fkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Uansett finnes det jo en del andre alternativer til jeans enn cords, for å si det mildt... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Har vel to par fra Herring, og jeg ville gått for den samme størrelsen du bruker til vanlig. De som er 1/2 størrelse under vanlig er rimelig trange. EDIT: Til Dag - jeg oppdaterte visst ikke siden på en god stund, hehe. Endret 9. november 2011 av AnewZ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva tenker dere om hvite jeans nå på høsten? Blir i så fall kombinert med semskede brogues/chukkas og en navy quilted jakke. Det er jo noe som heter 'never wear white after labour day'. Som er første mandagen i september. Personlig er jeg ikke glad i hvite jeans uansett, men syns hvert fall det er for sent på året nå. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Trenger ny vinterjakke, pea eller parka. Forslag? Har sett litt på disse: http://fashionisland.se/en/jackets/coats/mate-coat-tiger-of-sweden.php http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/tiger-of-sweden-1004/delcort-jacket-203356-14/ http://nelly.com/no/klær-til-menn/klær/jakker/filippa-k-676/mountain-parka-676383-74/ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Losjakke og parka er jo ikke til lik bruk. Jeg klarte meg fint med en losjakke i fjor, bortsett fra et par dager da jeg brukte parkasen til pappa. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvis Sanders har god kvalitet på skoene sine(har de det?), og noen har lyst på et par med navy bucks til sommeren, kan dette umulig være en dårlig deal. De samme skoene koster nesten dobbelt så mye før toll og moms fra Sanders sin hjemmeside Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Losjakke og parka er jo ikke til lik bruk. Jeg klarte meg fint med en losjakke i fjor, bortsett fra et par dager da jeg brukte parkasen til pappa. I fjor var vel den kaldeste vinteren på lenge, også klarte du deg i losjakke? Du er heldig. Jeg fryser når det er 10 grader og vindstille. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Wee, noen som vil kjøpe iPhone 2G? Fikk endelig 4s'en min i dag! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Seffern, vintage vet du Hvor kjøper man seg en fin case til den a? Har tenkt litt på den fra Mulberry, men vet ikke om jeg gidder å bruke 700,- på det. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 http://www.mamoquette.com/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Oh, nice Christian, har en sleeve til laptopen i samme stilen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har akkurat den til macen, og jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Isj, apropo iPhone 4s må det ha vært årets teknoskuffelse. Forventet mer fra Apple etter 4ern, som tross alt var noe da den kom. Sadleback har også et stilig etui til iPhone. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skjønner egentlig ikke hvorfor? Den er jo en god del bedre enn iPhone 4 når det gjelder ytelse, det eneste er at den er helt lik iPhone 4. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det Oslo Skredderstue som er stedet å satse på i Oslo? Skal fikse på en dress. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er vel ikke noe å utsette på arbeidet de gjør, men prisene er jo relativt stive... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det er nesten tabu å bruke svarte sko til noe annet en svart her på forumet, så det er slikt at mørkebrunt/brunt passer bedre til så og si alt (utenom svart)? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva med å gjøre deg opp en egen mening? Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Brunt er vel det som passer best, men jeg må si at jeg i større og større grad syns at svarte sko kan fungere sammen med f.eks. en lysere navy dress. Endret 10. november 2011 av bunkmoreland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå