thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Alright. Ikke helt butikkene jeg er så mye i, men. Jeg likte en genser fra zoovillage, og siden de ikke sender til Norge, så må man finne alternativer. [*img]http://europe.zoovillage.com/images/product/pi/00062108/00062108_sez.jpg[*/img] Hva synes dere? 5344328[/snapback] Hva i alle dager er galt med det stakkars mennesket som så seg nødt til å tegne noe så merkelig? Farvene går det sikkert an å like, så det skal jeg ikke bry meg noe videre med. Konstruksjonen, derimot, er tvers gjennom underlig. Ermene ser ikke ut til å ha en særlig uttenkt form, og genseren henger som en avfallsekk rundt kroppen til modellen. (Dessuten; hva i alle dager er det han gjør med hendene? Sært.) Nå dømmer jeg selvfølgelig kun basert på det ene bildet, for alt jeg vet ser den bra ut, det er en grunn til at jeg ikke har for vane å handle klær på Internet (vel, det finnes et par andre også, men det er strengt tatt mindre relevant). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Thomas, nå er jo du også ekstremt bortskjemt når det kommer til snitt og slikt. ^_^ Men, jeg skjønner deg også på det med ermene. Meg bekjent så er de som står modell for Zoovillage de som driver det. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Er bare ikke fan av å kjøpe ting jeg ikke liker. Med det sagt tar jeg et solid steg ned i salaten; jeg kjøpte i dag et par hansker, uten at jeg er helt sikker på hvorfor eller hva jeg skal med de. Vanligvis er jeg ingen fan av å legge ut bilder, men siden jeg uansett er litt usikker på de kan jeg alltids kaste ut et, til allmenn forlystelse. (Om ikke annet var de nesten gratis, 600,-.) Endret 28. desember 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Om du har et skjerf som passer, så! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har skjerf nok til at de fleste farver er dekket, har i alle fall et fra Amanda Christensen i sort/grått/hvitt som burde passe fint. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) er BZR et merke? "Bazaar" Endret 28. desember 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 BZR er i praksis «jeanskolleksjonen» (i mangel av et bedre uttrykk) til Bruuns Bazaar. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 jupp, det var Bruuns Bazaar.. så det er ikke et merke da...? Så en skjorte som kosta 699,- som man kan bruke til dress. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Litt usikker på hva som er spørsmålet. Bruuns Bazaar er et lite «motehus», med to kolleksjoner; en hovedlinje (kalt «Bruuns Bazaar», logisk nok) og en «jeans-linje», ved navn BZR. Så ja, det er et merke, på linje med et hvilket som helst annet merke. Om du er ute etter erfaringer med det har jeg ikke voldsomt mye, jeg tror jeg kun har ting fra hovedlinjen, dette har imidlertid, prisen tatt i betraktning, vært svært bra. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjøpte i dag ny lekker hvit/rosa Moods genser på bogart. Var ganske dyr (900), men syns de er så tøffe så det var vært det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke mye spennende i Stockholm nå heller. Forresten, morsom bildeserie av Moods of Norway på DN. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vi snakker solbriller... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Den linken din, Roberto (om det er greit vi går på fornavn. ) funket ikke. Jeg vil se. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, det går bra det - linken fungerer nå i hvert fall! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fungerer ikke helt ennå. Er to http:// der. Som leder til http.com i visse nettlesere. Kul bildeserie. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Linken fungerte utmerket her, det meste er tross alt perfekt på Mac, men Moods får ikke en mindre billig feel over seg av den grunn. Jeg likte en del av dressene de kom med til å begynne med, de var herlig gjennomførte, det de har kommet med i det siste har en tendens til å bare være bråkete (med enkelte unntak, selvfølgelig). Solbrillene var elskverdige, de kunne gjerne redusert størrelsen på (/fjernet) logoen, ellers en ypperlig balanse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja, vi Mac-brukere har det aldelses perfekt! Hva gjelder solbrillene så håper jeg YSL logoen ikke syns så mye under "vanlig" omgivelser (ikke studio-lys altså), men jeg må nok ha de for det, hihi. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes de buksene der var litt FOR lattis. Tror du blir sett på som en klovn ved å gå i de med mindre du har en veldig høy sosial status:) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Synes de buksene der var litt FOR lattis. Tror du blir sett på som en klovn ved å gå i de med mindre du har en veldig høy sosial status:) 5358372[/snapback] Hadde ikke blitt sett på som klovn her i Tønsberg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå