lokeland Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Herligt, da kan jeg jo bare prøve de der. Det var visst ikke så dumt av meg å vente med bestillingen til mandag. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 De selger skoene på heppo også. Dessverrre kun i 42 og 46, også er heppo veldig gode på å sette opp prisen på ting som selger godt. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vet ikke om det er lov å poste linker til B&S på SF her; vil bare si ifra at denne er i Oslo for de som er interessert; ToJ Bomber 48. 3k NOK for evt Osloboere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen flere som skal i Spektrum i dag eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skrillex om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Skrillex live = Skrillex trykker play på macbooken sin : ) Yey... 5 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 In Flames idag, gitt... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 In Flames og Skrillex samme dag. Alt håp er ute. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som vet om noen nettbutikker som selger cedar skotrær til en rimelig pris? Etter en grusom opplevelse med Cedarvillestore trenger jeg fortsatt skotrær... Siden jeg bruker 6.5 UK har ikke A fine pair of shoes skotrærne i cedar, mens Herrings sine ikke er expandable. Bare å komme med nettbutikker som dere vet selger skotrær! Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Billig skredder i Oslo-området, forslag? Har en kamerat som har ødelagt glidlåsen på jakka si Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 In Flames idag, gitt... Men i helvete, ser at Ghost spiller før In Flames. Hvorfor de spiller sammen med resten av den dritt line-upen er en gåte, men håper for din skyld at du får med deg Ghost. Death in June tredje Desember da, anbefaler alle å ta turen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 The fuck? Skrillex? Kom nettopp hjem fra In Flames og Trivium. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg så In Flames (og Pain, Blood Red Throne og Soilwork) live på Betong for en 7-8 år siden, men har ikke fulgt med på hvordan de har utviklet seg. Hvordan er de i 2011? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Gikk forbi In Flames på Roskilde i 07. Ikke akkurat min musikk. Gi meg heller noe sånt: http://www.youtube.com/watch?v=YQgc-CXdKQQ 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Death in June tredje Desember da, anbefaler alle å ta turen. Blir god stemning med litt Nassemusikk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg så In Flames (og Pain, Blood Red Throne og Soilwork) live på Betong for en 7-8 år siden, men har ikke fulgt med på hvordan de har utviklet seg. Hvordan er de i 2011? Musikkmessig har det vært en nedgående kurve siden slutten av 90tallet, siste albumet hørte jeg en halv låt av før jeg slo av. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg så In Flames (og Pain, Blood Red Throne og Soilwork) live på Betong for en 7-8 år siden, men har ikke fulgt med på hvordan de har utviklet seg. Hvordan er de i 2011? Synes de tre siste albumene er noe av det beste fra dem, så for meg var det en knallkonsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå