PatSharpX Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV. Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme? Ja, har fått høre det jeg også, men ikke så ofte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV. Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme? Det er kanskje verdt å nevne at jeg er 23. Jeg tror faktisk aldri noen har sagt det til meg, men så går riktignok de aller fleste venner av meg regelmessig med skjorter. Syns egentlig det høres litt rart ut, for det å ha skjorten i buksen ville jeg uansett ikke sett på som noe en typisk nerd gjør. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen sier at converse er kult til dress også, eller at moccasiner og andre sko med tassels er ut, det betyr ikke at de har rett Dog, noen skjorter passer best utenpå buksen. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vil ha lommetørklær fra Marinella for 9 £? Bare hyggelig. Bare for å ha nevnt det, grunnen til at de er så billige er at kantene ikke er sydd. Selgeren gjør det gratis på maskin hvis man vil, eller så kan man prøve seg på å håndrulle dem selv om man er litt handy. Nydelig! Hvordan ser det ut med maskinsydde? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har du ingen lommetørklær kjøpt i Norge? Bare å ta en titt på dem, for de er med 99 % sikkerhet maskinsydde. Personlig gir jeg f... for jeg bruker alltid puff uansett, så kantene på mine er aldri synlige. Kjøpte dog tre av de uten å be han om å maskinsy dem, for jeg skal se om jeg får til å håndrulle dem selv. I verste fall maskinsyr jeg dem selv på et par minutter. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, har bare kjøpt tre håndsydde fra en kar på SF. Da ber jeg han om å maskinsy dem, med puff er det jo som sagt care. ELSKET paisleyen! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tenkte jeg skulle dele noe som jeg synes er litt hm ja.. interessant kanskje, med tanke på den etablerte standaren på MoV. Når jeg har skjorta nedi buksa uten å bruke genser, jakke osv får jeg alltid beskjed om å ta den ut fordi det ser nerd ut. Det kommer fra både gutter og jenter fra flere ulike sosiale sirkler. Noen andre som opplever det samme? Det er kanskje verdt å nevne at jeg er 23. Jeg har aldri fått høre det. Så lenge du har et belte er det mye finere med skjorten nedi. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har sikkert ikke brukt belte på et års tid, og liker det personlig mye bedre.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har fått høre mye rart om måten jeg kler meg på, inkludert det. Meen, det er vel egentlig bare å lære seg å gi litt faen om det ikke kommer fra noen som kan å kle seg.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, har bare kjøpt tre håndsydde fra en kar på SF. Da ber jeg han om å maskinsy dem, med puff er det jo som sagt care. ELSKET paisleyen! Ja, paislyen var dritfet. Kjøpte de to med blomster også. Har aldri vært så glad i lommetørklær i rød/burgunder med vanlige prikker, så jeg droppet det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 De var også nydelige, igjen, tusen takk! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har sikkert ikke brukt belte på et års tid, og liker det personlig mye bedre.. Fungerer så lenge du ikke har beltehemper på buksen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Selvfølgelig har jeg beltehemper på buksene mine. Jeg liker ikke belter, så enkelt er det... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes ikke det ser nerd ut med skjorten nedi buksa, men synes det er litt for "voksent" for folk på min alder. Om jeg ikke har genser over skjorta har jeg den aldri nedi. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg er faktisk ganske enig. Ikke nødvendigvis i at det er voksent, men jeg liker ikke skjorte og bukse-looken, rett og slett. Personlig går jeg så og si aldri med skjorte uten noe over. Endret 12. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Selvfølgelig har jeg beltehemper på buksene mine. Jeg liker ikke belter, så enkelt er det... I så fall hadde det vel ikke vært så rart om du bare kjøpte bukser som ikke var beregnet på belter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser du mye hverdagsbukser i butikkene uten beltehemper eller? I så fall går du i andre butikker enn jeg gjør. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nei, men så bruker jeg belte da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det har jo ingenting med saken å gjøre. Poenget er at det omtrent ikke finnes bukser uten beltehemper. Og uansett bryr jeg meg ikke særlig mye om det. Et par jeans uten beltehemper ville sett merkelig ut... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hva er egentlig en "odd jacket"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå