PatSharpX Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Neh, trokke det er aktuelt for min del. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Det hadde vært interessent å prøve seg etter at utdanningen er ferdig. Har dog ingen anelse om hva slags posisjoner som er aktuelle for meg i bransjen, samt at jeg har null kontakter der Det hadde vært veldig spennende å jobbe i f.eks. GiltGroup som har utviklet seg mye de siste årene. Endret 16. november 2011 av Nash Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Så de som gjør det, skal bare leve i stillhet? Urettferdig! Endret 16. november 2011 av Theodore Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 På den ene dressjakken min og en blazer jeg har, er brystlommen sydd igjen. Er dette vanlig, og er det en grunn til det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er for at den skal holde seg fast i butikken. Sprett den opp ASAP. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du skal åpne dem selv. Og ja, det er vanlig. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Greit. *Iverksetter spretting* Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvis du ikke vil sprette dem, holder jakken formen lenger dersom du ikke gjør det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Rooots sko fra utlandet? Skal en tur til england i midten av Desember eller i førsten av Januar. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) En spesiell grunn for at du vil kjøpe sko av dårlig kvalitet i utlandet? Vil heller anbefale deg å se på sko med mye bedre kvalitet, hvor prisen muligens ikke er så alt for mye høyere. Edit: Og liten sjanse for det, tar jeg ikke helt feil er Roots merket til Eurosko elns. Endret 17. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 En spesiell grunn for at du vil kjøpe sko av dårlig kvalitet i utlandet? Vil heller anbefale deg å se på sko med mye bedre kvalitet, hvor prisen muligens ikke er så alt for mye høyere. Edit: Og liten sjanse for det, tar jeg ikke helt feil er Roots merket til Eurosko elns. Jada, jeg vet, men det er spesielt en sko jeg har falt litt for. Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvis du hadde giddet å google Roots hadde du ikke trengt å gå inn på siden deres en gang for å finne ut at de ikke selges i England, ettersom linken til hjemmesiden deres heter "Roots - Eurosko", og Eurosko er som kjent en norsk butikk... Det hadde heller ikke vært ekstremt vanskelig å trykke på linken for å se hvilke butikker som fører merket... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Eksportdirektøren i Alden kommer til Asbjørn Dagestad på lørdag formiddag for de som evt. er interessert i å lære litt om merket, og sko generelt. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Endret 17. november 2011 av Jassogitt Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Det vil jeg si er dyrt for Roots. Jeg er villig til å legge ned langt mer penger i sko, men aldri i livet om jeg hadde betalt 1200 for et par med Roots. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Det vil jeg si er dyrt for Roots. Jeg er villig til å legge ned langt mer penger i sko, men aldri i livet om jeg hadde betalt 1200 for et par med Roots. Har ingen erfaring med merket, men er det noe som tilsier at det er dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hvorfor Roots er dyre, vet jeg ikke. Roots dyrt? De dyreste Roots-skoene på Eurosko sine nettsider er 1199 kr. Det vil jeg si er dyrt for Roots. Jeg er villig til å legge ned langt mer penger i sko, men aldri i livet om jeg hadde betalt 1200 for et par med Roots. Har ingen erfaring med merket, men er det noe som tilsier at det er dårlig kvalitet? Jeg har ingen førstehåndserfaring med merket, men alt jeg har hørt av eiere tilsier at det er helt kurrante sko verdt en pris rundt 400. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg husker det ble linket til en side som solgte forskjellige knapper for en god stund siden. Er det noen som fortsatt har den, eller vet om et annet sted der jeg kan få tak i messingknapper til en losjakke? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men en sidegate til Hegdehaugsveien finner du Knappehuset, der har de det meste. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Bor en times tid unna Oslo, gidder ikke dra helt dit bare pga. noen knapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå