Bebeluv Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg husker det ble linket til en side som solgte forskjellige knapper for en god stund siden. Er det noen som fortsatt har den, eller vet om et annet sted der jeg kan få tak i messingknapper til en losjakke? http://www.bensonandclegg.com/catalog/index.php?osCsid=e024ed972371085d405920141388bcf2 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Nå er vel pris subjektivt, eller hva? 1200kr er ikke mye for et par gode sko. Vel og merke gode. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Nå er vel pris subjektivt, eller hva? 1200kr er ikke mye for et par gode sko. Vel og merke gode. Er student, men de dyreste skoene jeg har kjøpt var C&J Lowndes, ellers holder jeg meg på rundt 1000-2000 kroners sko fra Herring og Afinepairofshoes. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Nå er vel pris subjektivt, eller hva? 1200kr er ikke mye for et par gode sko. Vel og merke gode. Er student, men de dyreste skoene jeg har kjøpt var C&J Lowndes, ellers holder jeg meg på rundt 1000-2000 kroners sko fra Herring og Afinepairofshoes. Jeg vil ærlig talt tippe at sko mellom 1 og 2 k hos Herring og AFPOS har langt bedre kvaliet en hvilket som helst par fra Roots. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Nå er vel pris subjektivt, eller hva? 1200kr er ikke mye for et par gode sko. Vel og merke gode. Er student, men de dyreste skoene jeg har kjøpt var C&J Lowndes, ellers holder jeg meg på rundt 1000-2000 kroners sko fra Herring og Afinepairofshoes. Jeg vil ærlig talt tippe at sko mellom 1 og 2 k hos Herring og AFPOS har langt bedre kvaliet en hvilket som helst par fra Roots. Såklart, Roots har aldri vært noe bra... Billigmerke som masseproduseres med lik linje som andre store kjeder. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Nå er vel pris subjektivt, eller hva? 1200kr er ikke mye for et par gode sko. Vel og merke gode. Er student, men de dyreste skoene jeg har kjøpt var C&J Lowndes, ellers holder jeg meg på rundt 1000-2000 kroners sko fra Herring og Afinepairofshoes. Jeg vil ærlig talt tippe at sko mellom 1 og 2 k hos Herring og AFPOS har langt bedre kvaliet en hvilket som helst par fra Roots. Såklart, Roots har aldri vært noe bra... Billigmerke som masseproduseres med lik linje som andre store kjeder. Enig. Å bruke en tussing på Roots er waste. Herring eller tilsvarende derimot ser jeg på som en god investering. Pene sko som holder seg lenge ved litt stell. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har enda ikke sett noe bevis på dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Dessverre, tror det er vanskelig å finne empiriske bevis på at Roots er dårlig kvalitet. Man kan sammenligne Roots med Moods of Norway, dyrt og dårlig. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Dessverre, tror det er vanskelig å finne empiriske bevis på at Roots er dårlig kvalitet. Det er da bare å vurdere konstruksjonsmetoden og materialvalg. Jeg er villig til å vedde en ganske stor sum penger på at sko fra Roots har pålimte såler og dårlig skinnkvalitet (eller ikke skinn i det hele tatt), bare for å nevne to eksempler. Edit: Var det ikke en som lette etter tweedbukser? Endret 18. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jo, såpass vet jeg, men han lette etter "bevis". Jeg tror ikke det har vært noen som har gjort en undersøkelse av Roots for å konstatere med at "disse er crap". Han må derfor bare ta oss på ordet. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jo, men jeg la fra meg den ideen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Trodde alt av sko Eurosko førte var relativt råtne, jeg..er det riktig eller er det sånn? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 De fører jo en del helt vanlige skomerker så vidt jeg vet. Timberland, Sorel, Cons osv... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Aha, da så..Har ikke så god oversikt over merkene der, sist jeg var innom en Eurosko var vel for tre år siden. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg trenger en ny skjorte, jeg er lei av å kun ha tskjorter under genserne. Så hvor vanskelig er det egentlig å bestille skjorter på internett mtp. størrelser? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Vanskelig, med mindre du har prøvd skjorter fra samme merke/kolleksjon tidligre. Marker for et mer korrekt svar, uten å være hjelpsom : Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det er vel ikke vanskelig, det står somregel hvilken størrelse det er på skjorten på nettsiden. Endret 18. november 2011 av multisync Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Så lenge du måler deg selv og leser av målene på skjorta og kjenner nogenlunde til fit-en bør det gå fint. Selv må jeg prøve først. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Kjøpte akkurat denne. Klarte ikke la vær. (Buksa altså) Klikky Endret 18. november 2011 av Antatra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå