Nostalgisk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du fikk ikke brev i posten fra tollen om å fremvise CITES sertifikat, fkm? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det var det jeg skrev ja. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg måtte bare få det bekreftet. Nei, jeg får se hva som skjer. I verste fall blir klokken bare sendt i retur til avsenderen i følge posten. Endret 9. november 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan jo godt hende en posten-ansatt har bommet og trodde det var krokodille eller noe. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Jeg vet ikke. Det stod i hvert fall uttrykkelig alligator-reim på brevet jeg mottok. Endret 9. november 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg finner det gjerne i skotråden, men jeg orker ikke lete. Hvordan er Herring skoene i størrelsen, noen som vet? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Størrelsene kan variere i følge noen, men personlig synes jeg at størrelsene er nok så like. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Størrelsene kan variere i følge noen, men personlig synes jeg at størrelsene er nok så like. Takk, da satser jeg på min vanlige størrelse. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Min erfaring er at det lønner seg å gå en halv størrelse ned, jeg har også sett at flere andre har erfart dette. Endret 9. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg finner det gjerne i skotråden, men jeg orker ikke lete. Hvordan er Herring skoene i størrelsen, noen som vet? Det varierer desverre litt, både etter lest og produsent. Personlig går jeg opp en halv størrelse, og til nå har jeg bare måttet bytte en gang. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Reima på min Christoper Ward er for stor tilogmed på det innerste hullet, er det bare å lage et nytt hull? Blir det fint da, når reima blir kortere på den ene siden? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er det noen butikker som bør besøkes i kr.sand? Gjerne med skopleieprodukter da jeg skulle hatt noe.. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Min erfaring er at det lønner seg å gå en halv størrelse ned, jeg har også sett at flere andre har erfart dette. This, har gått ned en halv størrelse på alle sko fra Herring og de har passet perfekt da. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Merker meg at i tabellen hos Heppo er 9.5 uk størrelse 44 eur og i Herring sin tabell står det 43.5 eur på 9.5 uk. Min erfaring er at Heppo sin tabell helst stemmer i mitt tilfelle. Endret 9. november 2011 av Einaar Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Reima på min Christoper Ward er for stor tilogmed på det innerste hullet, er det bare å lage et nytt hull? Blir det fint da, når reima blir kortere på den ene siden? Kan du ikke bare gå til en urmaker? 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hva tenker dere om hvite jeans nå på høsten? Blir i så fall kombinert med semskede brogues/chukkas og en navy quilted jakke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg synes ikke det er noe feil med jeans på høsten. Hva annet skal du gå i? Bare cord, da eller? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det var vel fargen hvit som var spørsmålet Jeg synes at det kan gå greit, men kanskje en quilted jakke blir feil å parre den med, imo Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Så ikke at den måtte være hvit. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg synes ikke det er noe feil med jeans på høsten. Hva annet skal du gå i? Bare cord, da eller? HVITE jeans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå