kandinsky Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Legen har påbudt meg til å bruke sekk, finnes det noen fine sekker egentlig? Jeg har denne sekken: Canvas backpack Jeg ser ut som Ludvig fra Flåklypa med høstantrekket mitt, (sekken, Barbour Bristol, semska desert boots, ullvotter og strikka skjerf, men liker det godt. Om du vanligvis går navy losjakke e.l. ser kanskje sekken noe malplassert ut. Mulig jeg kan ta et bilde av hele "antrekket" mitt med sekken. Endret 29. november 2011 av niko. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bruker ofte navy losjakke ja, så greit at den passer til det, men bare å poste bilde! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som vet hvordan Johnstons skjerfene i 100% lamme ull er? Ser at de selges til latterlige £16 inkludert frakt fra ASOS. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som vet hvordan Johnstons skjerfene i 100% lamme ull er? Ser at de selges til latterlige £16 inkludert frakt fra ASOS. Liker best skjerf i kasjmir eller vanlig bomull fordi det er mykere. Lammeull er varmt, men ikke like behagelig. Uansett, Johnstons' kvalitet er upåklagelig, får mye for penga her. Morsomt å tenkte på at jeg kjøpte Jonhston kasjmir skjerf for 250kr stk og går på Ferner og ser de til over 1k. £16 er uansett ikke latterlig, når du får de til samme pris på Westaway. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fra facern, i tilfelle noen er interissert Follestad Follestad Strømmen og Sandvika ønsker å tilby alle våre Facebook venner 25% rabatt på en mengde ytterjakker og en mengde blazere. Tilbudet gjelder fra i dag og ut morgen dagen. Mvh Sandvika og Strømmen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 De er like dårlige til å skrive norsk som de er til å blogge, ser jeg... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Uh oh, follestadbloggen er online igjen ser eg. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Fine slips? Skal kjøpe et lilla slips, men er ikke helt sikker på hvilket av de. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det andre 1 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Most def det første 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 ... eventuelt finn ut hva du liker best. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det første, klart! 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Det første var dødskult. Hvor er det fra? 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg må faktisk få tak i målebånd i morgen så jeg får kjøpt meg skjorter.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Tadaaa! Finnes vel i burgunder også, og med hesterog hunder på. Endret 29. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Begge! Kremt. Fikk omsider beskjed i posten om at pakken min fra Saddleback har ankommet landet, må dog punge ut £86 i toll og gebyrer. Ble plutselig hakket dyrere, samtidig som jeg må vente til fredag på å få den levert på døra. Greit nok at ting tar tid når man venter på det, men allikevel. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hva er det du har bestilt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Fine slips? Skal kjøpe et lilla slips, men er ikke helt sikker på hvilket av de. Det første, uten tvil. Har selv siklet på det. Har en merkelig forkjærlighet for slips med dyremotiv. Har kun to slips med dyremotiver allerede, men tipper jeg kjøper det på det første bildet selv. Mener jeg leste noe om at det var rabattkoder ute å gikk, eller tar jeg feil? Edit: Gode priser på Oscar Jacobsen, Samsøe & Samsøe, NN.07 osv. hos Members.com. Endret 29. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå