Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si at dere har kjøpt noe dyre pensko (3000+), ville dere ha brukt de til f. eks å ta en lang shopping runde, eller spart de til finere anledninger?

Jeg har brukt mine Lowndes ved et par anledninger der jeg bare har trasket rundt på et senter eller i byen, men hender jeg får en litt dårlig følelse av det.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Det er jo et ganske vanskelig sprørsmål å svare på... Selv om jeg sier mellomtykke kan jo det bety noe helt annet for deg enn det betyr for meg. Hvorfor går du ikke bare i butikken og sjekker selv? Du må jo uansett gjøre det for å kjøpe et par...

Nå husker jeg hvorfor jeg hadde en formening om at flannelbukser generelt er tykke, så dette bilde for en stund siden, men glemte at jeg hadde sett det og husket ikke hvorfra jeg fikk idéen om at flannelbukser er tykke. :roll:

Det er da ikke mulig å se tykkelsen på stoffet ut i fra det bildet. Bare dra og prøv buksene selv ffs.

Lenke til kommentar

his is "the" complete Style Forum authorized country boot

1. Wing tip for a more casual design

2. Heavily brogued and gimped

3. Dainite sole

4. Grained brown leather

Edit:

Ja, det er vel egentlig det jeg vurderer, totalt sett vil det bli billigere selv om jeg må betale engelsk moms. Har noen kjennskap til med å få sendt noe momsfritt fra engelske nettbutikker til et sted i England? Får prøve å godsnakke litt med kundeservicen.

Edit2:

Personlig liker jeg grainskinn på skotøy som skal brukes litt hardere enn vanlig, som f.eks. vinterboots og heavy brouges. Såklart kommer det helt ann på personlig preferanse, men disse har fått ganske gode tilbakemeldinger på SF, og jeg likte dem svært godt.

Du kan alltids sende de til meg :ph34r:

Fkm: Finnes OJ i lange størrelser? Vet du (eller noen andre)? Vanlig 50 var for kort, og ekspeditøren sa han ikke hadde hørt noe om lange størrelser i OJ, men jeg stussa litt på det.

Lenke til kommentar

Det er jo et ganske vanskelig sprørsmål å svare på... Selv om jeg sier mellomtykke kan jo det bety noe helt annet for deg enn det betyr for meg. Hvorfor går du ikke bare i butikken og sjekker selv? Du må jo uansett gjøre det for å kjøpe et par...

Nå husker jeg hvorfor jeg hadde en formening om at flannelbukser generelt er tykke, så dette bilde for en stund siden, men glemte at jeg hadde sett det og husket ikke hvorfra jeg fikk idéen om at flannelbukser er tykke. :roll:

Det er da ikke mulig å se tykkelsen på stoffet ut i fra det bildet. Bare dra og prøv buksene selv ffs.

Eh jo? Du trenger ikke å ha mensen hele tiden, var å prøvde buksa i dag jeg. ;) Kjøpte den i lysegrå, fordi jeg synes den lysegråe var mye finere kontra den mørkegrå.

EDIT: Ser utrolig godt på det bildet at stoffet er tykt.

Endret av Rankiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh jo? Du trenger ikke å ha mensen hele tiden, var å prøvde buksa i dag jeg. ;) Kjøpte den i lysegrå, fordi jeg synes den lysegråe var mye finere kontra den mørkegrå.

Det gjør man da aldeles ikke. Stoffet er jo ikke spesielt tykt på flanellbuksene til OJ i forhold til andre flanellbukser, så om noe ser man at stoffet ikke er tykt.

Men jeg glemte jo at du studerer juss, så du vet det vel best :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det gjør man da aldeles ikke. Stoffet er jo ikke spesielt tykt på flanellbuksene til OJ i forhold til andre flanellbukser, så om noe ser man at stoffet ikke er tykt.

Men jeg glemte jo at du studerer juss, så du vet det vel best :roll:

Tror ikke du skal snakke om hvem som vet best, det er jo et faktum at du er den mest kranglete personen på dette forumet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...