Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Alright. Ikke helt butikkene jeg er så mye i, men. Jeg likte en genser fra zoovillage, og siden de ikke sender til Norge, så må man finne alternativer.

 

[*img]http://europe.zoovillage.com/images/product/pi/00062108/00062108_sez.jpg[*/img]

Hva synes dere? :hmm:

5344328[/snapback]

Hva i alle dager er galt med det stakkars mennesket som så seg nødt til å tegne noe så merkelig? Farvene går det sikkert an å like, så det skal jeg ikke bry meg noe videre med. Konstruksjonen, derimot, er tvers gjennom underlig. Ermene ser ikke ut til å ha en særlig uttenkt form, og genseren henger som en avfallsekk rundt kroppen til modellen. (Dessuten; hva i alle dager er det han gjør med hendene? Sært.)

 

Nå dømmer jeg selvfølgelig kun basert på det ene bildet, for alt jeg vet ser den bra ut, det er en grunn til at jeg ikke har for vane å handle klær på Internet (vel, det finnes et par andre også, men det er strengt tatt mindre relevant).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare ikke fan av å kjøpe ting jeg ikke liker. :)

 

Med det sagt tar jeg et solid steg ned i salaten; jeg kjøpte i dag et par hansker, uten at jeg er helt sikker på hvorfor eller hva jeg skal med de. Vanligvis er jeg ingen fan av å legge ut bilder, men siden jeg uansett er litt usikker på de kan jeg alltids kaste ut et, til allmenn forlystelse.

 

(Om ikke annet var de nesten gratis, 600,-.)

post-6248-1135802146_thumb.jpg

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Litt usikker på hva som er spørsmålet. Bruuns Bazaar er et lite «motehus», med to kolleksjoner; en hovedlinje (kalt «Bruuns Bazaar», logisk nok) og en «jeans-linje», ved navn BZR. Så ja, det er et merke, på linje med et hvilket som helst annet merke.

 

Om du er ute etter erfaringer med det har jeg ikke voldsomt mye, jeg tror jeg kun har ting fra hovedlinjen, dette har imidlertid, prisen tatt i betraktning, vært svært bra.

Lenke til kommentar

Linken fungerte utmerket her, det meste er tross alt perfekt på Mac, men Moods får ikke en mindre billig feel over seg av den grunn. Jeg likte en del av dressene de kom med til å begynne med, de var herlig gjennomførte, det de har kommet med i det siste har en tendens til å bare være bråkete (med enkelte unntak, selvfølgelig). Solbrillene var elskverdige, de kunne gjerne redusert størrelsen på (/fjernet) logoen, ellers en ypperlig balanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...