Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette hvordan en maskinsydd kant på lommetørkler vil se ut, og dette utseende på en håndrullet kant?

 

Det maskinsydde så ikke ut som noen jeg har sett før, men det håndrullede er sånn de som regel ser ut ja.

 

 

 

 

Noen som vil ha lommetørklær fra Marinella for 9 £? Bare hyggelig.

 

Bare for å ha nevnt det, grunnen til at de er så billige er at kantene ikke er sydd. Selgeren gjør det gratis på maskin hvis man vil, eller så kan man prøve seg på å håndrulle dem selv om man er litt handy.

 

Nydelig! Hvordan ser det ut med maskinsydde?

 

Fant denne også.

 

Mindre pent imo.

Lenke til kommentar

Er dette hvordan en maskinsydd kant på lommetørkler vil se ut, og dette utseende på en håndrullet kant?

 

Det maskinsydde så ikke ut som noen jeg har sett før, men det håndrullede er sånn de som regel ser ut ja.

 

 

 

 

Noen som vil ha lommetørklær fra Marinella for 9 £? Bare hyggelig.

 

Bare for å ha nevnt det, grunnen til at de er så billige er at kantene ikke er sydd. Selgeren gjør det gratis på maskin hvis man vil, eller så kan man prøve seg på å håndrulle dem selv om man er litt handy.

 

Nydelig! Hvordan ser det ut med maskinsydde?

 

Fant denne også.

 

Mindre pent imo.

True that.

Faen så irriterende. Vant en olajakke på Ebay og nå nekter selgeren å svare på mail om hva shipping koster, han forventet helt sikkert å tjene mer på den. Kan jeg gjøre noe annet enn å gi han negativ feedback?

 

Kontakt en advokat... laugh.gif

Endret av Rankiz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Innleggssålen ("insole" - brukte Clue) på mine Sebago Arlingtons er blitt litt huller i og jeg tenkte å bytte den. Noe spesielt å tenke på ved bytte av slik såle? F. eks om det er et poeng i å kjøpe den innleggssålen til 350 kr i stedet for 200 kr osv.

 

Ellers, jeg føler ytterjakke for høst/vinter begynner å komme seg da jeg har en svart trench, mørkeblå losjakke og en grå frakk. Trenger absolutt en jakke for vår/tidlig høst som ikke ser forferdelig ut men der tenker jeg kanskje en Liddesdale eller noe annet som ser anstendig ut. Den tid, den sorg. (for lommeboken)

 

Jeg har kun to skjerf (svart/grått) hvor begge er ensfargede. Det er altfor lite og for dårlig, det forstår jeg. Men hvilke farger/kombinasjoner ville dere prioritert å kjøpe inn?

 

Skal sies at jeg ikke er spesielt glad i sånne voldsomt store skjerf (jfr. Bernhoft).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kan jeg bruke navy dress, blekgrønn/kremfarget skjorte og brunt slips, eller er ikke det noen kombo? Andre forslag?

Høres ut som en fin kombinasjon. Vanskelig å si sikkert uten å ha sett den nøyaktige fargen på skjorta, men jeg tror du bare kan kjøre på. Et sikrere, men muligens kjedeligere alternativ er så klart hvit eller lyseblå skjorte.

Lenke til kommentar

Før jeg vant sendte jeg han en mail om han kunne sende til Norge, jada var helt ålreit det og han skulle finne ut hvor mye det ville koste etc. Etter jeg vant jakka til under 10$ har det blitt tyst som graven. Har gått over to uker nå, så negativ feedback fortjener han.

 

Da ville jeg absolutt gitt han negativ feedback ja. Og som sagt, start en sak hos ebay buyer protection.

 

 

 

Jeg har kun to skjerf (svart/grått) hvor begge er ensfargede. Det er altfor lite og for dårlig, det forstår jeg. Men hvilke farger/kombinasjoner ville dere prioritert å kjøpe inn?

 

Skal sies at jeg ikke er spesielt glad i sånne voldsomt store skjerf (jfr. Bernhoft).

 

Du finner en del fine med ruter hos Countryattire fra Johnstons og Barbour, og mye fint fra en rekke merker hos Malford Of London.

 

 

 

Det er tilbud hos TM Lewin, hva med dette i stedet? Eller et annet, det fortsatt tilbud...

 

Dårlig ide å kjøpe slips fra et billigmerke som egentlig produserer skjorter når man får slips fra Drakes (som er en av de beste slipsprodusentene i verden) til hundrelappen mer. Det tok meg omtrent 20 sekunder å finne dette, dette, dette, dette, dette og en haug andre, som alle holder langt bedre kvalitet. Bruker man koden "sfties" får man gratis shipping på slips også, så prisen vil antagelig bli så og si den samme som hos TM Lewin. Just sayin'...

 

 

 

 

Edit: Personlig er det hundrevis av slips fra Drakes hos Malford som jeg ville kjøpt før de med dyr og andre rare ting på, bare så det er sagt. De med små blomster på, prikker, firkanter, paisley, striper osvosv er alle langt mer anvendelige, og vil derfor være et langt bedre kjøp for alle på dette forumet, med mindre de har en ganske enorm slipssamling.

 

 

 

Edit 2: Et lite tips: Finner du noen slips med nøyaktig dette mønsteret i en farge de er ute etter slip i ville jeg kjøpt det på sekundet. Silken på akkurat de slipsene er utrolig pen, og langt mere "crisp" enn den er på vanlige silkeslips. For øyeblikket får man det f.eks. i mørk rosa, lakserosa, oransje og rødt. Som sagt, er du ute etter slips i en av de fargene, kjøp det asap.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Stuff...

 

 

Det er jo smak og behag da...

 

 

 

 

 

 

 

 

BAZINGA!

Lei av den nå eller? Takk for tips,benytter anledningen; har du noen skjortefavoritter? Jeg sliter med å finne noen med rett passform. 16,5" i halsen, og da er det ofte plass til flere i den skjorta. Finnes "anorectic-fit" eller noe sånt? Ikke at jeg har anoreksi, men jeg er forholdvis slank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...