kynne Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Skulle hatt noe slikt bare uten press. Er så skjeldent jeg finner en passende anledning å bruke bukser med press for tiden. (kan bli litt for formelt) Pen bukse uansett Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) For det er jo umulig å fjerne press i bukser Endret 18. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
kynne Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jo det er jo sant. Vet OJ har noen uten press, (i flanell). Var vel egentlig bare jeg som tenkte litt høyt i denne tråden, hehe. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som anbefaler et shoppingsted i Sverige, ikke alt for langt unna Norskegrensa rundt Halden? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som anbefaler et shoppingsted i Sverige, ikke alt for langt unna Norskegrensa rundt Halden? Individ prestige på nordby shoppingcenter har mye fint. Man kan gjøre noen tøverkjøp innerst i butikken. Hold dere derimot unna butikken som bare heter individ, moodsfaktoren er skyhøy der Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Pondus som ligger nesten rett ved individ prestige kan også ha mye fint. Halden er forresten en håpløs by når det gjelder klær, mest brukbare er VIC og match, og det sier sitt! 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er dere team Jacob eller Edward? Personlig holder jeg en knapp på sistnevnte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er dere team Jacob eller Edward? Personlig holder jeg en knapp på sistnevnte. Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har aldri sett noen av filmene. Tror jeg skal holde meg unna også. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Drit i Twilight da. Det viktige denne helgen er hvem dere holder med i MLG. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Akkurat nå er jeg mest opptatt av hvem som vinner av City - Newcastle. Håper selvsagt på sistnevnte da det er laget mitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er dere team Jacob eller Edward? Personlig holder jeg en knapp på sistnevnte. TEAM JACOB!!!!! XD xD :* :* :love: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Akkurat nå er jeg mest opptatt av hvem som vinner av City - Newcastle. Håper selvsagt på sistnevnte da det er laget mitt. Mancini sparer litt på kruttet til CL, ser jeg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) .. trodde jeg var i Ye Old. Endret 19. november 2011 av niko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Er dere team Jacob eller Edward? Personlig holder jeg en knapp på sistnevnte. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som anbefaler et shoppingsted i Sverige, ikke alt for langt unna Norskegrensa rundt Halden? Individ prestige på nordby shoppingcenter har mye fint. Man kan gjøre noen tøverkjøp innerst i butikken. Hold dere derimot unna butikken som bare heter individ, moodsfaktoren er skyhøy der Så denne posten etter at jeg kom hjem, men var på Nordby ja. Mye fint på Individ prestige og 50% innerst i butikken, men så lenge det ikke var på tilbud var det altfor dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hjelp, har ganske mye dødtid på kvelden nå om dagene, forslag til serier jeg burde se eller bøker jeg burde lese mottas med takk! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hjelp, har ganske mye dødtid på kvelden nå om dagene, forslag til serier jeg burde se eller bøker jeg burde lese mottas med takk! Jeg koste meg nettopp med Suits, syns den var ganske bra. Ellers er jo Mad Men bra, men det har du vel alt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå