thrice Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er på siste boken av The Black Company-serien av Glen Cook for øyeblikket og har likt bøkene godt. Det er vel 10 bøker, så det er hvertfall noen ukers lesestoff... Hvis du ikke er så into Zelda og Nintendo kan Skyrim anbefales. Er personlig egentlig ikke så stor RPG-fan, men syns spillet er dritfett uansett. Skulle egentlig trodd at jeg ikke hadde tid til sånt i eksamensperioden Har lest de tre første i Black Company. Kul serie. Brandon Sanderson har utgitt første boken i en ny epic. Virker bra så langt. Og The Lies of Locke Lamora av Lynch er veldig bra. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er på siste boken av The Black Company-serien av Glen Cook for øyeblikket og har likt bøkene godt. Det er vel 10 bøker, så det er hvertfall noen ukers lesestoff... Hvis du ikke er så into Zelda og Nintendo kan Skyrim anbefales. Er personlig egentlig ikke så stor RPG-fan, men syns spillet er dritfett uansett. Skulle egentlig trodd at jeg ikke hadde tid til sånt i eksamensperioden Har lest de tre første i Black Company. Kul serie. Brandon Sanderson har utgitt første boken i en ny epic. Virker bra så langt. Og The Lies of Locke Lamora av Lynch er veldig bra. Må vell egentlig si meg enig i alt over (bortsett fra zelda som jeg har null erfaring med). Kommer forsåvitt ny bok i The gentlemen bastards snart om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er dere team Jacob eller Edward? Personlig holder jeg en knapp på sistnevnte. Team Edward ftw! Hjelp, har ganske mye dødtid på kvelden nå om dagene, forslag til serier jeg burde se eller bøker jeg burde lese mottas med takk! Er på siste boken av The Black Company-serien av Glen Cook for øyeblikket og har likt bøkene godt. Det er vel 10 bøker, så det er hvertfall noen ukers lesestoff... Hvis du ikke er så into Zelda og Nintendo kan Skyrim anbefales. Er personlig egentlig ikke så stor RPG-fan, men syns spillet er dritfett uansett. Skulle egentlig trodd at jeg ikke hadde tid til sånt i eksamensperioden Lillebroren min kjøpte seg faktisk Skyrim for et par dager siden, har bestemt meg for at det skal spilles etter eksamen. Fikk også BF3 av dama i bursdag, men sa at det skal ligge hjemme i PSen når jeg kommer hjem fra siste eksamen. Btw, kan egentlig ikke se for meg at du gamer. Untatt Burberry: The Scarf of the Scarfs, da. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Må vell egentlig si meg enig i alt over (bortsett fra zelda som jeg har null erfaring med). Kommer forsåvitt ny bok i The gentlemen bastards snart om jeg ikke husker feil. Ifølge goodreads ble utgivelsen utsatt : Expected publication: March 2012 by Spectra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hahhaaaaa........ Jeg er ikke den typiske gameren nei, men rundt eksamensperioden hvert år kjøper jeg som regel et spill eller fire Må vell egentlig si meg enig i alt over (bortsett fra zelda som jeg har null erfaring med). Kommer forsåvitt ny bok i The gentlemen bastards snart om jeg ikke husker feil. Ifølge goodreads ble utgivelsen utsatt : Expected publication: March 2012 by Spectra Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hahhaaaaa........ Jeg er ikke den typiske gameren nei, men rundt eksamensperioden hvert år kjøper jeg som regel et spill eller fire Taktisk periode å kjøpe spill på, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Takker for mange gode forslag til hvordan man kan slå i hjel tida. Endte like så godt opp med å spille Minecraft. Har også Hobbiten og Steve Jobs' biografi liggende, men så er det utfordringen med å sette seg ned og faktisk begynne å lese, da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Last ned en tegneserie som heter Archer. Er Fox som har den, tror jeg. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sjekk ut The Walking Dead, How To Make it in America og Boardwalk Empire. Mye gode serier ute nå som forstyrrer meg under eksamenstiden. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Suits synes jeg er meget bra, gleder meg allerede til sesong 2. The Walking Dead har jeg bare sett sesong 1 av, og den fant jeg litt kjedelig. Har du ikke sett Entourage vil jeg anbefale den. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Støtter opp under Suits, ellers har jo Homeland (som er pågående) fått veldig god kritikk. Endret 20. november 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vet dere om gode artikler eller lignende om ivy league/Preppy motens opphav eller lignende? Finner stort sett bare søppel Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Støtter opp under Suits, ellers har jo Homeland som er pågående fått veldig god kritikk. Så første ep av Homeland. Kjempebra. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sett på mye serier i det siste. Kan anbefale Breaking Bad, Suits, Justified, Homeland, The Walking Dead og Mad Men. How to Make it in America synes jeg var rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 How to Make it in America synes jeg var rimelig kjedelig. Pleeeease... HTMIIA er dope. Ellers har jeg ledd meg i gjennom seks sesonger av Klovn i høst! Syns også Taxi på NRK har vært god underholdning. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det jeg har sett av htmiia har vært rimelig kjipt ass... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Mad Men, HTMIIA, Suits, Game of Thrones, Entourage, Dexter, Sherlock, Breaking Bad, Avatar ( ) og Boardwalk Empire er alle serier som jeg hvertfall syns var god underholdning .. Homeland virka også bra, får laste det ned i juleferien. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 An Idiot Abroad gir et litt annerledes perspektiv på det å reise og se verden. :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har også tidligere lest Post Office, Factotum og Women av Charles Bukowski. Anbefales! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Trekant som går på NRK er dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå