hvorre Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Si at dere har kjøpt noe dyre pensko (3000+), ville dere ha brukt de til f. eks å ta en lang shopping runde, eller spart de til finere anledninger? Pensko som i? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Si at dere har kjøpt noe dyre pensko (3000+), ville dere ha brukt de til f. eks å ta en lang shopping runde, eller spart de til finere anledninger? Pensko som i? Dobbelspente monks. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Si at dere har kjøpt noe dyre pensko (3000+), ville dere ha brukt de til f. eks å ta en lang shopping runde, eller spart de til finere anledninger? Jeg har brukt mine Lowndes ved et par anledninger der jeg bare har trasket rundt på et senter eller i byen, men hender jeg får en litt dårlig følelse av det. Endret 23. november 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Aron ser rimelig bra ut på overkroppen, men å ha på flanelleggins passer ikke inn etter min mening. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kommer vel litt ann på hvor langt du skal gå, været og sånt, men jeg ser ikke problemet med å bruke den typen sko til det formålet. Hva er alternativet? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det er jo et ganske vanskelig sprørsmål å svare på... Selv om jeg sier mellomtykke kan jo det bety noe helt annet for deg enn det betyr for meg. Hvorfor går du ikke bare i butikken og sjekker selv? Du må jo uansett gjøre det for å kjøpe et par... Nå husker jeg hvorfor jeg hadde en formening om at flannelbukser generelt er tykke, så dette bilde for en stund siden, men glemte at jeg hadde sett det og husket ikke hvorfra jeg fikk idéen om at flannelbukser er tykke. Det er da ikke mulig å se tykkelsen på stoffet ut i fra det bildet. Bare dra og prøv buksene selv ffs. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen som så den episoden av Happy Day der Jan Thomas skaffet et antrekk til en ansatt i en sports butikk. Lurer på om noen av dere vet hva den skinn jakken, og de skinnskoene heter? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 his is "the" complete Style Forum authorized country boot1. Wing tip for a more casual design 2. Heavily brogued and gimped 3. Dainite sole 4. Grained brown leather Edit: Ja, det er vel egentlig det jeg vurderer, totalt sett vil det bli billigere selv om jeg må betale engelsk moms. Har noen kjennskap til med å få sendt noe momsfritt fra engelske nettbutikker til et sted i England? Får prøve å godsnakke litt med kundeservicen. Edit2: Personlig liker jeg grainskinn på skotøy som skal brukes litt hardere enn vanlig, som f.eks. vinterboots og heavy brouges. Såklart kommer det helt ann på personlig preferanse, men disse har fått ganske gode tilbakemeldinger på SF, og jeg likte dem svært godt. Du kan alltids sende de til meg Fkm: Finnes OJ i lange størrelser? Vet du (eller noen andre)? Vanlig 50 var for kort, og ekspeditøren sa han ikke hadde hørt noe om lange størrelser i OJ, men jeg stussa litt på det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Det er jo et ganske vanskelig sprørsmål å svare på... Selv om jeg sier mellomtykke kan jo det bety noe helt annet for deg enn det betyr for meg. Hvorfor går du ikke bare i butikken og sjekker selv? Du må jo uansett gjøre det for å kjøpe et par... Nå husker jeg hvorfor jeg hadde en formening om at flannelbukser generelt er tykke, så dette bilde for en stund siden, men glemte at jeg hadde sett det og husket ikke hvorfra jeg fikk idéen om at flannelbukser er tykke. Det er da ikke mulig å se tykkelsen på stoffet ut i fra det bildet. Bare dra og prøv buksene selv ffs. Eh jo? Du trenger ikke å ha mensen hele tiden, var å prøvde buksa i dag jeg. Kjøpte den i lysegrå, fordi jeg synes den lysegråe var mye finere kontra den mørkegrå. EDIT: Ser utrolig godt på det bildet at stoffet er tykt. Endret 23. november 2011 av Rankiz 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kontra hva? Ja, den er tykkere enn en vanlig dressbukse, men langt ifra den tykkeste flanellbuksa jeg har sett. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kontra fargen? Snakket om to forskjellige versioner av samme buksa, bare i forskjellige farger. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kontra fargen? Snakket om to forskjellige versioner av samme buksa, bare i forskjellige farger. Tror han mener hva den er tykkere enn, ikke hvilken farge den er finere enn. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kontra fargen? Snakket om to forskjellige versioner av samme buksa, bare i forskjellige farger. Jeg mente tykkelse, ja. Det finnes også tre forskjellige farger av OJ flanellbuksa. Jeg har den mellomste. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Eh jo? Du trenger ikke å ha mensen hele tiden, var å prøvde buksa i dag jeg. Kjøpte den i lysegrå, fordi jeg synes den lysegråe var mye finere kontra den mørkegrå. EDIT: Ser utrolig godt på det bildet at stoffet er tykt. Det gjør man da aldeles ikke. Stoffet er jo ikke spesielt tykt på flanellbuksene til OJ i forhold til andre flanellbukser, så om noe ser man at stoffet ikke er tykt. Men jeg glemte jo at du studerer juss, så du vet det vel best 2 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Du er flink til å lage slike fjes du Hva bruker folket til overdel til flanellbuksene? 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Men jeg glemte jo at du studerer juss, så du vet det vel best Ja, vi vet alltid best. Hva bruker folket til overdel til flanellbuksene? Skjorte og blazer. Tweedjakke og flanell er vel også godkjent tror jeg. Endret 23. november 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Eh jo? Du trenger ikke å ha mensen hele tiden, var å prøvde buksa i dag jeg. Kjøpte den i lysegrå, fordi jeg synes den lysegråe var mye finere kontra den mørkegrå. EDIT: Ser utrolig godt på det bildet at stoffet er tykt. Det gjør man da aldeles ikke. Stoffet er jo ikke spesielt tykt på flanellbuksene til OJ i forhold til andre flanellbukser, så om noe ser man at stoffet ikke er tykt. Men jeg glemte jo at du studerer juss, så du vet det vel best Tror ikke du skal snakke om hvem som vet best, det er jo et faktum at du er den mest kranglete personen på dette forumet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå