Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

De har jo flere kolleksjoner. Den billigste, som vel er den de har mest av på Follestad er vel omtrent på lik linje med de andre svenske merkene. Helt ok, med andre ord... Det jeg liker bedre med OJ enn de andre svenske merkene er at de bruker litt mer spennende stoffer og mønstre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen forslag da? Hvis volt ikke kan brukes mener jeg.

 

De kan da brukes. Men de selger ikke bra dresser. Lindeberg og Bruuns Bazaar er ok.

 

Det er uansett begrenset hva du får for 3k, som er ganske lite for dress.

 

Kjøper man på nett kan man få meget gode dresser for 3000, bare for å ha sagt det...

 

OK, mener du altså at det er bedre å kjøpe en på nett? Noen forslag her da?

Lenke til kommentar

Har du noen forslag da? Hvis volt ikke kan brukes mener jeg.

 

De kan da brukes. Men de selger ikke bra dresser. Lindeberg og Bruuns Bazaar er ok.

 

Det er uansett begrenset hva du får for 3k, som er ganske lite for dress.

 

Kjøper man på nett kan man få meget gode dresser for 3000, bare for å ha sagt det...

 

OK, mener du altså at det er bedre å kjøpe en på nett? Noen forslag her da?

 

Ja, hvis du er villig til å ta sjansen på å ende opp med feil størrelse er det ca en billion ganger bedre å kjøpe på nett. De fleste er villige til å ta ekstra mål for deg om du sender en mail og spør, så er du nøye nok er ikke sjansen stor for å ende opp med noe du ikke får brukt. eHaberdasher, Malford, Suitsupply (teit navn, med de ble kåret til vinneren i en blindtest av dresser i NYT, så dressene er meget gode), Ebay, SF B&S, Yoox osvosvosv har alle meget gode dresser til gode priser. Trikset er selvfølgelig å vite hva som er bra og hva som bare er noe dritt...

Lenke til kommentar

Synes det er ganske standard med dress på julebord uansett yrke jeg. Selv på rema julebord er alle herrene i dress, selv om det er mye svarte, kjipe dresser og heftige Windsor-slipsknuter. :-P

Netopp det jeg har inntrykk av også. I de mer formelle yrkene, er det derimot en skikkelig knyttet Windsors om gjelder. Være opptatt av stil og klassisk velkleddhet og mislike Windsor.. Pffft.
Lenke til kommentar

Skal sanynligvis kjøpe meg en blå blazer i nærmeste framtid. De har Harris Tweed på en lokalbutikk som jeg skal sjekke ut.

Hvor mye kan jeg gi i butikk? Med tanke på pris på nett + frakt?

Jeg kan godt betale noen hundrelappen mer for å si det sånn, men hvis det er snakk om tusenlapper så? Regner med prisene ligger på 3000 ++ uten å vite det.

Kjøpte meg denne idag i Angusfargene.

 

Mener på å ha sett den i bildetråden? Liker den hvertfall svært godt:)

Lenke til kommentar

Ja, det er jo veldig pent å gå rundt med en slipsknute på størrelse med en talerken :roll: Det finnes flere slipsknuter som er symetriske, men som ikke gjør at man ser ut som en konfirmant som har fått slipset knyttet av mor.

Ja, for alle Windsorknuter er tallerkenstore. Nå må du ikke leke fullstendig uvitende da, fkm.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...