Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det mulig at jeg kan bli misforstått.....men...

Etter det jeg har hørt, er det vanlig at enn har kunnskap innen mål søm når enn jobber i en finere butikk. Finnes det noe "mål søm kurs"?

Målsøm. Det heter målsøm.

Ta kontakt med butikker som tilbyr målsøm og hør med dem, men jeg tviler egentlig på det finnes målsømkurs som er åpne for alle. Jeg gjetter på at butikkene enten får ansatte som allerede jobber der til å lære opp nyansatte, eller at de får opplæring direkte av merkene.

Tidenes underholdning: Stå foran Studentservicesenteret rett før kl. 12 dagen Markedsføringslinjen skal levere inn hjemmeeksamen.

Lol. Tipper det var ganske morsomt å være på skolen rundt 12 forrige mandag, da omtrent hele 3. klasse skulle levere inn strategioppgaven. Glad vi hadde levert et par dager i forveien, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Derfor jeg var der 8 idag. Det var et helvetes mas kvelden før ettersom alle printerne på skolen er elendige :p

Det var forøvrig ikke bare markedsføringslinjen som skulle levere inn markedsføringsoppgaven idag. Tror det er alle linjene som har faget.

Lenke til kommentar

Ja, var latterlig morsomt å se folk som kom for sent; spesielt en jente som kom løpende rundt hjørnet 12:00:14 og skrek ut "HER ER DEN!", men det er jo såpass strengt at hun fikk beskjed om å bare gå hjem. Jeg følte meg rimelig slem når jeg slet med å ikke knekke sammen. TIP: Det er en printer i den nye delen i 6. etasje som nesten ingen vet om, konstant alene.

Lenke til kommentar

Tips: Bruk en 500-lapp på en printer. Det er ganske digg å slippe å være avhengig av printerne på skolen. Det er som regel de som er flaskehalsen, ikke selve innleveringen.

450kr for en billig laserprinter, etter tre år har jeg brukt 125kr på en pulver-refill i stedet for ny pulverkasett. Den har skrevet ut noen tusen sider fordi samboren min leverer mye på papir. Glad jeg slipper sånt og leverer alt elektronisk - men den kneler også alltid rundt innleveringsfristen i og for seg....
Lenke til kommentar

Tips: Bruk en 500-lapp på en printer. Det er ganske digg å slippe å være avhengig av printerne på skolen. Det er som regel de som er flaskehalsen, ikke selve innleveringen.

Eller legg på en 1000-lapp og skaff en printer som forhåpentligvis ikke kneler når du trenger den som mest. Printere på forbrukermarkedet generelt sett er bare søppel, men legger man litt ekstra i det får man som regel bedre vare.

Klart, man kan jo ha flaks med en printer til 500,– også når det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...