fkm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det er 100 års garanti på den, så jeg bekymrer meg liksom ikke så mye for om den tåler noe eller ikke... Men ja, den tåler det uten problemer. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvorfor det? Personlig ser jeg ingen grunn... Når jeg skriver med venstre i en ringbok så er ringen i veien for hånda. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det meningen at formelle skjorter skal være litt løsere i passformen? Jeg prøver med riktig størrelse i halsen, og slimfit, men ender alltid med en skjorte som sitter løst, spesielt i armene. Dette er jo ikke synlig når man har på seg en dressjakke eller blazer over, så er de lagd sånn med tanke på at man skal ha noe over? Ser litt på størrelseguiden til TM Lewin, og det virker som at casualskjortene deres er mer slim, noen som har erfaring? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er da helt opp til hver enkelts preferanser. Lenke til kommentar
depeche Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tror du misforsto. Er jo helt klart opp til hver enkelts preferanser, men når en skjorte heter slimfit skal den vel være smal? Casualskjortene mine fra Ralphlauren i slimfit sitter strammere. Derfor jeg lurer på om skjortene som går under formelle, er større i størrelsen, nettopp fordi det brukes under jakke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 TM Lewin har slim fit og fully fitted, hvor fully fitted er den slimmeste av de. Fully fitted er hvertfall ganske slim på meg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) I usually wear black when more formality was needed (interviews, important meetings, strip clubs, etc) and brown otherwise. Wut. Nå skal det sies at jeg aldri har vært på strippeklubb, men hadde aldri tenkt på at det er et sted der man kler seg formelt? Endret 3. desember 2011 av Haawy Lenke til kommentar
depeche Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kommer vel veldig ann på strippeklubben. Var ikke så veldig formelt i Ayia Napa Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Spørs nok hvor du er. Gikk forbi en i london der du tydeligvis måtte gå med dress. Det var frontet som gentlemen`s club, og hadde et par dresskledde vakter i døra. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Greit nok med dress, men det hørtes litt merkelig ut å gå med det samme til jobbintervju og strippeklubb. Kommer jo på å at jeg har hørt om menn som drar på strippeklubb på kvelden etter møter o.l. så det kan jo stemme. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Salg på ralphlauren.com nå. Noen som har bestilt derfra før? Må man bruke Jetcarrier e.l.? Er str. de samme? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du må bruke noe á la Jetcarrier, eller en proxy eller noe sånt. Størrelsene har en tendens til å være litt større enn i Europa, vet jeg. Jeg kjøpte alt i small når jeg var i USA, mens i Norge/Europa går det som regel i medium. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Til tross for at det er samme fit. Har kun brukt custom fit large, og den var egentlig ganske passe. Tror ikke jeg tør å gå verken opp eller ned, så jeg får håpe på det beste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tror du misforsto. Er jo helt klart opp til hver enkelts preferanser, men når en skjorte heter slimfit skal den vel være smal? Casualskjortene mine fra Ralphlauren i slimfit sitter strammere. Derfor jeg lurer på om skjortene som går under formelle, er større i størrelsen, nettopp fordi det brukes under jakke. Uh, nei, jeg misforsto ikke. Jeg gjentar, det er opp til hver enkelt hva de liker å bruke, enten det er snakk om formelle eller uformelle anledninger. Liker du å bruke smale skjorter under dressen gjør du det. Liker du å bruke romslige skjorter under dressen gjør du det. Det er ingen regel som sier at den ene eller den andre skjortepassformen er mer eller mindre formell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har sett lignende før på en romkamerat av meg, helt og ytterst hyselig. Forstår ikke at folk ikke skjønner at det ser helt på tryne ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Her hører det bildet hjemme. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Pen slipsknute! Spilte fotball med han der før jeg. Så bildet på facebook selv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noe dere kan kose dere med på en søndag. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Mener å ha lest her i tråden at det er noen som bor i USA og er villig til å fungere som proxy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå