thomasr Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes de jeansene fra Moods blir litt for mye logo og ralling og litt for lite design, jeg har ikke klart å finne noen særegne kvaliteter som gjør de verdt å kjøpe. Ellers stusser jeg litt på hvordan høy sosial status sikrer en mot å bli sett på som en klovn, har oppfattet det i retning av at situasjonen heller er omvendt her inne... Bestilte nettopp denne, etui til Nanoen i tre! (Fra colette, skarve €66!) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Den ble omtalt i Wired (eller var det Wallpaper* ?) - men jeg fant aldri linken, har du link Thomas? Edit: Må lære meg å Google visst. Endret 30. desember 2005 av PiRANhA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tror Daniel er inne på noe her, men de var absolutt morsomme. ^^ Ute og handlet litt i dag, skulle egentlig finne meg en bukse og, men den jeg hadde lyst på så definitivt penere ut på stativet enn på meg. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 HELP! må finne meg genser, v-hals, problemet er fargen :S Under kommer jeg til å være antrukket i mørkebrun skjorte, og gullfarget slips... any suggestions? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 For bruk i morgen? Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 yepp, var planen det ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvor lenge holder klesbutikker åpent i morgen da tro? Men, funker ikke sort genser til det da? Nå er jeg ingen ekspert riktignok. Men ser ikke for meg noen enorme utskeielser i fargene inntil det antrekket der. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Buksa er sort så det funker ikke o_O bør kanskje nevne at sko og belte også er mørkebrune.. står litt fast her! Klesbutikkene holder vel åpent til litt ute på formiddag om jeg ikke tar helt feil Endret 31. desember 2005 av birdie88 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kan du ikke ha sort genser fordi du har sort bukse? Jeg synes ikke det ser bra ut om man bruker for mange farger i et antrekk, men. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 synes det blir for mye mørkt jeg.. fikk et tips om beige av en venninne, så får se i morgen om det passer da Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg sier meg enig i det fredrikrb sier: Kjør svart genser. Men kanskje thomasr er mannen å prate med om det. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 okei da, jeg gir meg, skal prøves i morgen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ahhh, så koselig det er å se at forumet bestemmer seg for å kræsje når jeg har skrevet et langt innlegg. Kort oppsummering av det jeg skrev: Marineblått - egentlig mot konvensjonelle regler å kombinere med sort, men ser det bra ut gir du blanke i det. Dette kan fungere som et hint av konservatisme, litt ironic chic og en dæsj glam. Sort - definitivt det sikreste alternativet, og, dersom du for eksempel kaster på deg et pent skjerf, burde det bli topp. Ingenting er bedre enn en ren silhuett. Grått - kan fungere, kan bli grusomt. Så lenge det ser ut som en frisk og oppegående kombinasjon som ikke kræsjer er det bare å kjøre på, ser det ut som en ekkel bestefargreie holder man seg unna. Generelt er det viktigste selvfølgelig helheten i antrekket; finnes det enkelte toner som kræsjer, styrer du enkelt og greit unna. Dersom slipset viser seg vanskelig å kombinere, finnes det rimelige og gode alternativer på H&M. Genseren må for all del ikke være noe særlig for stor, stort mer bestefar-feel enn en vid og posete v-hals-genser skal det noe til for å oppnå, en tight v-hals kan bli herlig geeky. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Genseren må for all del ikke være noe særlig for stor, stort mer bestefar-feel enn en vid og posete v-hals-genser skal det noe til for å oppnå, en tight v-hals kan bli herlig geeky. 5361508[/snapback] Hoho! Tror ikke den jeg kjøpte i dag var for stor, ei heller for trang. Satser på jeg gikk gjennom nåløyet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Tiger har en del pene v-hals-gensere. Ta en titt innom en forhandler. :-) Enig med thomasr, størsteparten av kleskolleksjonen til Moods er ufattelig oppskrytt. Det einaste som gjer det en smule stilig er at eit par norske designarar klarer å lage klær i H&M-stil. Forresten: Salg hos Paul Smith for øyeblikket. Endret 1. januar 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hihi, sakset fra Paul Smith's Shop Locator: OsloKamakaze 24, Hegdeliaugsvien Oslo Men ja, salg. Hm, tenker jeg kjøper en slik en. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bør ikkje sånne være laga spesielt for skoen? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hva f er det der PiRANhA? Så helt rart ut. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hva f er det der PiRANhA? Så helt rart ut. 5366244[/snapback] Prøv Wikipedia. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Skal prøve meg på litt nyttårsshopping i morgen. Dette er hva jeg har planlagt å kjøpe: Dior Bronze selvbruningskrem Nytt pudder fra Chanel Ny mascara fra YSL Skjorte (tips til farge som kler min hudtype?) Bukse (ikke jeans, tips til bukser?) Genser Topper Sko (tips?) Tilbehør (øredobber, smykke, sjal osv) Kan ta bilder av det jeg ender opp med i morgen kveld. Endret 1. januar 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå