Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Synes de jeansene fra Moods blir litt for mye logo og ralling og litt for lite design, jeg har ikke klart å finne noen særegne kvaliteter som gjør de verdt å kjøpe.

 

Ellers stusser jeg litt på hvordan høy sosial status sikrer en mot å bli sett på som en klovn, har oppfattet det i retning av at situasjonen heller er omvendt her inne...

 

Bestilte nettopp denne, etui til Nanoen i tre!

001.jpg

(Fra colette, skarve €66!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhh, så koselig det er å se at forumet bestemmer seg for å kræsje når jeg har skrevet et langt innlegg.

 

Kort oppsummering av det jeg skrev:

Marineblått - egentlig mot konvensjonelle regler å kombinere med sort, men ser det bra ut gir du blanke i det. Dette kan fungere som et hint av konservatisme, litt ironic chic og en dæsj glam.

Sort - definitivt det sikreste alternativet, og, dersom du for eksempel kaster på deg et pent skjerf, burde det bli topp. Ingenting er bedre enn en ren silhuett.

Grått - kan fungere, kan bli grusomt. Så lenge det ser ut som en frisk og oppegående kombinasjon som ikke kræsjer er det bare å kjøre på, ser det ut som en ekkel bestefargreie holder man seg unna.

 

Generelt er det viktigste selvfølgelig helheten i antrekket; finnes det enkelte toner som kræsjer, styrer du enkelt og greit unna. Dersom slipset viser seg vanskelig å kombinere, finnes det rimelige og gode alternativer på H&M. Genseren må for all del ikke være noe særlig for stor, stort mer bestefar-feel enn en vid og posete v-hals-genser skal det noe til for å oppnå, en tight v-hals kan bli herlig geeky.

Lenke til kommentar
Genseren må for all del ikke være noe særlig for stor, stort mer bestefar-feel enn en vid og posete v-hals-genser skal det noe til for å oppnå, en tight v-hals kan bli herlig geeky.

5361508[/snapback]

 

Hoho! Tror ikke den jeg kjøpte i dag var for stor, ei heller for trang. Satser på jeg gikk gjennom nåløyet.

Lenke til kommentar

Tiger har en del pene v-hals-gensere. Ta en titt innom en forhandler. :-)

 

Enig med thomasr, størsteparten av kleskolleksjonen til Moods er ufattelig oppskrytt. Det einaste som gjer det en smule stilig er at eit par norske designarar klarer å lage klær i H&M-stil. :p

 

Forresten: Salg hos Paul Smith for øyeblikket.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Skal prøve meg på litt nyttårsshopping i morgen. Dette er hva jeg har planlagt å kjøpe:

Dior Bronze selvbruningskrem

Nytt pudder fra Chanel

Ny mascara fra YSL

Skjorte (tips til farge som kler min hudtype?)

Bukse (ikke jeans, tips til bukser?)

Genser

Topper

Sko (tips?)

Tilbehør (øredobber, smykke, sjal osv)

Kan ta bilder av det jeg ender opp med i morgen kveld.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...