Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg syntes hvit skjorte er formelt for 1VGS uansett, men kanskje jeg tar feil :)

Jeg skal dra til Oslo på utkikk etter en oxford button down skjorte snart. Er det noen butikker dere kan anbefale?

Altså, en hvit oxford buttondown vil jo ikke bli særlig mer formell enn en lyseblå skjorte om du har en genser over. Jeg brukte det stadig vekk i vg1.

 

Kommer litt ann på prissnivået du ser for deg, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mine oxford-skjorter fra PRL. De får du blant annet på Ferner, Gunnar Øye og Tatler.

 

Helst ikke opp på PRL prisnivå ;)w

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes hvit skjorte er formelt for 1VGS uansett, men kanskje jeg tar feil :)

Jeg skal dra til Oslo på utkikk etter en oxford button down skjorte snart. Er det noen butikker dere kan anbefale?

Altså, en hvit oxford buttondown vil jo ikke bli særlig mer formell enn en lyseblå skjorte om du har en genser over. Jeg brukte det stadig vekk i vg1.

 

Kommer litt ann på prissnivået du ser for deg, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mine oxford-skjorter fra PRL. De får du blant annet på Ferner, Gunnar Øye og Tatler.

 

Helst ikke opp på PRL prisnivå ;)w

Prøv en skjorte i butikk, finn din størrelse og bestill på nettet hvis du synes det er for dyrt.

Lenke til kommentar

Jeg har et par fra ASOS (de har et eget merke), og til prisen er de meget bra. De er ganske små i størrelsen da.

 

 

Sitter å skal bestille meg en Arctic Parka fra Woolrich nå. Har egentlig vært enig med meg selv at jeg skal ha grønn, men ble plutselig usikker på om jeg skulle bestille den i brun eller beige heller? Den ser veldig bra ut i grønn på nettsidene, men finner veldig få bilder av jakken utendørs i vanlig lys (finner bare masse fakejakker når jeg søker på bildesøk). Noen synspunkt?

 

https://www.woolrich.com/woolrich/browse/productDetail.jsp?icProduct=16107&icParent=subCategory&icCategory=cat10019&icSort=&icColor=KAK

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Bestilte en pakke fra ASOS til 600 kr (500 kr + 100 kr for rask frakt).

 

Nå har jeg nemlig mottatt en regning på 530 kr(!) fra DHL(mao, like mye som pakken kostet). Greit nok med utleggsgebyr og MVA, men så har de tatt med "Multi Line Entry C"-avgift på hele 280 kr! Hva i huleste er dette?

 

Ringte DHL nå. De tar denne avgiften når man bestiller mer enn ett kleplagg av gangen. LOL

Lenke til kommentar

Jeg har et par fra ASOS (de har et eget merke), og til prisen er de meget bra. De er ganske små i størrelsen da.

 

 

Sitter å skal bestille meg en Arctic Parka fra Woolrich nå. Har egentlig vært enig med meg selv at jeg skal ha grønn, men ble plutselig usikker på om jeg skulle bestille den i brun eller beige heller? Den ser veldig bra ut i grønn på nettsidene, men finner veldig få bilder av jakken utendørs i vanlig lys (finner bare masse fakejakker når jeg søker på bildesøk). Noen synspunkt?

 

https://www.woolrich.com/woolrich/browse/productDetail.jsp?icProduct=16107&icParent=subCategory&icCategory=cat10019&icSort=&icColor=KAK

De har Woolrich på Høyer, så du kan jo alltids stikke innom der og se på hvordan fargen ser ut. Husker ikke nøyaktig hvilke farger de hadde inne, men de hadde ihvertfall farger i flertall -- lurer på om det var sort, brun og grønn.

Lenke til kommentar

Rundt Oslo s/Karl johan, hvor anbefaler dere å se finne rådenim bukser?

 

 

Det er en butikk i Karl Johan som heter solo eller sole (ikke sole service) som har endel jeans. Aldri vært inne i den, men det er en ganske ny butikk.

 

De har bla den nye linjen til ralph lauren (men det lille jeg har sett av det var ganske harry). Sikkert noen andre greie merker der og..

Lenke til kommentar

Dressesongen er over oss, og min sorte dress ønsker seg en bror. En slik grå tenker jeg. Jeg er for tiden bosatt i Kristiansand, så HoS og Follestad blir i lengste laget. Noen tips til hvor en slik sak kan erverves her på palmekysten? Jeg har tenkt en makspris på 4k, men 3k er nærmere ønsket beløp. Volt er et alternativ, tenkte å ta turen innom der snart, men finnes det flere?

 

Jeg er 179 cm høy, og veier 73 kg, slank, men intet beinrangel. Litt korte ben (30,5"), om noen skulle ha en konkret modell i tankene.

Lenke til kommentar

Ligger en klesbutikk med bra merker i samme gate som Scandic hotell i Kristian IVs gate. Det er rett ved togstasjonen.

 

Var en tur på hotellet men bestemte meg for å ikke gå inn i butikken :p

 

Skal sanynligvis kjøpe meg en blå blazer i nærmeste framtid. De har Harris Tweed på en lokalbutikk som jeg skal sjekke ut.

Hvor mye kan jeg gi i butikk? Med tanke på pris på nett + frakt?

Jeg kan godt betale noen hundrelappen mer for å si det sånn, men hvis det er snakk om tusenlapper så? Regner med prisene ligger på 3000 ++ uten å vite det.

Endret av Ranies
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...