fkm Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei, det ville jo vært KRISE å bli sett med den fargen på oppbretten!!! Bare å sende dem tilbake, for det der går det jo rett og slett ikke an å bruke. 4 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Bestilte en pakke fra ASOS til 600 kr (500 kr + 100 kr for rask frakt). Nå har jeg nemlig mottatt en regning på 530 kr(!) fra DHL(mao, like mye som pakken kostet). Greit nok med utleggsgebyr og MVA, men så har de tatt med "Multi Line Entry C"-avgift på hele 280 kr! Hva i huleste er dette? Hvordan klarte du og sitere til meg uten og sitere? Men hva synes du om jakken, no buy eller bør jeg lete etter en sånn i oslo? Tror ikke den var ment mot deg... Måtte vaske rådenimbuksa mi idag, trist å se blåfargen i vannet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Nå venter jeg på min første rådenimbukse, hvordan taklet dere blødingen? Jeg har lest litt på det, og forstått at de fleste tar å håndvasker dem i kaldt vann for å unngå tap av indigo. Personlig er det ikke SÅ viktig å få "awesome fades", så hva vil skje om jeg vasker dem på et mildt program i vaskemaskin før bruk? Selv vasker jeg de andre jeansene mine en gang i måneden omtrent, og de har ikke mistet merkbart mye farge etter en 10-15 vask. Edit: Pluss vi har en god del lyse stoffmøbler i hjemmet, og jeg ville blitt lynsjet hvis det ble funnet et blått rumpemerke i sofaen. Endret 6. desember 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nei, det ville jo vært KRISE å bli sett med den fargen på oppbretten!!! Bare å sende dem tilbake, for det der går det jo rett og slett ikke an å bruke. Får se hva jeg gjør, det at lommene er for små for telefonen og at jeg synes den er litt for lav i livet er også grunnen til at jeg vurderer det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nå venter jeg på min første rådenimbukse, hvordan taklet dere blødingen? Jeg har lest litt på det, og forstått at de fleste tar å håndvasker dem i kaldt vann for å unngå tap av indigo. Personlig er det ikke SÅ viktig å få "awesome fades", så hva vil skje om jeg vasker dem på et mildt program i vaskemaskin før bruk? Selv vasker jeg de an dre jeansene mine en gang i måneden omtrent, og de har ikke mistet merkbart mye farge etter en 10-15 vask. Edit: Pluss vi har en god del lyse stoffmøbler i hjemmet, og jeg ville blitt lynsjet hvis det ble funnet et blått rumpemerke i sofaen. Jeans burde vaskes så sjeldent som mulig. Etter hva jeg har forstått blir slitasjen på buksa mindre markert hvis du vasker den før du starter å bruke den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Men om slitasjen ikke er så farlig er det bare å vaske, den mister ikke helt effekten uansett. Jeg vasker nudie-buksene mine ganske ofte, men jeg har forsatt fått et omriss av telefonen min på høyre lomme. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva har det å si om jeg bestiller cutaway eller vanlig klassisk krage? Er det noe cutaway ikke passer til, evt hals/hodeform? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva mener du med "hva har det å si"? Det er da bare å bestille det du syns ser best ut. Hvorfor gjøre alt så vanskelig? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva mener du med "hva har det å si"? Det er da bare å bestille det du syns ser best ut. Hvorfor gjøre alt så vanskelig? Tipper han ikke vet hva som passer best til seg selv, men er jo bare å kjøpe en av hver... Kan ikke vite hvordan de passer på deg før du har prøvd. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan klarte du og sitere til meg uten og sitere? Men hva synes du om jakken, no buy eller bør jeg lete etter en sånn i oslo? Aner ikke ^^ Jakken virker fin den, men er mer skeptisk til om du får riktig passform på den. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvordan klarte du og sitere til meg uten og sitere? Men hva synes du om jakken, no buy eller bør jeg lete etter en sånn i oslo? Aner ikke ^^ Jakken virker fin den, men er mer skeptisk til om du får riktig passform på den. Hvorfor? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor? Tenker på å finne riktid størrelse Hvis du har prøvd jakken i en butikk og vet hvilken størrelse du skal ha, så ok. Om jeg ikke tar helt feil er det vel mulig å bytte på asos om jakken skulle være for stor. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hvorfor? Tenker på å finne riktid størrelse Hvis du har prøvd jakken i en butikk og vet hvilken størrelse du skal ha, så ok. Om jeg ikke tar helt feil er det vel mulig å bytte på asos om jakken skulle være for stor. Feil tråd. Endret 6. desember 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Han sa ingenting om at den var buttondown eller ikke, bare plain hvit? Nei, men Bonne sa bare at en hvit buttondown oxfordskjorte ikke var særlig formelt i hans øyne. Amen. Poenget mitt er at en hvit skjorte ikke nødvendigvis er så formell, bare fordi den er hvit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skjønner. Så over sammenhengen to ganger og ser at jeg misforsto, men akkruat der og da virket det bare malplassert å nevne bd-skjorte når han ikke snakket om det i utgangspunktet, bare fargen. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som har noen skjerf å anbefale? Aner egentlig ikke hva je er ute etter. Er vel første innlegget mitt i denne delen av forumet. Men noen som har forslag? Er 17 år.... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som har noen skjerf å anbefale? Aner egentlig ikke hva je er ute etter. Er vel første innlegget mitt i denne delen av forumet. Men noen som har forslag? Er 17 år.... http://www.countryattire.com/mens-1/scarves.html Her er det mye fint, og siden er fisefin og bestille fra;) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg syntes hvit skjorte er formelt for 1VGS uansett, men kanskje jeg tar feil Jeg skal dra til Oslo på utkikk etter en oxford button down skjorte snart. Er det noen butikker dere kan anbefale? Noen som har noen skjerf å anbefale? Aner egentlig ikke hva je er ute etter. Er vel første innlegget mitt i denne delen av forumet. Men noen som har forslag? Er 17 år.... sjekk ut http://www.woodsofshropshire.co.uk/shop/scarves-278 og http://www.countryattire.com/mens-1/scarves.html?limit=all Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Utrolig mye fin her også http://www.malfordoflondon.com/106-scarves Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg syntes hvit skjorte er formelt for 1VGS uansett, men kanskje jeg tar feil Jeg skal dra til Oslo på utkikk etter en oxford button down skjorte snart. Er det noen butikker dere kan anbefale? Altså, en hvit oxford buttondown vil jo ikke bli særlig mer formell enn en lyseblå skjorte om du har en genser over. Jeg brukte det stadig vekk i vg1. Kommer litt ann på prissnivået du ser for deg, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mine oxford-skjorter fra PRL. De får du blant annet på Ferner, Gunnar Øye og Tatler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå