cbfn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da foreligger det mye større usikkerhet. Jeg bruker 9.5 i Nike f.eks. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Ok, vanskelig dette. Bruker 41 i nike joggesko og vanlige sko, er disse det er snakk om http://www.roguefitness.com/adidas-weightlifting-shoes.php (Slapp av, har ikke tenkt å bevege meg ute med dem :!: ) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 OT: Hva er vitsen med "weightlifting shoes"? Personlig bruker jeg bare joggesko, og når jeg først skal trene knebøy, markløft og andre ting hvor føtter har en stor innvirkning, går jeg bare i sokkelesten får å få riktig nok teknikk. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 OT: Er mye lettere å gå dypt, mye mer stabilt og nesten et must for frontbøy og olympiske løft. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Men det er jo fordi vinkelen på ankelleddet blir større, og mer av vekten blir plassert på tåballene ift. hælen, da kan du jo like så godt putte små vekter under hælen. Selv har jeg trent meg opp til ass-to-the-ground i sokkelesten, alt som trengs er mye strekking av viktige muskler, slik at man faktisk har nok ROM til å gå ned såpass dypt. Endret 25. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hettegenser er det mest mote-''In'' plagget av tillegsbehør. Hettegenser er IN og vil alltid være det som tillegsanntrekk. Jada, hettegensere er sikkert in hvis du bor på Sauda og går i 6. klasse Det heter i Sauda. 7 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er det noen som forstår forskjellen mellom trendchinos og klassiske chinos på tailor store? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Men det er jo fordi vinkelen på ankelleddet blir større, og mer av vekten blir plassert på tåballene ift. hælen, da kan du jo like så godt putte små vekter under hælen. Selv har jeg trent meg opp til ass-to-the-ground i sokkelesten, alt som trengs er mye strekking av viktige muskler, slik at man faktisk har nok ROM til å gå ned såpass dypt. Høres nesten mindre stress ut å ta på seg et par vektløftersko kontra plassere noen vekter under hælen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det jeg skulle fram til er at det er feil måte å trene knebøy på. Når man trener knebøy skal det være fokus på å holde vekten på hælen og ikke på tåballen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hettegenser er det mest mote-''In'' plagget av tillegsbehør. Hettegenser er IN og vil alltid være det som tillegsanntrekk. 9 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende. I sømmen? Ikke hatt noen problemer med de parene jeg har hatt så langt. Eneste som irriterer meg er at jeg har fått to hull i ene lommen, men regner med dette lar seg fikse kjapt. e: Your item cleared customs in GREAT BRITAIN at 8:53 am on November 25, 2011 Endelig! Må bare dele gleden av å vente på ting i posten her. Er jeg heldig får jeg vel omsider "kofferten" i posten i dag eller i morgen. Da skal du være heldig, min pakke fra USA var i tollen i 10 dager++. Edit: Oi, leste den litt for fort - har hastverk Endret 25. november 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hehe, nå skal sant sies at jeg la inn bestillingen den 16. november. Fra USA til GB tok det 3-4 dager, mens den nå har ligget hos tollvesenet i snart ei uke. Tror sånn sett at det kanskje ikke gjorde noen forskjell om jeg valgte USPS Express eller Standard eller hva det var, pakken har jo brukt lenger tid i tollen enn hva den har sammenlagt mellom USA og Europa. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hettegenser er det mest mote-''In'' plagget av tillegsbehør. Hettegenser er IN og vil alltid være det som tillegsanntrekk. Jeg vet ikke hva jeg kan definere som "in", men hettegensere er dominerende (mangel på bedre ord). Jeg har ikke brukt hettegensere selv på lenge, men jeg synes ikke hettegensere trenger å se så ille ut. men da må de være ensfarget og uten skrit eller drager, da kan det se greit ut. Noen andre som har hatt problemer med glidelåsen på Nudie-buksene? Ble "revet opp" på det første paret mitt og nå har det skjedd på det andre som jeg fikk bytta til også.. Sykt irriterende. Jeg har selv hatt dårlig erfaring med en Nudie bukse. Den revna på minst ønskelige steder. Kanskje den ikke tålte så mye fordi den var rådenim og jeg vasket den for tidlig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Grunnene til at man ikke skal vaske rådenim er på grunn av fargen og noen ganger på grunn av størrelsen. Det har ingenting med kvaliteten på stoffet å gjøre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det mogleg antrekkshjelp her inne, finnes det ein betre egna tråd, eller bør eg oppretta ny? Har ei bukse eg skulle kjøpt skjorte og jakke/blazer elns til for formelle anlendingar, men eg er ganske håplaus på mote. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Noen som har erfaring med Gieves & Hawkes?? Og med Malford of London, kan man returnere om en ting ikke passer eller man ikke er fornøyd? E: Fant ut man kan returnere. Endret 26. november 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som har erfaring med Gieves & Hawkes?? Og med Malford of London, kan man returnere om en ting ikke passer eller man ikke er fornøyd? E: Fant ut man kan returnere. Jeg er kunde hos G&H. Hva vil du vite? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan passformen osv er. Har sett ut en blazer på Malford som virker interessant. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvis det er samme rtw som de har på siden sin, så er den ikke sverige-slim, men fin. Har mer erfaring med bespoke-delen av firmaet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Er det mogleg antrekkshjelp her inne, finnes det ein betre egna tråd, eller bør eg oppretta ny? Har ei bukse eg skulle kjøpt skjorte og jakke/blazer elns til for formelle anlendingar, men eg er ganske håplaus på mote. Vi ekke motefans, vi er stilfans! Du kan jo slenge opp ett bilde av buksen i tråden her, så vil jeg vel tro det skal være hjelp å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå