Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV.

 

Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme?

Ja, har fått høre det jeg også, men ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV.

 

Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme?

 

Det er kanskje verdt å nevne at jeg er 23.

 

Jeg tror faktisk aldri noen har sagt det til meg, men så går riktignok de aller fleste venner av meg regelmessig med skjorter. Syns egentlig det høres litt rart ut, for det å ha skjorten i buksen ville jeg uansett ikke sett på som noe en typisk nerd gjør.

Lenke til kommentar

Har du ingen lommetørklær kjøpt i Norge? Bare å ta en titt på dem, for de er med 99 % sikkerhet maskinsydde. Personlig gir jeg f... for jeg bruker alltid puff uansett, så kantene på mine er aldri synlige. Kjøpte dog tre av de uten å be han om å maskinsy dem, for jeg skal se om jeg får til å håndrulle dem selv. I verste fall maskinsyr jeg dem selv på et par minutter.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV.

 

Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme?

 

Det er kanskje verdt å nevne at jeg er 23.

Jeg har aldri fått høre det. Så lenge du har et belte er det mye finere med skjorten nedi.

Lenke til kommentar

Nei, har bare kjøpt tre håndsydde fra en kar på SF. Da ber jeg han om å maskinsy dem, med puff er det jo som sagt care. ELSKET paisleyen!

 

Ja, paislyen var dritfet. Kjøpte de to med blomster også. Har aldri vært så glad i lommetørklær i rød/burgunder med vanlige prikker, så jeg droppet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...