

Hvilke seriøse norske nettbutikker burde jeg eventuelt bestille urverk fra? Har googlet litt osv selvfølgelig, men mange av sidene ser useriøse ut og det er vel heller mangel på det man kan kalle pene urverker.

 

Skal handle til madammen i julegave tenkte jeg. Så et jenteur med pris på 400 - 900,- rundt der hadde vært fint. Har allerede handlet en annen gave som hun også skal få, så toppen 900 på en klokke. Eneste jeg har klart å lire ut av henne uten at jeg avslører gaven er at hun ikke liker små klokker. De skal helst være av litt størrelse.. mer veit jeg ikke.

Noen som vet om noen fine modeller?

Lenke til kommentar

Tja. Har bare vanskelig med å finne på noe. Er forholdsvis tidlig i forholdet.. tenkte litt på et hjertesmykke eller noe slikt, men når jeg tenker meg om kan det kanskje være litt harry å gi i en alder av 21 og helt i starten på et forhold.

 

Vet bare hun ønsker seg en klokke og at jeg ikke kan legge alt for mye og legge lista skyhøyt til bursdag og framtidige gaver :hmm: Må da kunne gå å få noe brukbart for 900 kroner?

Lenke til kommentar

Til den prisen tror jeg at det er best å gå til en typisk kjøpesenterurmaker/gullsmed, og kjøpe en eller annen random klokke der.

 

 

 

Forresten, noen som vet om noen fine mønstre på sølvtøy?

Får vel ta meg en svett tur i alt julerushet og se hva jeg finner. Urverket.no var evig uoversiktlig og prisene ligger jo på mange tusen for et urverk. Hadde jeg bare het Røkke så kanskje.

Lenke til kommentar

Til den prisen tror jeg at det er best å gå til en typisk kjøpesenterurmaker/gullsmed, og kjøpe en eller annen random klokke der.

 

 

 

Forresten, noen som vet om noen fine mønstre på sølvtøy?

Får vel ta meg en svett tur i alt julerushet og se hva jeg finner. Urverket.no var evig uoversiktlig og prisene ligger jo på mange tusen for et urverk. Hadde jeg bare het Røkke så kanskje.

Du trenger da ikke å kjøpe en klokke.

Noen tips til gavekjøp:

- Medlemsskap på SATS

- Nesetrimmer

- Vektmåler

- Ansiktshårfjerner

- Kvisekrem

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Til den prisen tror jeg at det er best å gå til en typisk kjøpesenterurmaker/gullsmed, og kjøpe en eller annen random klokke der.

 

 

 

Forresten, noen som vet om noen fine mønstre på sølvtøy?

 

Anitra og Dalesølv er klassikere, Lilje er elegant, Sonja er kjedelig.

 

Har sett på Anitra ja. Dalesølv er jeg ikke så fan av.

 

Sånn det ligger an nå tror jeg vi går for Rådhus med vifte, men bare å komme med innspill :)

 

 

 

 

Husker jeg ga exen sex og singelliv boksen til jul en gang. Aldri gjør det, aldri

 

LOL. Jeg skriver under på dette med begge hender. Det er en del timer av livet mitt jeg gjerne skulle gjort noe annet med.

Lenke til kommentar

Til den prisen tror jeg at det er best å gå til en typisk kjøpesenterurmaker/gullsmed, og kjøpe en eller annen random klokke der.

 

 

 

Forresten, noen som vet om noen fine mønstre på sølvtøy?

Får vel ta meg en svett tur i alt julerushet og se hva jeg finner. Urverket.no var evig uoversiktlig og prisene ligger jo på mange tusen for et urverk. Hadde jeg bare het Røkke så kanskje.

Du trenger da ikke å kjøpe en klokke.

Noen tips til gavekjøp:

- Medlemsskap på SATS

- Nesetrimmer

- Vektmåler

- Ansiktshårfjerner

- Kvisekrem

Hadde det ikke blitt sex-nekt i mange uker da, så vet ikke jeg :dontgetit:

 

Har vært en runde på et kjøpesenter og sett på fem gullsmeer og en urmaker. Fant en fin en til 698,- klassisk med svart skinnreim. Får håpe den fremdeles er der når jeg får lønn om litt. Er for vesen til å huske hva merket var, men noe annerkjent var det ikke.

 

Forøvrig sykt irriterende når ekspiditører spør om du skal ha hjelp, jeg sier ja og oppgir litt hva jeg ser etter og budsjett. Ene mannen på gullsmeen viste meg bare klokker til 3000,- kroner stykke og når jeg måtte presisere for tredje gangen at jeg ikke var på jakt etter urverk i den prisklassen og han enda begynte å dra fram seiko til 5000 og blodharrye D&G-klokker, vell da ga jeg opp den forhandleren.

Lenke til kommentar

Til den prisen tror jeg at det er best å gå til en typisk kjøpesenterurmaker/gullsmed, og kjøpe en eller annen random klokke der.

 

 

 

Forresten, noen som vet om noen fine mønstre på sølvtøy?

 

Anitra og Dalesølv er klassikere, Lilje er elegant, Sonja er kjedelig.

Fars siden av familien bruker Odel og Jubileum (på dåpsskjeer). Fant ikke mønsteret mammas familie bruker.

Du finner en fin oversikt over de forskjellige her.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...