henrikwl Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Grattis, lokeland! Skulle gjerne hatt et rekkehus selv, men her i området koster de opp mot 3.5 mill. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) SPØRSMÅL. Er slips uten stoff/filt "innvendig" et tegn på at det er et seven-fold slips? EDIT: Grattis til lokeland! Endret 2. desember 2011 av Lapo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Edit: Tenkte å bruke loftet til oppbevaring av sesongbestemt klær. Er det noen som har erfaring med det i forhold til fuktighet? Kan ikke tenke meg at det er en superkombo, selv med sederblokker og muggballer (eller hva det heter) Jeg og samboeren gjør det i huset her, og det fungerer helt greit. Bare pass på at det ikke er fuktig der, og bruk klesposer osv.. SPØRSMÅL. Er slips uten stoff/filt "innvendig" et tegn på at det er et seven-fold slips? Nei. Det har ingenting med saken å gjøre. Du ser om et slips er seven fold ved å "vrenge" det på baksiden, for så å telle hvor mange ganger det er brettet. Google it... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal du ha til advokatfirmaet? Nei, skal bruke det som generelt visittkort. Vistaprint.no selger 2000 for 199 kr, ikke det at jeg trenger så mange tho, holder med rundt 250+. Russ.no 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Fikk omsider Saddlebacken i dag! Jeg er ca. 180 høy, her ser dere hvor stor den er i forhold. Føler meg nesten som jeg er ti år igjen. Endret 2. desember 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er jeg den eneste som blir ekstremt forvirret når folk plutselig bytter avatar? (Ja, jeg ser på deg, fkm... : p) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hos meg er cachen lagret så lenge at jeg antagelig har gått glipp av et bytte eller to. Det er klart avataren er et blikkfang, og første ledd i identifiseringen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er jeg den eneste som blir ekstremt forvirret når folk plutselig bytter avatar? (Ja, jeg ser på deg, fkm... : p) Hehe, jeg blir det selv når folk bytter... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fikk omsider Saddlebacken i dag! Jeg er ca. 180 høy, her ser dere hvor stor den er i forhold. Føler meg nesten som jeg er ti år igjen. Den var fin, men ville gått for en strl mindre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan si meg enig i det, men med tanke på hvor mye styr det måtte bli å sende den tilbake til statene etter at jeg flytter hjem føler jeg heller for å prøve å "tilpasse" meg til bagen. Dessuten håper jeg at jeg vil over årenes løp være glad for å ha det av plass den tilbyr, særlig når læret begynner å myknes litt osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tror absolutt ikke du burde gått for en str mindre ettersom du er student. Har samme str selv, og hadde jeg hatt en str mindre hadde jeg aldri fått plass til alt på de dagene jeg har med meg mye. Er enig i at den ser litt bedre ut når den er mindre, men det ser rimelig teit ut å drasse rundt på to bagger, som man antagelig måtte gjort om man skulle hatt med seg mer enn 3-4 bøker i den lille versjonen... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) På de verste skoledagene mine har jeg med meg 15" laptop, lader, matpakke, vannflaske, og 6 bøker (ca 250 sider) to notatbokker. Jeg regner med det ikke er plass til det i Saddleback vesken? (Strengt talt burde jeg helt sikkert ikke bære en såpass tung veske hver dag, men) Jeg tenkte jeg skulle klare meg med sekk til jeg gikk ut av VGS, men svart sekk er kjipt. Jeg tenkte også på å kjøpe en duffle-bag fra filson elns, men det blir igjen litt upraktisk. Endret 2. desember 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 6 bøker? På de verste dagene mine har jeg med meg laptop, skriveblokk, to penner og kanskje en bok. Har lyst på den i medium selv, men i en annen farge. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 På de verste skoledagene mine har jeg med meg 15" laptop, lader, matpakke, vannflaske, og 6 bøker (ca 250 sider) to notatbokker. Jeg regner med det ikke er plass til det i Saddleback vesken? (Strengt talt burde jeg helt sikkert ikke bære en såpass tung veske hver dag, men) Jeg tenkte jeg skulle klare meg med sekk til jeg gikk ut av VGS, men svart sekk er kjipt. Jeg tenkte også på å kjøpe en duffle-bag fra filson elns, men det blir igjen litt upraktisk. Pasd på så du ikke ender opp med vondt i ryggen... Går til kiropraktor pga veskebæring. Må bytte over til sekk for en periode. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Japp, oppgavebok og teoribok i matte, (én litt over, og én litt under 250 sider), oppgavebok og teoribok i fysikk, kjemibok og norskbok er vel en typisk dag. Selvfølgelig trenger jeg helt sikkert ikke alle bøkene hver gang, men det vet jeg jo aldri før jeg faktisk er i timene dit. Vel og merke at dette bare er én dag. Jeg pleier å ha med meg tre eller fire. Nei, det er tull. Jeg må lære meg timeplan utenat. På torsdager har jeg fire forskjellige fag, og trenger fem forskjellige bøker. Den ene er latterlig liten (Kristendomsbok), mens norskboka er latterlig stor, ca 500 sider. Så, da sa jeg feil. Jeg trenger bare plass til fem! : D Rankiz: Ryggen skal nok alltids tåle det. Jeg går ikke med sekken under knærne som alle kulingene gjør, og ryggen min er vel forholdsvis vandt til belastningen av laptop + 3 - 5 bøker. Jeg vet derimot at det kan bli verre hvis jeg putter hele vekten på den ene siden av skulderen. Så derfor lurer jeg på om jeg må drøye veske til universitetet. Endret 2. desember 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tror det meste jeg har trengt på en dag er laptop, 2 notatbøker og 2 pensumbøker. Hadde ikke noe særlig å gå på i min flison 257. Så jeg tror du valgte rett størrelse milanjo. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har filson 258. Og der er det plass til 4-5 bøker og et par notatbøker i tillegg til pc, og skrivesaker i lomma foran. Da blir den ganske tung, men pleier somregel bare å trenge to bøker + laptop. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Han fyren her blir jo kledd opp som ein klovn: http://minmote.no/index.php/video/?id=46858&category=150 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ikke rukket å sjekke akkurat hvor mye plass det er, men i den tilstanden den er i nå (ubrukt) fikk jeg plass til 15" maskin, to skissebøker, lader, headset og div. småting. Høres kanskje ikke så mye ut, men jeg tror at når læret blir mer tøyelig skal jeg nok få plass til mer. Kan forøvrig feste skulderreima sånn at jeg kan bære den som en sekk, så er ikke redd for å få veldige ryggproblemer så lenge jeg er obs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå